Skal varsle om hva utfallet blir, men så lenge disse «reklamene» står i hylla mener jeg de ikke kan krangle på det... Opplevde i sommer at jordbær kun fikk 1% da det på digital kvittering kun sto «bær» så systemet er ikke feilfritt... Ordnet seg etter en mail... Dette er grunnen til at jeg ALLTID tar kvittering hos NorgesGruppen! PS! Opplevde en kjekk funksjon i iOS13 ved opplasting av bildet, nå kan man faktisk velge størrelse på fil...
Takk for tips, ser at min siste handletur ga 1% mens forrige ga 15%, så da går det en klage til avgårde.
Jeg har også en manglende utbetaling fra onsdag kveld. Fikk for en handel onsdag (var på butikken rundt åtte og måtte rekke ølsalget), men handel nummer to gjennomført ikke så lenge etterpå har fortsatt ikke blitt registrert.
Det var åpenbart noe Kuk i Computeren til Trumf på onsdag.. Nå har trumf for manglende transaksjon kommet inn, men med ca 1900 kroner høyere totalbeløp enn det jeg kjøpte for og ca 90 kroner mer trumf enn jeg skulle ha
Sendte avgårde en klage til kiwi og dette var svaret jeg fikk :-( Hei! 15% bonus gjelder kun fersk frukt og grønt og ferskpakket fisk. Det var en periode hvor man fikk denne bonusen, men det var dessverre en feil. Med vennlig hilsen XXXXX Trumf kundeservice Tlf: 22 56 33 00
Enig i at det ikke sier noe om juice/smoothie, men hvorfor i all verden har de da plassert det i reolen hvor disse varene står? Foreløpig ikke hørt en lyd, sendte mail på sist tirsdag så må kanskje purre på den... "Håper" jo at svaret drøyer grunnet at de ser paradokset med at de aktivt "brander" hyllene med 15%, men kun gir 1%. Samme lapp sto forøvrig fremdeles i hylla på Kiwi her i Trondheim for 30min siden... Gir en lyd så snart jeg hører noe!
Jeg fikk svar samme dag,rart de drøyer slikt med din. Hører fra deg,krysser fingrene for at du får et bedre svar en mitt
Etter og ha purret i går, kom det positivt svar i dag! De beklaget lang behandling, da de ble usikre på hva som gjaldt, så det hadde vært avklaringer internt og mot butikk. Siden «15% Trumf»-merkene var satt opp i hylla, godskrev de Trumfen. Men de nevnte samtidig at dette er varer som IKKE skal ha Trumf. De hadde samtidig vært i kontakt med butikken, mtp. merkingen. Slik jeg forsto det så godskriver de om man kan dokumentere feilmerkingen... Så man må dermed ta bilde av lappene i juice-hylla og ta det med de i ettertid!
I min lokale kiwi har de nå rensket hyllefrontene for 15%-reklame i hele kjøleskapet der juicen er plassert. Er det noen som har testet å kjøpe smoothie i det siste?
Kjøpte lørdag 28. sept., og fikk i dag godskrevet etter at jeg først ikke fikk... Tok bilde av hylla i butikk mandag 30. og sendte klagen 1. okt. De undersøkte om det var feilmerket med butikken før de godskrev!
Kjøpte nylig pakket scampi fra kiwi som ligger i fiskedisken med den 15% bonus skiltet, men fikk kun 1% bonus bare... :-(
Ikke alltid lett å vite hva som gir henholdsvis 15% og 1%. Sushi gir 15%, men en dag forsøkte jeg en laksesalat (poke) som sto på samme sted. Denne ga kun 1%. Burde det ikke være rimelig å forvente at Kiwi kunngjør en liste over hvilke produkter som som omfattes av 15%-tilbudet?
For de av oss som har etterlengtet det, så har de nå endelig klart å lansere en trumf-app. Virker veldig oversiktlig og grei ved første øyekast, så slipper man å måtte tråkle rundt på nettsiden.