Kortet låg i postkassa i dag tidleg. Der står det at ein får 100 trumfkroner om ein nyttar kortet innan 14 dagar.
Flere som har problemer med Appen Payr? Virker som de har lagt til en efaktura-funksjon som ikke er tilpasset til skjermbildet på telefonen, dvs man får ikke valgt OK o.l ettersom dette ikke vises på skjermbildet........
Eg hadde same problemet, men beskjeden om eFaktura forsvann etter å ha gått inn og ut av appen og lukka den nokre gongar. Eg har vore i kontakt med Payr sin kundeservice som seier at det kjem ein ny versjon av appen fredag der dette skal vere fiksa.
Var problem på min iPhone SE. Knappen som truleg var ein "godkjenn"-knapp synte so vidt heilt nederst i appen, men eg fekk ikkje trykt på den.
Slik opplevde jeg det også på min Iphone. Var slik tidligere i uken også. Går man inn og ut av appen flere ganger, så forsvinner det til slutt. Å installere appen på nytt hjelper ikke
Kanskje dette allerede er diskutert, men jeg oppdaget det ikke før nå. Dersom jeg har betalt 5000kr med payr i de siste 30 dagene, også skal betale en rekning på 26000kr, så blir gebyret 260kr, ikke 10kr. Noen andre som har opplevd dette?
Jepp, du må betale omvendt. Største regninger først. Dvs det krever litt planlegging for å kunne få maksimalt ut av Payr. https://support.payr.no/hc/no/articles/115002976205-Koster-det-noe-å-bruke-Payr «Har du registrerte transaksjoner for over 30 000 NOK i løpet av en periode på 30 dager påløper det en transaksjonskostnad på 1% inkludert beløpet fra betalingen hvor du overskrider 30 000»
Huff... når du sier det, så har jeg jo lest dette før. pleier å bruke payr, selv om det ikke ser slik ut (jeg lover ) Men takk for påminnelsen.
Betal i 2 batcher, en på 24900, en på resterende. Blir bare litt ekstraarbeid for fakturamottaker.. Ser forresten det ikke er kommet trumf fra shell mc på veldig lenge! Noen som vet når problemet er løst? C
Er det slik at SAS Eurobonus World MC ikke fungerer i Payr? Får en veldig rask feilmelding når jeg forsøker å legge til kortet i appen.
Hei, det er en feil med betaling xxxxxH. Sjekk Payr appen. Your payment xxxfailed. Please check the Payr app. Hva i all verden? Kortet er belastet. Får ringe dem i morgen. Kan det tenkes at det er mottaker som "avslår" pga at jeg har delt opp regningen?
Kan bli avslått av flere grunner. Har selv opplevd ugyldig kontonummer eller feil kid. Blir alltid reservert fra kortet. Og desverre blir det det i 4-7 dager er min erfaring. Burde ikke ha noe og si med 2 delt faktura og om dette var en betaling fra igår(?)Har de ikke rukket og komme motaker enda