Ser av flåteoversikten i Scanorama (ikke den meste kredible kilde) at 350en skal få 308 seter. Er det noen som tror at dette blir realiteten, eller vil SAS som vanlig kjøre et lavere antall seter i en 3 klasse layout (C, Y+ og Y)?
Airbus sier at 315 er "typical 2 class config". Forventer ikke at antall businesseter går ned, heller ikke SAS Uff. http://www.airbus.com/aircraftfamilies/passengeraircraft/a350xwbfamily/a350-900/specifications/
Står litt om oppgradering av kabinen her: http://e24.no/boers-og-finans/sas-v...-vurderer-aa-beholde-de-gamle-flyene/22683213 Må si at jeg gleder meg! Bare synd de ikke skal starte med dette før om et år :-/
På instagram postet de for en tid tilbake bilder av typ EK, EY, TG (A380/B77W)-seter. Er det allerede avgjort at det er disse setene SK skal ha i sine nye fly?
Så vidt jeg har forstått er det ikke de setene SAS går for, men kortene holdes tett til brystet, so I guess only time will show
Vi får håpe at det ikke er de setene TG har i 77w, De i Biz som er par vis nære en annen er ikke så greie når du ender opp med å beinflørte med han i nabo setet. Litt for smal er de også.
Mener å huske at det var noen litt vel ivrige sjeler i SAS social marketing som publiserte noen bilder fra Boeing som ikke var helt representative for hvilke seter SAS har valgt. På pressekonferansen senere samme dag ble det vist et setekart med tradisjonell 2-2-2 i business. Men som andre her sier, who knows?
Interessant! Ut i fra bildet å dømme, så ser det jo ut til at det faktisk blir 1-2-1, og ikke 2-2-2 som tidligere nevnt.
Har hørt 1-2-1 før jeg, men ser jo at 2-2-2 er nevnt tidligere oppe her. De fleste andre selskap som har business som sitt fremste IC-produkt, ruller jo ut 1-2-1 konfigurasjon, og det ville ikke vært å ta opp konkurransen med dem om SAS nå valgte 2-2-2 på sine A350er
Syns jeg kan huske å ha lest en eller annen artikkel der de (SAS) har nevt at nye C fortsatt skulle være 2-2-2. Enig at 1-2-1 er eneste riktige med tanke på konkurranse. Å introdusere ny C med 2-2-2 ville, etter min mening, ha vært det samme som å gi opp.
Ser ut som det er relativt mye personlig plass i dette alternativet, men veldig lite privat. Hvorfor lager man veggene så lave? AA har 1-2-1 i mer suiteaktig layout som gir ett mer privat sete, men det er rimelig kort mellom radene, så 1-2-1 betyr ikke bedre plass siden hullene du stikker skankene i er trange og smale. Er nok ett staggered opplegg med setene på bildet over, så mindre plass mellom radene, tegningen over lyver litt Over Atlanteren, holder jeg fortsatt en knapp på BA som er mer privat enn det man ser over, flatt og bredt nok. Som en sidenote, tror jeg det er meget viktig at Roald tar seg en tur med konkurrentene før han åpner gapet og claimer best i Europa. Hva som står på papiret, setekart og bilder er noe heeeeelt annet enn virkeligheten Vi får se hva SAS bestemmer seg for. Håper de også oppgraderer softproduktet i samme slengen
Det bør være et mål for Bonusfeber å ha reservert x-antall seter på de forskjellige klassene for den første turen! Sykt lysten på en tur allerede nå
Helt enig Jeg syns det nye produktet ser meget bra ut og gleder meg til å få testet det en eller annen gang i 2015
I følge sas sine nettsider så blir setene seende slik ut. Setene ser fine ut, kanskje litt trist fargelagt, men uansett et stort skritt frem. Glad de valgte 1-2-1 og ikke beholdt 2-2-2 som tidligere uttalt