Bali - tråden

Tråd i 'Reisemål' startet av Ruby, 23. jan 2014.

  1. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    799
    Likes mottatt:
    976
    Bonuspoeng:
    93
    Det er godt utvalg av ATMer rundt om på øya. De fleste tar kort også:)
     
  2. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,342
    Likes mottatt:
    5,278
    Bonuspoeng:
    183
    Med en baby som jeg regner med er +/- året, er jo ikke strålende sol så veldig viktig uansett. Deilig å komme seg bort i andre omgivelser. Bare husk på at det er mye mer mygg i regntiden, og en del villaer har utendørs bad. Ville valgt bad innendørs. Strendene er også mye mer forsøplet.
     
    paramberg liker dette
  3. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,916
    Likes mottatt:
    8,251
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tipset!:D
     
  4. Flyrlavt

    Flyrlavt Veteran

    Innlegg:
    1,514
    Likes mottatt:
    4,017
    Bonuspoeng:
    113
    Noen erfaringer rundt å bo på Bali de seneste årene?

    Har en veldig fleksibel arbeidssituasjon nå hvor jeg kan velge selv når jeg vil jobbe og vurderer derfor å flytte til varmere strøk. Dessverre ingen muligheter til å dra med meg jobben i baggen, så må uansett reise fra Bali igjen når jeg skal tilbake på jobb.

    Ser for meg å være på Bali ca. 2 måneder på det meste før jeg reiser ut igjen for å jobbe, det vil jo passe greit med multiple entry visa for 12 måneder hvor jeg kan oppholde meg der 60 dager om gangen.

    Ser ikke helt hva som stopper meg fra dette egentlig, men setter pris på om noen har tips og innspill til dette.
     
  5. torfje

    torfje Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18
    Hei. Er det noe måte å oppnå noe form for kortbetalinger for å genere poeng eller tar de fleste selskap betaling by cash på guidede turer og slikt om man ikke booker gjennom GetYourGuide etc.
     

Del denne siden