Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,796
    Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Noen ganger gis det ikke Trumf på skatt og avgifter så grunnbeløpet kan være endel lavere enn det du har betalt.
     
  2. sopranoss2

    sopranoss2 Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    18
    Ja,er klar over det. Beløpene jeg oppga er beløpet etter skatter og avgifter.
     
  3. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    339
    Bonuspoeng:
    63
    Er det noen som har erfaring med Trumf kunderservice?
    Jeg våknet i går til et negativt saldo på -91.8
    Tenkte merkelig, så tok jeg kontakt med ViaTrumf, trodde først det skyldtes noe hos dem, og de sier at jeg har fått for mye, se på oversikten, derfor har vi trukket.
    Jeg har nok sjekket på oversikt og aldri har jeg fått mer enn 1% så lenge det går an å gå tilbake.
    Noe peiling på hvordan dette kan løses? Noen som har erfart tidligere å støte mot en litt firkantet menneske hos dem?
     
  4. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Har aldri opplevd dette før. Forklaringen du gir her fra dem virker bare som du har fått for mye bonus på noe og de har trukket overskuddet tilbake. Har du overført til EB i mellomtiden slik at det du fikk for mye da gikk i minus?
    Hadde kanskje hjulpet med et bilde av oversikten hvor de mener det er feil.
     
  5. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    339
    Bonuspoeng:
    63
    Hei igjen.
    Jeg hadde overført alt rett før påske, så jeg var nok i 0.
    De sier at de har avdekket feil hos meny, og at enkelte produkter har fått registrert dobbelt bonus. Dette i en periode som går fra mars til oktober 2017.
    Selvfølgelig er det slik at i oversikten jeg har kommer jeg ikke så langt bak, og det eneste jeg ser på trumf.no er samlet verdien av det jeg betalte og hvor mye prosentvis fikk jeg for det.
    De sier at det som er på websiden nå er korrekt, men jeg blir forbannet da jeg har ingen måte å etterkontrollere, hvem har liksom tatt vare på kvitteringer som er fra 6-8 måneder i forveien?
    Så ja, jeg har fått et negativ saldo da de har trukket til sammen for litt over hundre kroner.
    Ingen forhåndsvarsel om dette heller, bare straff, og henvisning til deres betingelse, punkt 3.
    Sku ønske Rema eller Coop ga eurobonus, for jeg ville gjerne starte å boikotte NorgesGruppen pga. dette.
     
  6. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Slik jeg ser det er vel dette bare en fair måte å løse problemet på. Det kan vel sammenlignes litt med om man får for mye lønn utbetalt en måned. De blir trekt tilbake neste måned uten noen særlig varsel, og har man brukt pengene er det vel stort sett ens problem. Forstår godt at dette er irriterende.
     
  7. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,200
    Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Men jeg ville fortsatt forventet dokumentasjon fra jobben min på hva de utbetalte feil. Kjipt å bare bli trukket en "tilfeldig" sum uten annen info annet enn at "vi utbetalte visst litt for mye lønn i perioden mars-oktober".
     
    Supersergei liker dette
  8. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Helt enig. Forstår godt at dette er en lei situasjon!
     
  9. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    339
    Bonuspoeng:
    63
    Vel, jeg jobber med HR og jeg kan love deg at om vi skulle trekke i lønn for selskapet har tatt feil uten varsel og en del underskrevet avtaler for tilbakebetaling ville det fort bli rettsak
    Og det ville være en tapt rettsak for bedriften, for arbeidsgiver har ikke bare anledning til å trekke i lønn fritt uten noe god forklaring og samtykke på tilbakebetaling fra ansattes siden .
     
    DanH liker dette
  10. a3t

    a3t Medlem

    Innlegg:
    188
    Likes mottatt:
    207
    Bonuspoeng:
    43
    Det står sikkert noe i villkåra de har om at ved feil kan de reversere dette.

    Prinsippet er det samme som for mye lønn, men lovverket er ikke likt.
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,355
    Likes mottatt:
    19,628
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er nesten urovekkende.
    Fikk nyhetsbrev i går med trumfsaldo over 200kr.
    Logget umiddelbart inn for å sjekke og joda..
    upload_2018-4-11_11-58-23.png

    Problemet er jo at dette står slik ennå.. Og har gjort det i alle fall snart 24 timer.

    Noen andre med samme problem ?
     
  12. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,308
    Likes mottatt:
    17,787
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, samme trøbbel her.

    Skjermbilde 2018-04-11 kl. 15.46.03.png
     
  13. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,628
    Likes mottatt:
    4,484
    Bonuspoeng:
    113
  14. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Yup! Samme problem her.
    Jeg hadde ingen problem med mitt første automatiske trekk 7. April.
    Ser ut som det blir litt oppstartproblemer ved større innkommende summer på kort tid.
    Håper det ikke blir problemer med summer som har kommet inn først i dag, men er "opptjent" ved kjøp fra før omleggelsen? Trumf fast trekk.JPG
     
  15. Cowarse

    Cowarse Nytt Medlem

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Samme her. Hver gang jeg tar refresh på siden så må jeg vente enda en time...
     
  16. netrom84

    netrom84 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Fikk over 750 eurobonus-poeng nå. Ser ut som om de overfører i bolker på 50 trump-poeng (har valgt det som fast overføring). Spennende å se når de neste 8 bolkene kommer :)
     
  17. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    657
    Likes mottatt:
    2,312
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk en del trumf kr tidlig i dag. Dette ble overført nå. Virker som det er forsinkelser i systemet.
     
  18. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,308
    Likes mottatt:
    17,787
    Bonuspoeng:
    293
    Har 50 i fast overføring, fikk en bolk på 250 Trumf-kroner nå(3750 EB).
     
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,603
    Likes mottatt:
    63,611
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk nå 1500 EB-poeng overført. Men jeg har fortsatt 1500 Trumf på "konto", så det er visst litt vanskelig for Trumf når det kommer mye av gangen(?).
     
  20. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    325
    Likes mottatt:
    1,215
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også fast overføring på 50. De har kun overført 1 gang a` 750 poeng. Har saldo på 491 så da bør vel det gjentas 9 ganger...
     

Del denne siden