Avis preferred, erfaringer. Verdien av plus og president's club

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 12. jan 2018.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    67,154
    Bonuspoeng:
    293
    Vet ikke om jeg er blind, evneveik, eller bare litt sliten. (Kanskje alle 3?)

MEN, hvor på "Min konto" hos Avis kan man faktisk se hvilken status man har hos Avis? Det står ikke det samme i app og på nett, og jeg blir ikke helt klok på det her. Fikk beskjed fra Norwegian at jeg kunne bli President's club medlem, og trodde jeg allerede hadde det fra SAS. Men jeg klarer ikke finne ut hvilket nivå jeg faktisk er på. I appen står det President's club øverst på siden. Samtidig står det at jeg trenger 5 billeier for å beholde Chairman's.
    På nettsiden kan jeg laste ned "medlemskort", og der står det bare Avis Prefferred. Og på "Min konto" står det slik:
    upload_2025-2-28_12-26-30.png

Dette skjønner jeg lite av.

Oversettelsen til norsk er for øvrig enda verre i Avis appen enn hos SAS(!). Og det sier ikke så rent lite.

2. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    2,047
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har tenkt at det står øverst på siden. Når det står Presidents club der har jeg tenkt at jeg fremdeles må ha den statusen. Da jeg nylig var i kontakt med Avis KS henviste jeg til at jeg hadde Avis PC medlemsnivå og det var ingen indikasjoner fra Avis KS som indikerte noe annet.

holmen liker dette
  3. Teletori

Teletori Medlem

Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Inne i Avis Appen, under valget nederst til høyre "Mer" så står det øverst Navn, Avis Presidents Club og Kundenummer.

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    67,154
    Bonuspoeng:
    293
    Tipper du har iPhone? Menyen er ikke lik hos meg..

5. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    holmen liker dette
  6. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    919
    Bonuspoeng:
    113
    Har i brukt Avis i noen få år. Nå er kredittkort gått ut og må oppdateres i profilen, og jeg har flyttet i mellomtiden. Får ikke endret opplysningene i kontoen. Kundeservice på telefon fikk det heller ikke til. Sendte inn en henvendelse på det hele på et kontaktskjema. Men ingen har hørt av seg. Noen forslag på hvordan jeg kan få kontoen opp og gå igjen?
    Prøvd både nettleser og app.

Del denne siden