Selv om du bestiller når 11 av 12 fly er oppgradert - er det fortsatt 99,9% sannsynlighet for at LN-RKP blir satt inn i siste sekund...
LN-RKP skal ikke oppgraderes (meg bekjent). Er usikker på om alle A340ene skal oppgraderes. Det som er sikkert er at alle A330 skal oppgraderes.
Iflg. mine oplysninger, så bliver det første retro-fittede fly ikke klart til 1. februar, som det ellers kan se ud til i bookingsystemerne når man tjekker seatmap. Der foreligger p.t. ikke nogen præcis dato - udover "i løbet af februar"...
Kul side og den gleder meg til den nye kabinen.. Meeeen litt mye propaganda (som det skal være) om hvor fantastisk SAS er til å ta vare på kundene sine og servicen sin, når mange av oss er sterkt uenige i det.. Er vel heller ikke noe å gjøre et enormt poeng ut av at man er et av Skandinavias eldste selskap.. Det er liksom ikke hundrevis å konkurrere mot :-/
Ganske så flott side da, og det skal SAS ha skryt for. Leser ikke all propagandaen så Gleder meg til å teste den business klassen mot slutten av året, om alt går etter planen
En utrolig oppgradering i forhold til hva de har nå! MEN, skal reise med SAS business i slutten av november til New York og retur i desember...Lurer på om noe vet om at alle flyene skal være ferdig oppgradert til da? Eller vil det forsatt være igjen noen fly? har sett på seatguide at det er den gamle konfigurasjonen som er i nov/des.. =/
http://www.aftenposten.no/okonomi/De-nye-langdistanse-flyene-til-SAS-far-bilbelter-7869226.html Interessant: Henrik Edström er kommunikasjonssjef for SAS, og sier at installeringen av trepunkts sikkerhetsseler har en helt bestemt hensikt: - Selene brukes bare ved start og landing, og gjør at de som reiser i business class kan sove både ved takeoff og landing, sier han. Han viser til er det obligatoriske kravet til at ved avgang og landing må beltene være på, samt når det er turbulens under selve flyturen. De nye beltene er tilpasset det faktum at de nye setene gjør at man ligger helt flatt. Med trepunkts kan man ligge til tross for turbulens som normalt betyr at man må rette opp seteryggen.
"Vi tror ikke at SAS vil endre på dette, så vi antar at SAS sine seter ikke får gate-to-gate recline." ?!? Denne du mener?
Har fløyet long-haul i 25 år har aldri måttet rette opp stolyrggen ved turbulens som Edstrøm påstår. Skeptisk til 3-punktsløsning tror det blir bevegelseshemmede ved soving når man har behov for å vende seg.
Ser i artkkelen at Molin i Businessclass.no mener det er ekstremt uvanlig med 3-punktsbelte, men Thai har jo hatt dette på business lenge nå, så så uvanlig er det jo ikke. Jeg bruker det kun ved take-off og landing, da det gnager litt mot halsen, så ellers under flyvningen har jeg kun setebeltet på. w
Prøvde dem på CPH... Ganske behagelig! Men de koster jo sin del håper maten blir enda bedre... Men ser fram til de blir på A340 og.