Hvor finner dere SQ First? Jeg søker på united.com, men LHR-SIN, FRA-SIN, CPH-SIN har ingen ledige billetter med SQ First. Vises ikke disse på united.com?
Takk. Begynte å lure på om det var noe jeg ikke forstod. Kan man da be Tallin om å se etter SQ F billetter på alle datoer, eller må man komme med forslag til datoer? Det jeg egentlig lurer på er hvor mye er de villige til å hjelpe en å finne løsninger, eller må man ha et ferdig forslag med datoer? Kan man feks. spørre de om å lete etter routing til en av et utvalg destinasjoner i C/F i oktober mnd?
Dei er som regel ganske velvillige til og hjelpe er mi erfaring, eg har stort sett hatt ca datoar og reisemål sjølv. Men er nok ikkje noko problem, det er jo større sjans for og finna billettar om ein er meir fleksibel
Vet egentlig lite. Jeg spurte om avreise lørdag og helst med SQ men da var det ikke ledig (med SQ). Men hun sa søndagen var det ledig så da tok jeg det uten å undersøke noe mer.
Flyselskap: SAS, Turkish Airlines, Singapore Airlines Klasse: SAS Plus og Business Avreise fra: Stavanger Destinasjon: Melbourne Australia T/R Antal poeng brukt: 190.000 + CT Skatter & avgifter (per person): ca 3.600 NOK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Desember 2018 Booket: Januar 2018 Flyvninger: SVG - OSL / SK SAS PLUS B737-700 Winglets OSL - IST / TK Business A321 Sharklets IST - SIN / TK Business B777-300ER SIN - MEL / SQ Business B777-300ER MEL - SIN / SQ Business 777-300ER SIN - CPH / SQ Business 777-300ER CPH - SVG / SK SAS PLUS Crj 900LR
Legger merke til at A380 på SIN-AKL forsvinner i mars 2019 grunnet sesongvariasjoner. Ser kun 777 derfra og utover. Noen som sitter på info om hvilke rute denne flyttes til?
Det er ikke en fast A380 som bytter rute, maskinene går inn i rotasjon på BOM, PEK, DEL, PVG, HKG (high capacity Economy-ruter) og CDG, ZRH. Da blir det også tid for service, oppgradering, cabin refit.
Flyselskap: SAS, Lufthansa, Asiana, Singapore Airlines Klasse: First, Biz, Eco Avreise fra: Tromsø Destinasjon: Singapore (SIN) t/r Antal poeng brukt: 190 000 + CT Skatter & avgifter (per person): 3328 SEK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Januar 2019 Booket: Mai 2018 Flyvninger: TOS-ARN (SAS Plus) ARN-FRA ( LH Eco) FRA-ICN ( Asiana First) ICN-SIN ( Asiana Biz) SIN-CPH (SQ First) CPH-TOS (SAS Plus)
Flyselskap: SAS, Lufthansa, Asiana, Thai Klasse: First, Biz, Eco Avreise fra: Kristiansand Destinasjon: Hong Kong (HKG) t/r Antal poeng brukt: 190 000 + CT Skatter & avgifter (per person): 3661 SEK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: November 2018 Booket: Mai 2018 Flyvninger: KRS-OSL (SAS Plus) OSL-FRA (LH Eco) FRA-BKK (Thai First) BKK-HKG (Thai Biz) HKG-ICN (Asiana Biz) ICN-FRA (Asiana First) FRA-OSL (LH Biz) OSL-KRS (SAS Plus)
Flyselskap: SAS, Lufthansa, Thai Klasse: First, Biz, Eco Avreise fra: Oslo Destinasjon: Hong Kong (HKG) t/r Antal poeng brukt: 190 000 + CT Skatter & avgifter (per person): 3723,- SEK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: September 2018 Booket: Mai 2018 Flyvninger: OSL-HAM (SAS Plus) HAM-MUC (LH Eco) MUC-BKK (Thai First) BKK-HKG (Thai Biz) HKG-BKK (Thai Biz) BKK-FRA (Thai First) FRA-OSL (LH Eco) OSL-BOO (SAS Plus)
Flyselskap: SAS, Lufthansa, Singapore Airlines Klasse: First, Biz Avreise fra: Bergen Destinasjon: Phuket (HKT) t/r Antal poeng brukt: 190 000 + CT Skatter & avgifter (per person): 3495,- SEK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Novemberr 2018 Booket: Mai 2018 Flyvninger: BGO-CPH (SAS Plus) CPH-SIN (SQ Biz) SIN-BKK (SQ Biz) BKK-HKT (Thai Biz) HKT-BKK (Thai Biz) BKK-CDG (Thai First) CDG-CPH (SAS Plus) CPH-BGO (SAS Plus)