Avis preferred, erfaringer. Verdien av plus og president's club

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 12. jan 2018.

  1. DJasko

    DJasko EBD

    Innlegg:
    768
    Likes mottatt:
    2,317
    Bonuspoeng:
    93
    Ved leier i Norge har jeg alltid fått ca 8 dager etter leien var endt. Fra utenlandske kontorer har jeg måttet krangle noen ganger, andre ganger har det gått fint og ved 2 anledninger har jeg ikke fått poeng som lovet.
     
  2. espenlampe

    espenlampe Aktivt Medlem

    Innlegg:
    363
    Likes mottatt:
    333
    Bonuspoeng:
    63
    Oppgraderte til PC for et par uker siden.
    Hadde booking forrige uke på Gardemoen.
    Booket Skoda Enyaq. Oppgradert til XC90.
     
    Cumulus liker dette
  3. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    3,145
    Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Stort sett tatt maks 2 uker.

    Nå fikk jeg poengene som lovet i dag etter å ha vært i kontakt med kundeservice (
    [email protected] )

    Poengene måtte for min del registreres manuelt da Japan visstnok har et eget system som ikke resten av Avis har tilgang til derfor ble ikke leien registrert som fullført automatisk.

    Ble først kreditert 500 ekstrapoeng, men hadde skjermbilde av bestillingsprossessen som medførte at jeg fikk det jeg skulle ha(3000 Ekstrapoeng og 1500 level poeng)
     
  4. Preference

    Preference EBD

    Innlegg:
    1,113
    Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor lang tid tok det før du fikk svar?
    Jeg kontaktet [email protected] 28. juli og har fortsatt ikke fått svar....
     
  5. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    3,145
    Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk svar etter ett døgn fra den addressen du nevner.
     
    Preference liker dette
  6. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,626
    Likes mottatt:
    5,879
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har aldri lastet den den amerikanske versjonen via Itunes.
     
    Paalf liker dette
  7. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,626
    Likes mottatt:
    5,879
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde samme opplevelse. Virker som noen henvendelser "forsvinner". Andre ganger får jeg svar raskt.
     
    Paalf and Preference like this.
  8. Preference

    Preference EBD

    Innlegg:
    1,113
    Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Dude, det er 2025 - det er vel ganske mange år siden man lastet ned noe fra iTunes. Det heter App Store i eppledingsene nå :p
     
    DJasko liker dette
  9. Cumulus

    Cumulus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    392
    Bonuspoeng:
    63
    Samme har skjedd hos meg. Var lovet 3000/1500 men ble avspist med 500/250. Skal sende klagemail nå så får vi håpe de rydder opp. Har også skjermbilde fra bestilling så det bør jo være greit.
     
  10. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    347
    Likes mottatt:
    419
    Bonuspoeng:
    63
    Poengene mine ble korrigert til 1500/750 i går, det tok tre uker fra jeg fikk svar fra den norsk kundeservice på e-post om at de tok det videre med rett avdeling.
     
  11. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    859
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har Amex Elite og har kontant avvist alle salgs triks som utleier har hatt for å presse meg på forsikring for å slippe egenandel ved eventuell skade. Jeg har heldigvis aldri hatt skade, men etter å ha lest diverse historier om skader på leiebil er jeg nå usikker om dette er smart.

    Ut fra det jeg leser kan jeg være trygg med kun Amex Elite, men hva tenker dere andre?

    upload_2025-10-6_11-15-48.png
     
  12. DJasko

    DJasko EBD

    Innlegg:
    768
    Likes mottatt:
    2,317
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk du noen gang poengene? Hvor lang tid tok det? Mangler poeng fra høstferien. Etterregistrerte for ca 14 dager siden. Fortsatt ikke hørt noe eller sett poengene...
     
  13. Preference

    Preference EBD

    Innlegg:
    1,113
    Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Nope.. vurderer mail til SAS på det nå i håp om at de tar litt ansvar da det er bestilt via deres nettside. Har purret på Avis flere ganger nå, men helt radio silence :(

    Leien min ble avsluttet 1. juni, så det er ganske drøyt lenge siden nå.
     

Del denne siden