Flyselskap: Lufthansa, Turkish & EVA
Klasse: Economy/Business
Avreise fra: Oslo (OSL)
Destinasjon: Bali (DPS) & Cebu (CEB)
Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw
Antall poeng brukt: 210 000 poeng + CT
Skatter & avgifter (per person): 1576,- kr
Antall reisende: 2
Reisen finner sted i: Februar/Mars 2025
Booket: Mars 2024
View attachment 134808
Flyvninger:
OSL-MUC / LH Eco (A320neo)
MUC-IST / TK Biz (A321neo)
IST-TPE / TK Biz (787-9)
TPE-DPS / BR Biz (A330-300)
CEB-IST / TK Biz (A350-900)
IST-FRA / LH Biz (A330-300)
FRA-OSL / LH Biz (A321)
Kommentar:
Booket tur for pappapermisjon i 2025. 1,5 mnd borte på ferie. Legger til infant senere.
Å booke turkish har ikke vært enkelt. Skulle egentlig legge til retur fra CGK med Turkish men i helga så forsvant absolutt alt av tilgjengelighet. Ikke noe ledig uansett hvor i verden du søkte ifra. Har fulgt med på ruten fra CGK i noen uker nå og de slapp konsekvent ledige biz billetter på onsdager fra CGK men så ble alt borte.
I går kveld så kom det ledige billetter med Turkish fra Cebu. Fortsatt ingenting ifra hverken SIN, KUL, TPE, eller CGK så da ble det retur fra Cebu sånn at vi har en retur.
CEB-IST-OSL var helt umulig å booke selv om man kan gjøre det på nett. Virker som det er noe med IST-OSL fordi CEB-IST-CPH gikk helt fint å legge til, men der er det jo ikke ledig noe med SAS videre til OSL så dobbel open jaw gikk ikke å booke..
Dermed endte jeg opp med returen via Frankfurt nå. Så får jeg håpe turkish ikke har fjernet alle award billetter om noen uker for jeg tenker å få lagt til CPH-TRD samt TRD-OSL og dermed bytte ut FRA-IST-OSL til IST-CPH-TRD.
Mellom DPS til CEB så må man mellomlande i enten MNL eller SIN.
Trolig noen dager i SIN før man tar ei uke i Cebu. KLM flyr jo faktisk DPS-SIN så her kan man jo kanskje da få noen EB poeng i samme slengen? Flydde biz på den ruten for 2 år siden til en meget hyggelig pris.
Vis alt...