God morgen folkens! Jeg har en CT som går ut ved nyttår og plenty med EBP. Jeg har lyst å svi av den CT´en på me, myself and I. Har fått godkjenning fra øverste hold. (les: krokodillen, diktatoren, dragen) Jeg er for så vidt ganske fleksibel i ukedagene siden jeg er på avspasering fra rotasjonen på jobb. Men av hensyn til nevnte øverstkommanderende så ønsker jeg (dragen) å prøve å få til en reise på noen ukedager. Jeg har søkt litt på United, men ikke funnet noen reise som er "må ha det, bare må ha det" men jeg vet jo at det er mange flinke her som klarer å finne frem en pakke som er helt rå. Jeg har aldri flydd annet enn business så jeg har ingen erfaring med første klasse verken fly eller lounger. Jeg er åpen for de fleste reisemål, bare jeg ikke må ha visum i forkant. Jeg har alle mulige vaksiner i kroppen, AM Ex platinum, tannbørste og et pass! Så her er det muligheter.
Jeg har egentlig ingen absolutte krav, men enkleste er å starte fra Oslo. Jeg har veldig lyst å dra med LH ut fra Frankfurt. (Hvis jeg rekker en liten Porsche tur så er det bonus, men første klasse terminalen er viktigere) Det er selvfølgelig noen datoer som ikke går. Jeg kan teoretisk dra i morgen (søndag) men jeg må være hjemme senest torsdag 1 desember. (kan godt komme hjem sent på kvelden eller natta) kan da reise igjen fra 4 desember, men så skal jeg til Krakow fra 9 til 12 så hvis jeg reiser ut 4-5 eller noe så må jeg være tilbake igjen senest 8. 13,14,15 og 16 er også mulig, men må i så fall være hjemme senest den 16 siden jeg har planer den 17. Så kort fortalt jeg kan være på tur. 27,28,29,30 nov og 1 des. 4,5,6,7,8 desember og 13,14,15 og 16 desember. Om jeg er borte 2,3 eller flere netter spiller ingen rolle egentlig, bare jeg er hjemme de nevnte dagene. Selvfølgelig er mest F for poengene et mål, men jeg er ganske åpen for det meste. Så hvis noen her kan hjelpe meg med å finne den råeste, mest hårete og drøyeste ruten som overhode er mulig så hadde det vært knallbra.
Som lønn for strevet kan jeg f.eks tilby til den som kommer opp med den ruten som blir gjennomført et gavekort på 10 000 poeng på Choice hotels. (Jeg ser jeg kan bruke bonuspoengene mine på gavekort der) eventuelt hvis du bor i Oslo, Drammen, Kongsberg, Notodden området kan jeg ta med noe godt fra tax free. (Hva kan vi bli enige om, siden det er ganske individuelt hva som er godt fra tex free´en)
Jeg kommer også til å prøve å rable ned et reisebrev og ta masse bilder.
Jeg har som sagt aldri bestilt reise med CT, men antar at det bare er å ringe til Tallinn å opplyse om den reisen jeg (du/dere) har funnet, å ramse opp all info til de der borte?
Last edited: 26. nov 2016