AutoGiro er ikke min favoritt. Liker å måtte godkjenne alle trekk fra kontoen min manuelt. eFaktura er gull.
Har noen her oversikt over om payr har sluttet å funke med sas MC premium? Itillegg, driver å lukter på sas amex elite kortet. Hvordan er vipps å payr der? Takk på forhånd
Hei. Leste i denne tråden og kom over payr for og betale regninger. Så med der kan jeg altså tjene betydelig mere poeng som kommer godt med. Jeg flyr utelukkende kun med SAS innenlands og lurer på om noen her kan anbefale det korte som gir mest poeng og kan brukes på payr. Så at AmEx SAS EuroBonus platinum gir 20.000 poeng i året og 20 poeng pr 100 kr brukt. Dette må vel være det mest gunstige for meg? Men kan det brukes på payr? Håper dere kan ta dere tid og hjelpe meg litt. Er helt ny innen dette med og spare mest mulig poeng. Og med 57 sider så er det litt mye og lese igjennom.
Verkar vara mycket osäkerhet runt payr; kan någon bekräfta att man har poängupptjäning för följande kort? Uppdatera gärna första inlägget därefter Payr: SAS EuroBonus Mastercard Premium gir EB (enligt de själva - nej) SAS EuroBonus World Mastercard gir EB (enligt de själva - nej) Shell MasterCard gir Trumf (enligt de själva - nej) Flying Blue MC (premium) gir Flying Blue Miles (bekräftat) Choice MC gir Choice-poeng Trumf Visa gir Trumf Coop MC gir 1% kjøpsutbytte
Førsteposten oppdateres så snart noen har ny bekreftet informasjon den vel? -Har ihvertfall blitt det så langt. Så er bare å teste det ut, også sier du bare fra om det er endringer!
Payr gir Nordic choice+SAS EB world mastercard Revoult gir Nordic choice+SAS EB world mastercard Shell ukjent da ikke fått noen faktura, samt står trumf blir utbetalt i desember?Stått det lenge der. Noen som vet noe mer?
Limit på 4000kr pr 96 t. pr kort, utenom Shell, men ukjent om får trumf venter på Flying Blue så må oppdatere etter mottatt kort Må fin regne hver 4 dag og dele opp fakturaer før selve forfalls datoen+++
Les første post i tråden, den oppdateres fortløpende så lenge det kommer bekreftede meldinger fra oss som leser og skriver i tråden.