You are invited to An Evening of Conversation

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SVG_flyer, 02. okt 2024.

1. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,551
    Bonuspoeng:
    183
    Det eneste jeg vet med sikkerhet siden jeg har sett gratulasjonsbrevet med mine egne lyseblå:
    De som har over ti år med Pandion får LTD når de fyller seksti år.
    … og det er jaggu vel fortjent!

Cumulus, Shyneno, holmen and 2 others like this.
  2. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,227
    Bonuspoeng:
    183
    Tvilsomt at de gjør dette i år, men ei slik melding kan komme etter at AF/KLM sikrer seg majoriteten av aksjene som tidligst kan skje i sent i 2026 sånn som jeg ser det, og da må de ha ett møte hvor dette vedtas. Så er du inne i det siste året til LTG før da, så kan de ikke øke kravet. Det de derimot kan finne på er å senke inntjeningen for status poeng sånn som de gjorde i fjor, men ser ikke poenget med det.

Jeg tror hvis de endrer på det er å øke kravet for poeng og segmenter når AF/KLM kjøper seg opp til majoritet i selskapet. Dog jeg tviler på at de er så raske for de må igjennom en rettsprosess i forhold til EU godkjenning av dette, så det vil nok drøye ei lita stund, så intil dette er juridisk avklart noe jeg tror jeg.

Derfor søker nok AF/KLM EU for å godkjenne oppkjøpet av SAS, deretter så vil det nå på grunn av juridiske bindinger som SAS har gjort overfor egne EB kunder, gå 12 måneder slik at dem som har startet ett inntjening av årets status, de skal kunne fullføre dette året. Altså at fra datoen godkjenningen er i boks så kjøper de opp SAS, men at EB programmet vil bestå i 12 måneder til.

Dette ser jeg at tidligst vil skje ett sted i 2026, før EB programmet tidligst avvikles ett sted sent i 2027 eller 2028, så får vi se, dem som er i mål da, de blir Lifetime Platinum på FB slik jeg tolker det :)

Last edited: 13. jan 2025

Del denne siden