Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. enokling

    enokling Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk inn drøye 2000 Trumf-poeng fra Shell Mastercard i dag, av dette er nå per kl 20:00 kun 400 overført til EB (2 x 200).

    Ettersom det står "SAS EuroBonus-poengene dine er på vei og vil bli overført innen en time" kan det virke som om dette vil ta en god stund...
     
  2. Franco63

    Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    162
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk 440 trumf overført 2•200:) 6000 poeng rett i Sas kassa. Ingen problem med trumf her:)
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Dette funker perfekt her så langt. 6000 poeng på konto.
     
  4. OleMarius

    OleMarius EBG

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    8
    Fikk litt over 300kr fra Shell mc i dag, hadde litt over 100Kr på kontoen fra før. Fikk det overført til eurobonus i en transaksjon og ikke to. Blir litt lettere å holde kontroll på denne måten
     
  5. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har 217trumf og auto på 200, så det kan virke som det er litt treghet i systemet. De kunne vært lurt om de hadde høyere valg en 200. 500 og 1000 burde ha vært alternativer, så lenge viatrumf ikke har ukentlig overføring.
     
  6. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Godt å se at det begynner å løse seg for folk, selv om det gjør meg litt mer irritert/bekymret når ingenting skjer utover gratulasjoner om tilstrekkelig opptjent bonus på min Trumfkonto :rolleyes:
     
  7. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Da har det kommet 6 x 48 kroner fra SAS i dag, og 300 Trumfkroner ble overført i en og samme bolk, 4500 EB-poeng. Det står ihvertfall som 1 transaksjon inne på EB-siden min. :)
     
  8. stajt

    stajt Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Et spm. jeg lurer på.
    Med "Trumf Visa" får man 2% Trumf bonus hos Norgesgruppen.
    Men hvis man drar Trumf medlemskortet sitt før man betaler med "Trumf Visa", får man da også 1% trumf, dvs 3% tilsammen?
     
  9. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,300
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Nei. Men du kan få vanlig (1%) + Amex / Shell mc (1% til - altså til sammen 2%). Alternativ 2 er grei for dem som vil ha minst mulig kredittkort å forholde seg til.
     
  10. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Er det noen som er interessert i erfaringer rundt slike situasjoner så ble dette løst av å klage. Det var mye frem og tilbake, helt til de kommuniserte i dag at de kommer til å refundere det de har trukket, uten noe ytterligere forklaring.

    De må være glad i å betale for flere timer arbeid på kundeservice ass.
     
  11. Crom83

    Crom83 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Eg våkna også opp til negativ saldo, og kontakta Trumf kundeservice. Fekk til svar for 11 dager sidan at

    Hei


    Dette er en teknisk feil vi jobber med å rette! Din saldo vil tilbakestilles.

    Intet har skjedd sidan då, og har purra på nytt, og vist til svaret deira. Venter fortsatt på tilbakemelding.
     
  12. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Nokon som veit om det blir kampanje på Joker att? Begynner å bli slunkent med Taco, fruktchutney, coca cola og ikkje minst på Trumfkontoen..(Har ingen ting å gjera med automatisk overføring til SAS....)

    Og om nokon har tilgang inn i NG(Norgesgruppen), det er vel på tide med ei kampanje på Spar att?
     
    DanH liker dette
  13. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,300
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Enig. Spesielt etter Spar nerfet barneopptjeningen fra 25% trumf til 25% rabatt. Er vel pga alt folk har utestående og at trumf skal slanke bonuskontoene til folk...
     
    ValdresBjarne liker dette
  14. LNAND

    LNAND Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    Trodde det skulle være trippeltrumf i dag, men dengang ei. Noen som vet når neste gang er?
     
  15. Hjellegjerde

    Hjellegjerde EBD

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    33
  16. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,627
    Likes mottatt:
    34,813
    Bonuspoeng:
    293
    I følge svar fra Joker har de ingen planer om tilsvarende kampanjer videre, det var i allefall svaret på nyåret 2018.
     
  17. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,300
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Hm, kan ikke si jeg da skjønner hva Joker skal konkurrere om markedsandeler med, annet enn brustadbuene sine en søndag i ny og ne.
     
  18. emhb

    emhb Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som vet hvor lang tid det tar før det tikker inn noe på trumfkontoen etter jeg fylte tanken hos Shell? Satte inn trumfkort før kredittkortet, og kvitteringa sier også at det ble registrert, men ikke kommet inn noe enda.
     
  19. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    For å ha forstått dette 100%.. På Shell kan man sette inn Trumf kort for 30 øre OG Shell MC for 40 øre for totalt 70 øre??
     
  20. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Trur ikkje du kan kombinere Trumfkort og Shell MC, eg har i alle fall ikkje fått til dette. Du kan derimot kombinere Trumfkortet med andre kredittkort.
     

Del denne siden