Vervekampanje fra SAS American Express!

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jørgen, 11. mai 2016.

  1. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, veldig dårlig. Jeg spurte hvorfor de trengte det, og da svarte han bare spydig at det ikke var noe poeng å diskutere det, men at jeg bare skulle gjøre som han sa. Elendig kundeservice.
     
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,214
    Likes mottatt:
    4,290
    Bonuspoeng:
    113
    Vel, dette er det samme selskapet som ikke klarer å finne ut av hvem som er EBD/EBP før de fakturerer årsgebyr. Samtidig som de produserer og sender ut Amex-kort med status tydelig trykket på o_O
    Veldig bra at banken bak (DNB) ikke opererer minibank og nettbank, da hadde det blitt avisskriverier da ;)
     
    RoadKing, vegardg and Travellingalf like this.
  3. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har fått poeng etter å ha lagt ut link her?
     
  4. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
  5. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Trengte du å gjøre noe? Jeg har fått poengene ifølge faktura, men aldri fått de overført til Eurobonus.
     
  6. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, alt gikk automatisk her faktisk.
     
  7. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Samme problem her. Har purret opp X ganger med svar hver gang om feil og kommer neste måned. Sluttet å purre etter at jeg leste en post lenger opp hvor support krever detaljer om hvem de vervede er..
     
  8. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp, det fikk jeg sist. Jeg brukte chatten og oppga aldri noe info, så de vet vel forsåvidt ikke hvem jeg er.

    Men skjønner fortsatt ikke hvorfor de skal ha det. Har vel ingenting å si for de om jeg kjenner de som ble vervet eller ikke.
     
  9. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig eg har nemnt det før, men eg har bachelorgrad i "kva var det eg sa?".

    Når det er sagt: Er det ein sjans for at dei som (med hell) har brukt direktelinkane i tråden kanskje huskar kven sin link som vart brukt? Då har ein sjansen til å få litt ekstra god karma ved å sende PM til vervar med namn. Muligens eit long-shot...
     
    DanH and Travellingalf like this.
  10. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg kontaktet chat'en i dag om det samme. De ville da ha navn og fødselsnr(!) på den som ble vervet. Jeg svarte at siden jeg fikk mail om dette i januar, så erkjente de at de hadde fått en ny kunde takket være meg og at jeg skulle ha disse poengene. I tillegg svarte jeg at jeg ikke var sikker på hvem av vennene mine som benyttet sin link, og at jeg ikke ville bruke tid på å kontakte dem for å finne ut hvem som takket ja. Dette burde de ha oversikt over selv.

    Fikk til slutt svar om at jeg måtte sende henvendelsen via mail i stedet. Har ikke tenkt å gi meg på dette, de har jo anerkjent at en har benyttet min link til å skaffe seg kortet, dvs at jeg har skaffet dem en ny kunde.
     
    DanH, Sindre and Xflipper like this.
  11. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Hvilken mail sender du til? Hold oss gjerne oppdatert på status. Jeg kommer heller ikke til å gi meg. Det sto at fire av mine lenker hadde blitt brukt. Har også mottatt to mail om at 5.000 poeng er på vei. I tillegg sto de 20.000 poengene som overført på en faktura i februar.
     
  12. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Har nå sendt mail til [email protected] så får vi se hva som skjer. Hos meg kom heller aldri poengene opp på fakturaen...
     
    DanH liker dette
  13. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Hva med dere som benyttet en vervelink; har dere fått ekstrapoeng eller må dere også mase dere til disse?
     
  14. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk aldri denne mailen om at vervelink var benyttet. Men det stod på oversikten at linkene var brukt (irriterer meg at jeg ikke tok screenshot av dette). I tillegg fikk jeg en faktura fra Amex hvor det stod oppført 10.000 poeng som aldri dukket opp. De bekreftet per mail og telefon at dette var vervepoeng.
     
  15. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Amex sliter med overføring av vervepoeng. Det har de gjort i snart 6 uker. På tide at de retter opp i feilen.
     
  16. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
  17. Chornelius

    Chornelius Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg benyttet meg av vervelink og har foreløpig kun fått "de vanlige" 12.000, og mangler fremdeles de resterende 8000. Det har gått 4,5 måneder ...
     
  18. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Vet du hvem sin link du brukte?
     
  19. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Same her.
    Prata med Amex på chatten idag, dei sa at dei var på saken, men at dei ikkje visste når dei fekk ordna det.

    Hugsar forøvrig ikkje kven sin link eg nytta..
     
    Last edited: 18. april 2017
  20. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis noen husker at de brukte en av mine linker, si ifra på personlig melding, så kan vi begge få sendt det over til AmEx.
     

Del denne siden