Vervekampanje fra SAS American Express!

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jørgen, 11. mai 2016.

  1. LaJa

    LaJa Medlem

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Var i kontakt med Amex via chat i dag. Jeg mangler 8000 poeng. Skulle vel fått de 1. februar. Har etterlyst de tre ganger før, hver gang med lovnad om neste faktura. Spurte i dag hva jeg kan forvente av tidsbruk. Fikk samme svar, problemer med overføring, kan ta noen måneder. NOEN måneder. Kan altså regne med 3-4-5 mnd før det er fikset? Dette er jo helt utrolig lite seriøst, spesielt av et så stort konsern...
     
    DanH and Stuttfeiten like this.
  2. snartur

    snartur Medlem

    Innlegg:
    215
    Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg mangler også de siste 8000 poengene. Brukte vel en vervelink rundt juletider. Har for øvrig heller ikke fått opptjente poeng for april. Problemer med dem også, sikkert.
     
  3. Chornelius

    Chornelius Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Fremdeles ingen som har fått sine 8000 resterende poeng?
     
  4. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg venter fortsatt på mine 8000 poeng tilbake fra desember. Samme begrunnelsen med IT problemer
     
  5. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk mine 8000 poeng når jeg skulle, men jeg har ikke fått noen av vervepoengene (4x5000), selv om de sto på fakturaen.
     
  6. tomatle

    tomatle Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    33
    Har også fått på faktura, men ikke konto...
     
  7. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,165
    Likes mottatt:
    21,960
    Bonuspoeng:
    183
    Pratet med Amex på tlf angående manglende vervepoeng nå. Da sa de problemene er blitt løst og jeg skulle få de overført i begynnelsen av Juli.
     
    RemiWM and Chornelius like this.
  8. Chornelius

    Chornelius Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Hvis problemet faktisk er løst, kan man jo lure på hvorfor det skal ta minst én ny måned før vi får poengene våre. Kanskje de håper at det skal gå så lang tid at vi glemmer det?
     
  9. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    En bonusjeger glemmer aldri manglende poeng!
     
    Larata, tomatle, kjeeli and 2 others like this.
  10. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har enda ikke fått mine vervepoeng.. :mad:
     
  11. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke jeg heller. Men poengene fremkom endelig på fakturaen jeg betalte i mai, så da trodde jeg, naiv som jeg er, at de ville komme sammen med de ordinære poengene...
     
  12. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    De fleste av mine poeng kom sammen med det vanlige forbruket, så jeg måtte regne over for å se at det stemte.
     
  13. Chornelius

    Chornelius Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    "Begynnelsen av juli" er upon us og hos meg er det intet nytt fra vestfronten. Har noen andre hørt noe?
     
  14. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    For to (?) uker siden bekreftet de til meg at feilen var løst og poeng skulle komme i neste runde. Det vil for meg si ca. 15-20 juli.
     
  15. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Var I kontakt med Amex om Fredag om mine manglende vervepoeng som jeg har purret på det siste halvåret,de skulle vært utbetalt på Juni faktura pga da var vist systemet opp og fungerte,men så fikk jeg ny beskjed om at de var utsatt inntill videre til det fungerte igjen :(
     
  16. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Var i kontakt med AmEx igjen, de sa at det ikke ville bli oppklart før i midten av august...

    Men på grunn av problemene fikk jeg refundert halv årsavgift, så det må jo sies å være god kundeservice!
     
    RemiWM and DanH like this.
  17. Chornelius

    Chornelius Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Interessant, tok du kontakt med dem ad mail eller via chatten? Og hvordan gikk du frem?
     
  18. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Bra du får refundert 50% av årsavgiften.
    Jeg har kranglet med DNB siden februar om de siste 5000 vervepoengene som mangler, hvor de gang på gang lover å få det fikset. Jeg sendte de nå en mail (etter at CT er i boks) om et ultimatum: halv årsavgift eller mist meg som kunde.
     
  19. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Og da kom svaret fra DNB. Jeg får igjen kr. 850,- (halv årsavgift) som kompensasjon.
     
  20. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Det samme med meg,fikk også halv års avgift :)
     

Del denne siden