Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Går det an å koble Bank Norwegian til kontoen i Viatrumf, slik at jeg får både trumf og cashpoints?

2. Volt

Volt Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Du skrev Viatrumf, men antar at du mener trumf?

I så fall er svaret nei, men du kan trekke blått trumfkort før du betaler i NG-butikker (+shell, i hvert fall), og få trumf + cashback

3. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,469
    Bonuspoeng:
    183
    Her ble det handel på litt av det dobbelte av deg, heller ikke kommet noe inn men det blir ihvertfall en liten overføring til EB kontoen om jeg har regnet rett

4. sirwinston

sirwinston Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Månedens handel av toalettpapir o.l. gjennomført, men jeg var ikke modus for storhandel. Lite gode tilbud også.

Uten frukt og grønt(og fersk fisk) på kiwi ville det ikke monnet stort.

Når kommer miljøfanatikerne til å oppdage trumf->EB og starte kampanje mot Trumf/Norgesgruppen montro. Bare å nyte mens det varer.

5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hardt liv

6. bglio

bglio Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som vet om den beste kombinasjonen v/betaling hos NG-butikker ifm trippeltrumf? Tenker mest på enten komboen 3% TrippelTrumf + AmX Elite (3%=40,5+20 for AmX = 60,5 poeng/100,- totalt) eller bruke Trumf Visa? Med trumf Visa står det at trippeltrumf blir på 4%, men er dette inkludert de 2% man skal få på kjøp i NG-butikker, eller blir det 4% TT PLUSS 2% trumf på kortet til totalt 6%? Hvis det siste vil man jo da generere 6*13,5=81EBP/100,-, så mer enn med AmX (men får ikke opptjening mot CT, da..)

7. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    TrumfVisa gir deg alltid 1% mer enn «blåkortet», så totalen blir 4% (1%*3+1% = 13,5p * 4 = 54p). Altså mindre enn «blåkortet» og Amex.

SAJblue, bglio and Sonictravel like this.
  8. nicolai

nicolai Medlem

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    33
    Spørgsmål:
    Kan man lave en kombination af ViaTrumf på Hotels.com samt optjene point med SAS mastercard ved købet?
    Altså kan jeg få Trumf point ved at bruge mit SAS mastercard også samtidig få SAS mastercard point, eller skal jeg fx. bruge mit normale Visa kort for at få Trumf point via Hotels.com?

Tak på forhånd

9. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,019
    Bonuspoeng:
    293
    Du får EB poeng på alle kjøp med SAS Mastercard. du får Trumfkroner på kjøpe med Viatrumf. Det opptjenes uavhengig av hverandre. Du kan også få poeng i hotel.com sin medlemsklubb, men da får du færre trumf i kickback.

nicolai liker dette
  10. Straff

Straff Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Enn hvis jeg har TrumfVisa og Shell MC, er det i praksis mulig å først registrere TrumfVisa for så å betale med Shell MC i kassa på Kiwi? Prøvde det nettopp, ved å først sette inn visaen, dra det ut igjen og så bruke Shell. Fikk bare 1 %...

11. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,019
    Bonuspoeng:
    293
    Du får kickback basert på omsetningen på kortet. Ikke på innsetting i en terminal på et kredittkort.

Straff liker dette
  12. Straff

Straff Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takk, det var vel egentlig åpenbart ja. Begynner å få oversikt nå, bestiller AmEx Elite for å virkelig komme i gang med dette.

13. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,019
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen til forum ;) det er mye å lese og lære for å få en oversikt og strategi. så lykke til.

14. Volt

Volt Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg lærte noe nytt her om dagen.

Dersom du stikker inn et debitkort som er registrert på trumf.no, avbryter kjøpet, og så bytter til det kortet du egentlig ønsker å betale med, da får du omsetning på kredittkortet og 1% trumfbonus (samme som å trekke blått trumfkort).

Kan kanskje være nyttig en gang i blant, om du har glemt det blå trumfkortet? Raskere enn å logge seg inn på trumf.no og be kassereren skrive inn strekkoden manuelt?

Baldrick, jonss, TommyL and 1 other person like this.
  15. Volt

Volt Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Andre som ikke får logga seg inn på trumf.no?

16. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,118
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp.
    Får melding om feil passord, med riktig passord.
    Ber om å få passord på mail, men det skjer ingenting.

17. Finnks

Finnks Banushare

Likes mottatt:
    1,052
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke kommet inn på Trumf/Viatrumf siden i går kveld, så gjelder tydeligvis flere. Årnær sæ :)

18. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Godt jeg ikke er den eneste. Satt her i litt småpanikk med tanke på de enkelte som fikk tømt kontoen sin tidligere før de fjernet epost-login... Merksnodig nok har jeg blitt kastet ut av alle plattformer, mens fruen har fått lov til å forbli innlogget.

19. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,118
    Bonuspoeng:
    293
    Kom inn på ViaTrumf nå, men Trumf.no kommer jeg ikke inn på.

20. tobbens

tobbens Medlem

Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    Gjorde et lite stunt for 14 dager siden. Alle fire i familien har egen Eurobonus-konto som er koblet sammen med SAS Eurobonus familiekonto.
    Alle har også eget Trumf-kort, og jeg har kopi-kort for alle i familien.

Når jeg var å fylte bensin på Søndag trakk jeg Trumf-kort + SAS MC som vanlig.
    Etter fylling gikk jeg fra pumpe til pumpe og dro Trumf-kortene for familien på 4 ulike pumper.
    Sjekket konto idag, og jammen kom det inn det Trumf-bonus for to ekstra fyllinger.
    Noen som vet hvor lenge Trumfen gjelder på pumpa ? Kan vel ikke være mer enn 5 minutter ?
    Sikkert lurt å fylle bensin når det er stor trafikk på stasjonen. Søndag kveld fungerte for meg.

Storbaba liker dette

Del denne siden