Og det er billetter som da er ledige som vi kan booke med Companion ticket? så vi kan stole på awardfare? Så vis jeg ringer tallin og ikke de finner noe tenkte jeg på da
Det er ikke 100%, men jeg har brukt Awardfares for å finne legs til CT, og flere har rapportert om suksess her inne. Men, Tallinn har alltid fasit (noen ganger er det bare en vrang/dårlig agent..)
Ok det høres bra,skal nå begynne og planlege ny CT tur for 2020 så da for jeg betale disse 5 dollar i mnd og begynne og se litt langt frem Prøver og holde meg til Sq til asia
Du svarer på en problemstilling fra januar med ett nytt søk 5 mnd senere AF fungerer utmerket. Også på SQ.
I AF finner jeg nesten alltid bare ett ledig sete m/SQ, uansett om det er Econonomy, Business eller First. Er det fordi SQ bare slipper ett awardsete eller er det noe annet? Får det heller ikke til å matche med Expertflyer hvor det ofte ikke er noe ledig på SQ i det hele tatt.
Noen som vet om alert-funksjonen i Awardfares også er avhengig av at noen søker manuelt for å oppdateres?
Hadde en leg i C NRT-BKK satt en alert på F, fungerte som bare det, nå er det CDG-BKK-NRT i TG F HND-BKK-CDG i TG F
har ikke prøvd meg på expertflyer, da jeg synes awardfares ser oversiktlig og bra ut. spm; for planlegging utover 3 mnd må jeg ha abbo? og er det kun ruter som andre med abbo har søkt på som kommer opp i gratisversjonen innenfor de 3 mnd jeg kan se?
Da ser det ut til at den nye versjonen av AF er rullet ut for alle, og de har også fikset sånn at det kommer opp at ledige billetter i First er bookbare for Eurobonus. Et eksempel:
...Men finner ingen ledige billetter mellom SIN-PEK i F, men derimot ledig i F på samtlige avganger mellom SIN og CDK
Er nevnt i noen poster at EB og SQ har egen avtale om tilgjengelighet som ikke vises i AF eller EF. Men henter nå AF info fra SAS sin *A-side? Den viser vel ikke First uansett?
Tenkte kanskje at AF nå ser det Tallin ser, men det er nok da som du skriver at info hentes fra SAS sin *A side. Uansett litt rart at tilgjengelighet vises for EB SIN-CGK?