Avis preferred, erfaringer. Verdien av plus og president's club

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 12. jan 2018.

1. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,857
    Bonuspoeng:
    183
    Avis Nice T1.
    Fikk mulighet til å velge bil i app, men den bare kræsjet når en skulle gå videre.
    Ufattelig lang og treig kø. Ingen forskjell på status eller ei.

Hadde bestilt bil i gruppe F og fikk valget mellom denne gruppen eller en BMW x1. Gikk for opprinnelig bil (Rafale) ettersom den hadde bedre plass.

Ingen fordel for min del å velge avis president club sådan. Sixt hadde den raskeste køen.

2. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Har leid en bil hos avis gjennom sas. Leieforholdet var sånn sett greit nok, men jeg fikk kun 1/3 av bonus og level i forhold til det jeg var blitt lovet. Og skjemaet for å etterreg med avis nekter å godta mitt krav. Noen som har klart å mase seg til de manglende poengene?

btm liker dette
  3. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,403
    Bonuspoeng:
    93
    Følger. Mangler fremdeles poeng fra oktober i fjor, selv med skjermbilde av bestillingsprosessen som viste hvor mye poeng det skulle gi :p Fikk heller ikke poengene man skulle fått ved å betale med SAS MC. Har på mange måter gitt opp, men jeg er hevngjerrig nok til å ta opp tråden hvis noen andre skulle få det til :D

biaop liker dette
  4. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Gått 3 uker her siden jeg leverte leiebil uten og ha fått noen poeng..

Dette er faktisk første gang jeg har problemer med å få poeng fra Avis over 8 år med leier.. skulle tro det var mer sømløst nå som man bestiller via SAS.no men den gang ei...

Savner 3000 ekstra poeng og 1500 level poeng

Hvor klager man?

5. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Kan bli et langt lerret å bleike, ser jeg....

6. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor fant du skjema for å etterregistrere? Jeg har sendt de mail, men er snart gått én mnd uten svar..

7. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Bla litt ned og velg leiebil og taxi, men som sagt fikk jeg bare feilmelding, angivelig feil rental agreement number https://www.sas.no/eurobonus/poeng/registrer-manglende-poeng/

8. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Takk! Fikk sendt inn der ved å ikke bruke booking referanse, men finne rental agreement numer i "Past trips" i Avis appen. Det er en # og så 9 siffer, og formen forventer bare de 9 siffrene.

Så gjenstår det å se om det hjelper noe som helst da..

9. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Var det jeg gjorde uten at det gikk. Men tipper jeg uansett hadde fått standardsvar på at jeg allerede har fått poeng, eller ikke svar i det hele tatt

Preference liker dette
  10. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Tok en telefon til support i dag, de skulle opprette en case og så skulle en spesialist se på saken. Men noe tidsfrist for når dette skulle være i orden ville de absolutt ikke gi

Preference liker dette
  11. Eriksan

Eriksan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    419
    Bonuspoeng:
    63
    Samme her, fikk kun 500/250 istedenfor 1500/750. Sendte epost til gullmailen og fikk svar at jeg måtte ta det med Avis, fikk link til den etterregistreringen. Men siden jeg har fått litt av poengene og det ikke var noe kommentarfelt så gadd jeg ikke det. Fant en e-postadresse på avis.no under kontakt oss og sendte en mail dit.

12. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,320
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan kansellere en booking hos AVIS gjort via SAS? (Får bedre pris og bedre poeng i dag enn da jeg booket). Tidligere har jeg kunnet gjøre dette i appen eller på nettsiden etter å ha logget inn. Nå får jeg ikke den muligheten, står jeg må kontakte operatøren jeg bestilte hos... Det er jo lett...

13. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,586
    Bonuspoeng:
    113
    Letteste er pr tlf.

14. Eriksan

Eriksan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    419
    Bonuspoeng:
    63
    Bookingbekreftelsen kommer direkte fra Avis og linken nederst til administrer bestilling fører til Avis sin side. Jeg kunne trykke på kansellere både i appen og inne på bookingen på avis.no.

Fikk svar etter 2 dager om at de beklagde og videresendte til ansvarlig avdeling.

Preference and holmen like this.
  15. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,320
    Bonuspoeng:
    93
    Det er dette jeg har gjort tidligere. Nå går det ikke. Prøver å ringe inn på mandag.

16. biaop

biaop EBG

Likes mottatt:
    109
    Bonuspoeng:
    43
    Er det ingen som nylig har fått sine fulle 1500 nivåpoeng?

Cumulus liker dette
  17. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde en bestilling på ARN (gjennom sas) for to uker siden som jeg mener jeg skulle få 3000 +1500 for. Har mottatt 1000 + 500 for den. Bedre enn 500+250, men fortsatt bare 1/3 av det man skulle få...

Cumulus liker dette
  18. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,320
    Bonuspoeng:
    93
    Har som sagt tidligere kunnet avbooke i AVIS sin app eller nettside. Oppdaget nå plutselig at på SAS sine nye sider kan du søke opp bookingen under "Manage my booking", så velger du leiebil (istedenfor fly), skriver inn bookingsnr og etternavn. Der kan du kansellere bookingen. Hvis noen andre måtte lure ;)

P.S. Direktelenke: https://www.flysas.com/managemycarrentals/managemycarrentals

btm liker dette
  19. Paalf

Paalf Nytt Medlem

Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    13
    Litt på siden, men er det slik at man fremdeles må laste ned USA versjonen av Avis appen via amerikansk Itunes konto for å få mulighet til å velge oppgradering (når det fungerer :)) - eller vil den "norske" appen også gi denne muligheten nå?

20. Cumulus

Cumulus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    392
    Bonuspoeng:
    63
    Hva er vanlig tid å vente?

Del denne siden