Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Been there done that already. De skal fikse opp asap ;)
     
    AB69 and Oppirumpadi like this.
  2. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk 675 poeng overført idag 3.09.2019
    Hadde håpet at det tok litt lenger tid før evalueringen var 100% på plass
     
  3. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,936
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk også ny kurs i dag. 2700 poeng for 200 trumf. Heldigvis tikket det også inn 18k fra Amex så jeg klarte å unngå å bli for grinete...
     
  4. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har en venn som skal bestille på booking for en stor sum. Hvordan gjør man sånn at han registrere det hos min viatrumf?
    Går det an å sende han link jeg får fra viatrumf eller må han logge på min konto eller må man alltid bestille selv?

    Lurer også på om det er greit at han går til booking fra min viatrumf konto, men bestiller med sin egen booking konto?
     
  5. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,445
    Bonuspoeng:
    113
    Han/du må logge på din konto hos ViaTrumf på den aktuelle nettleseren på den PC/Mac som skal benyttes. Hjelper ikke sende link, da det også trengs noen ulike "cookies" for at det skal bli registrert.

    Ellers er vel det tryggeste å starte med "ren" nettleser, og å logge seg på på nytt på ViaTrumf. Det er også flere som foretrekker "inkognito-modus" for ViaTrumf slik at ikke noe annet skal "fange" opp kjøpet...
     
  6. anders8

    anders8 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk gladmail fra viatrumf i dag. (Se under)
    Dette er kjøp jeg gjorde i fjor og hadde egentlig gått utifra at jeg ikke ville få utbetalt, ikke minst komplett mobil som ikke har eksistert siste halvåret etter fusjon.
     

    Attached Files:

    EndreD and drsyk like this.
  7. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Herlig! Jeg fikk samme type epost, for en Agoda-bestilling (124 trumfkroner) for et opphold bestillt i august 2018, gjennomført sept 2018. 12 mnd ventetid der altså...
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,567
    Bonuspoeng:
    293
    Oj, det er lovende!
    Jeg har et opphold bestilt gjennom Agoda som jeg ikke har fått Trumf for ennå. Står som Bekreftet, og har gjort det i mange måneder. Bestilt i november 2018, og bodde der i desember 2018. (Peabody Memphis, hvor jeg ble matforgiftet i tillegg.. Så jeg burde få ekstra poeng :p)
     
    pineapple_juice liker dette
  9. ScoobyDoo

    ScoobyDoo Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som har prøvd å trekke trumfkortet både før og etter fylling av drivstoff? Altså å håpe at nestemann ikke har trumfkort... Har prøvd en gang men lyktes ikke, kan ha gått for lang tid eller at vedkommende hadde trumfkort selv...
     
    tobbens liker dette
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Vil nesten tro det går på tid. Du kan jo eventuelt teste hvis du får noen rett bak deg engang.
     
  11. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Ramlet over dette når jeg skulle fylle i dag. 20 øre ekstra er jo kjekt.
     

    Attached Files:

    Baldrick, Stianoh and Xflipper like this.
  12. Stianoh

    Stianoh Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Oi.. Det gir jo håp. Har 5stk klage inne på komplettmobil..
     
  13. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Det går litt tregt her vestpå, men nå fikset jeg dette på jobben i dag hvor vi har skikkelig utstyr. Var så innom for handel på Kiwi, og frøkna der skjønte nada da jeg ga henne Amex-kortet for scanning. Dette hadde hun aldri sett før :D
    Takker så mye for denne glitrende gode idèen!
     
    jgroneng liker dette
  14. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Får mye oppgitte blikk og kommentarer ja, men samma det. Jeg får bonusen og slipper gå rundt med to kort ;)
     
    Ruby liker dette
  15. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Hjelper ikke så lenge de ikke kan kombineres med kredittkort, kun debet- kort.

    Når det gjelder drivstoff mener jeg nok Circkle K har de tbeste tilbudet med 45 øre Coop rabatt og du kan bruke American Express (eller hvilket som helst annet kort). I tillegg får du halv pris på to vask, bare husk å velg børsteløs. Bare synd jeg ikke kan konvertere Coop- opptjeningen til Eurobonus. Men jeg får i det minste noen kronasjer og litt poeng- opptjening på kortet.
     
    stekus liker dette
  16. anders8

    anders8 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Du kan jo øremerke dem til drivstoffavgift/skatter, så føles bonusreisene enda gunstigere.:D
     
  17. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Det ser dessverre ut som det er slutt på 15% trumf bonus på all juice som står i kjøledisken :-( Jeg sjekket opp mot tidligere kvitteringer og fant ut at jeg fikk 17% sist trippeltrumf. Så en eller annen dato fra da til nå har de endret dette :-(
     
  18. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,445
    Bonuspoeng:
    113
    Har erfart det samme, men like fordømt står det "reklame" i kjølehylla om 15%...

    Sendte mail med bilde fra hylla og kvittering til Trumf med krav om at de får godskrive det de reklamerer for...
     
    EndreD, Maggie, furlong and 1 other person like this.
  19. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Flere som opplever forsinkelser i Trumf-registrering for kjøp på Kiwi? Har enda ikke fått Trumf for en handel onsdag kveld (skannet Trumf-kort i kassa og betalt med SAS MC).
     
  20. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Aldri lagt merke til en slik reklame..
    Gjerne gi oss en oppdatering her når de har behandlet klagen.
    Trist om denne fordelen har forsvunnet :-(
     

Del denne siden