Flyselskap: Air France Klasse: Biz Avreise fra: CDG Destinasjon: RUN Antall poeng brukt: 180 000 + CT Skatter & avgifter (per person): 2375 kr + 150 kr feeder Antall reisende: 2 voksen Reisen finner sted i: Juli 2026 Booket: Mars 2026, feeder april 2026 OSL - ZRH | SAS Biz A320Neo ZRH - CDG | AF Biz A220-300 CDG - RUN | AF Biz 777-300ER (Safran Cirrus) RUN - CDG | AF Biz 777-300ER (Safran Cirrus) CDG - MAN | AF Eco A220-300 MAN - OSL | SAS Eco A320Neo Ferdig med tilslutninger som reduserer risiko mtp forsinkelser og kanselleringer.
Flyselskap: Garuda Klasse: Biz Avreise fra: AMS Destinasjon: Jakarta i første omgang Antall poeng brukt: 190k + CT Skatter & avgifter: 3924 (da ennå ikke begynt med feeder hit og dit) Antall reisende: 2 voksen Reisen finner sted i: Påsken 2027 mars/april Booket: April 2026 AMS - CGK| Garuda Biz 777-300 CGK - AMS | Garuda Biz 777-300 Skal på cruise fra Hong Kong til Singapore, så datoene er ganske satte, så da må man ta en liten sving innom Jakarta. Passer inn med ankomst og avgang fra Jakarta til Hong Kong med Garuda, så om man får puttet denne på som feeder helt fram blir jeg fornøyd. Booket først leg for leg, da jeg fant hele ruten på SAS. Men fikk NEI, vi kan ikke koble på CT i ettertid. Som jeg har lest på forumet er det sikkert noe med Garuda og married segmenter, da han SAS holdt på iallfall en 1/2 time med trykking. Kansellerte alle bookinger på til sammen 576 000 poeng, og sjekket på nytt etter noen timer, og da dukket AMS-CGK t/r opp. Blir noen dager lengre i Jakarta på hjemtur, da jeg ikke har vært der før PS! Fant flere avganger og dager med billetter på SAS en det awardfares viste. Returen fra CGK vistes ikke i det hele tatt..