Dine vellykkede bookinger av CT eller vanlig poengreise

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av bighc, 19. okt 2017.

1. bXmi

bXmi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    upload_2026-4-19_13-37-34.png
    Flyselskap: Air France
    Klasse: Biz
    Avreise fra: CDG
    Destinasjon: RUN
    Antall poeng brukt: 180 000 + CT
    Skatter & avgifter (per person): 2375 kr + 150 kr feeder
    Antall reisende: 2 voksen
    Reisen finner sted i: Juli 2026
    Booket: Mars 2026, feeder april 2026

OSL - ZRH | SAS Biz A320Neo
    ZRH - CDG | AF Biz A220-300
    CDG - RUN | AF Biz 777-300ER (Safran Cirrus)
    RUN - CDG | AF Biz 777-300ER (Safran Cirrus)
    CDG - MAN | AF Eco A220-300
    MAN - OSL | SAS Eco A320Neo

Ferdig med tilslutninger som reduserer risiko mtp forsinkelser og kanselleringer. Edit: Lagt inn korrekt beløp for gebyr.

Last edited: 22. april 2026
  2. kongenamundsen

kongenamundsen Medlem

Likes mottatt:
    100
    Bonuspoeng:
    33
    Flyselskap: Garuda
    Avreise fra: AMS
    Destinasjon: Jakarta i første omgang
    Antall poeng brukt: 190k + CT
    Skatter & avgifter: 3924 (da ennå ikke begynt med feeder hit og dit)
    Reisen finner sted i: Påsken 2027 mars/april
    Booket: April 2026

AMS - CGK| Garuda Biz 777-300
    CGK - AMS | Garuda Biz 777-300

Skal på cruise fra Hong Kong til Singapore, så datoene er ganske satte, så da må man ta en liten sving innom Jakarta. Passer inn med ankomst og avgang fra Jakarta til Hong Kong med Garuda, så om man får puttet denne på som feeder helt fram blir jeg fornøyd. Booket først leg for leg, da jeg fant hele ruten på SAS. Men fikk NEI, vi kan ikke koble på CT i ettertid. Som jeg har lest på forumet er det sikkert noe med Garuda og married segmenter, da han SAS holdt på iallfall en 1/2 time med trykking. Kansellerte alle bookinger på til sammen 576 000 poeng, og sjekket på nytt etter noen timer, og da dukket AMS-CGK t/r opp. Blir noen dager lengre i Jakarta på hjemtur, da jeg ikke har vært der før:)

PS! Fant flere avganger og dager med billetter på SAS en det awardfares viste. Returen fra CGK vistes ikke i det hele tatt..

3. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,186
    Bonuspoeng:
    93
    Flyselskap: KLM + Virgin
    Avreise fra: AMS
    Destinasjon: SEA
    Antall poeng brukt: 70 000 + CT
    Skatter & avgifter (per person): 2165
    Antall reisende: 1 voksen
    Reisen finner sted i: November 2026
    Booket: April

AMS- LHR | KLM Biz E195-2
    LHR - SEA | Virgin Biz 787-9

SEA - LHR | Virgin Biz 787-9
    LHR - AMS | KLM Biz A321Neo

Feeder mangler, men blir lagt på om turen blir aktuell. Book først, tenk etterpå.

4. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,186
    Bonuspoeng:
    93
    Flyselskap: Air France
    Avreise fra: CDG
    Destinasjon: YYZ
    Antall poeng brukt: 140 000 + CT
    Skatter & avgifter (per person): 2946
    Antall reisende: 2 Voksen
    Reisen finner sted i: Februar 2027
    Booket: April 26

CDG - YYZ | AF Biz A350

YYZ - CDG | AF Biz A350

Feeder mangler, men blir lagt på om turen blir aktuell. Book først, tenk etterpå.

sunshine, jgroneng, SAJblue and 11 others like this.
  5. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,470
    Bonuspoeng:
    113
    Flyselskap: SAS
    Klasse: Business (+eco feeder)
    Avreise fra: OSL
    Destinasjon: YYZ
    Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
    Antall poeng brukt: 60 000 + FP4
    Skatter & avgifter (per person): ca 3500 (mange endringer og mye frem og tilbake) sånt sett dyr tur.
    Reisen finner sted i: Juni 2026
    Booket: Desember 2025 / Januar 2026 / Mars 2026 / April 2026

OSL - CPH / SK / Biz / A320neo
    CPH - YYZ / SK / Biz / A321neo

YYZ - CPH / SK / Biz / A321neo
    CPH - OSL / SK / Eco / A320neo

IMG_5926.gif

Vel, hva skal man si? Jeg ga Bosnia og Hercegovina 11.84 i odds til å slå Wales + Italia. Burde satset noen tusen mot meg selv. Uansett, nå er denne bookingen fullført og den er komplett.

Booket feeder på retur raskt pga god tilgjengelighet, men vil helst ha 8 flyet for da rekker jeg jobb mandag. Blir nå 10 flyet. Har et lite håp om same day change, men denne ruten er kanskje populær? Uansett denne er eco.

Satte varsler på utreise og booket samtidig flex billett tidlig (pga pris) i tilfelle det ikke dukket opp noe. To dager senere dukket det opp feeder i eco. La den på og avbestille flex billetten. 2 dager etterpå dukket feeder biz opp. Billigere å endre enn å by upgrade, samt at det er koselig å starte turen med champagne da. Håper her også på same day change til par timer senere for å minimere ventetid i CPH

Ble dyre skatter og avgifter, men det skyldes mange endringer. De kom litt sånn her og der sånt sett merker man det ikke (girl math).

Kampbillett i boks og hotell via @milehigh i boks. Da gledes det til VM !

EndreD, Cumulus, sunshine and 9 others like this.
  6. Flighter

Flighter World Traveler

Likes mottatt:
    221
    Bonuspoeng:
    43
    Flyselskap: AF+SAS
    Klasse: Business (+eco feeder)
    Destinasjon: GIG
    Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw
    Antall poeng brukt: 190000 +CT
    Skatter & avgifter (per person): kr 1200
    Antall reisende: 2 voksne
    Reisen finner sted i: Januar 2027

OSL - CDG/ AF Eco / B737
    CDG - GIG / AF / Biz / A777ER

GRU - CDG / AF / Biz / A777ER
    CDG - OSL / SK / Eco / A320neo

Da er er 2 ukers ferie i Brasil nest vinter i boks. Første reise til Sør Amerika for vår del, (og eneste kontinent vi ikke har besøkt før) :) så dette ser vi frem til.

Attached Files:

Last edited: 30. april 2026
  7. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,563
    Bonuspoeng:
    183
    Klasse: Business og Plus
    Destinasjon: HND
    Antall poeng brukt: 120000 + FP4
    Skatter & avgifter (per person): 1220 NOK
    Reisen finner sted i: Feb. 2027

Flyvninger:
    OSL - CPH: SAS biz (E195LR)
    CPH - HND: SAS biz (A350-900)

ICN - CPH: SAS Plus (A350-900)
    CPH - OSL: SAS Plus (E195LR)

upload_2026-4-26_13-28-41.png

Kommentar:
    Vinterferien 2027 med junior er nå sikret. Junior gleder seg veldig til å besøke Japan igjen, samt til sitt aller første besøk i Sør‑Korea. Reisen mellom Tokyo og Seoul vil bli booket separat, sannsynligvis med KE.

Cumulus, sunshine, jgroneng and 13 others like this.
  8. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,995
    Bonuspoeng:
    113
    Flyselskap: KLM, Vietnam Airlines & SAS
    Klasse: Business & Økonomi
    Destinasjon: BKK
    Antall poeng brukt: 380 000 + CT
    Skatter & avgifter (per person): 1944 NOK (inkl 450kr skyteam gebyr & 150kr for feeder)
    Reisen finner sted i: Feb. 2027

Flyvninger:
    OSL - AMS // KL (O)
    AMS - FRA // KL (O)
    FRA - HAN // VN (O)
    HAN - BKK // VN (O)

BKK - SGN // VN (O)
    SGN - CPH // VN (O)
    CPH - OSL // SK (X)

Screenshot_20260426_163359_Chrome.jpg

Kommentar:
    Skvist mellom tåteflaske og drittbleier krøp jeg til korset og booket en 2x poeng reise til Bangkok for far og mor. Endrer til AF/KLM om det skulle dukke opp noe mer direkte til BKK, alternativt med SK om det mot alle odds skulle dukke opp 2x biz der. På den positive siden har en CT aldri gitt større rabatt. :p
    Med kun 1t. 25min connection i Amsterdam og februar på kalenderen er det heller ikke utenkelig at vi ryker på en ombooking. Men det er heldigvis MANGE fly østover på kryss av alliansene om en skulle møte på en irrops på utreisedagen.

Hyggelig og dyktig svenske som utførte bookingen over tlf. Måtte riktig nok utføres i to omganger da han ikke fant CPH-OSL i biz.

Det blir 2 netter ved bassenget og en etterlengtet ferie på far og mor. 4 netter vekk fra tvillingene i en alder av 11 mnd er kanskje litt mye. Men satser på at de føler seg rimelig trygge på besteforeldre innen den tid.

Gribb, sunshine, jgroneng and 14 others like this.
  9. SuperVC10

SuperVC10 Medlem

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Flyselskap: AF+SAS
    Klasse: Business
    Destinasjon: SXM
    Antall poeng brukt: 180000 +CT
    Skatter & avgifter (per person): kr 2400
    Reisen finner sted i: Januar 2027

OSL - ARN / SK / Biz / A320
    ARN - CDG/ AF / Biz
    CDG - SXM / AF / Biz / A330

SXM - CDG / AF / Biz / A330
    CDG - OSL / SK / Biz / A320

SAS har stavet navnene våre slik at Ø er byttet ut med O, ikke OE. Noen som vet om dette er et problem?

sunshine, jgroneng, Lillegutt and 4 others like this.
  10. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,249
    Bonuspoeng:
    293
    Noen ganger bare "sitter" bookingen (på andre forsøk) :D

Har "for mange" (er det mulig?) reiser i 2026 og derfor har jeg så vidt begynt å tenke på 2027. Så leste jeg her om dagen at SAS skulle sette opp gebyret for ST-bookinger fra tidlig mai, så da var det bare å kaste seg rundt, bestille tilgang til AwardFares og begynne søket.

Kikket først på Sør-Amerika men fant ingenting som passet. Så kom jeg på: i Australia har jeg aldri vært ...
    Fant en fin rute OSL-AMS-CGK-SYD t/r (med GA AMS-CGK-SYD-CGK-AMS) og ringte SAS. Da viste det seg at det ikke var mulig å booke både AMS-CGK og CGK-SYD. Bare en av de. Og det samme motsatt vei.
    Jeg husket at jeg hadde sett LHR/AMS-JED-CGK på AF mens jeg søkte. Jeg fant derfor en vilkårlig dag med AMS-JED-CGK-SYD. Denne var mulig å legge inn. Jeg takket for hjelpen og gikk tilbake til AF. Nå måtte jeg finne LHR/AMS-JED-CGK-SYD t/r isteden. Dette var overraskende enkelt og bare 30 minutter senere var jeg klar igjen.

Ringte SAS på nytt og fikk snakke med en hyggelig svensk dame. Da jeg sa jeg ønsket å gjøre en ny "SkyTeam booking" forsto hun ikke hva jeg mente. Jeg fryktet jeg var kommet til en som ikke var så god på dette. Der tok jeg feil! Da jeg isteden sa en "SkyTeam Bonus booking" ble det andre boller. Jeg oppga en og en flight, hun søkte og fant hver eneste en. La inn passinformasjon, CT og tok betaling.
    Jeg ringte inn 14:08. Samtalen tok 12 minutter (inkl. "intro"). Og 14:22 mottok jeg PDF på mail :)
    Som jeg sa til henne rett før jeg la på: "noen ganger er dere ekstremt effektive". Hun svarte kaldt: "det kommer an på hvem du prater med" ...

Flyselskap: KL, SV, GA og SK
    Destinasjon: SYD
    Antall poeng brukt: 140.000 + CT
    Skatter & avgifter (per person): 2944,- (inkl. 450,- i gebyr)
    Antall reisende: 1 voksen(?)

Flyvninger:
    OSL-AMS / KL Biz
    AMS-JED / SV Biz
    JED-CGK / SV Biz
    CGK-SYD / GA Biz

SYD-CGK / GA Biz
    CGK-JED / SV Biz
    JED-LHR / SV Biz
    LHR-OSL / SK Biz

oslsyd.gif

Cumulus, Gribb, Lillegutt and 32 others like this.
  11. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    954
    Bonuspoeng:
    93
    map.gif Flyselskap: SAS og Virgin Atlantic
    Klasse: Premium og Business
    Destinasjon: LAX, LAS
    Antall poeng brukt: 61 250 + CT
    Skatter & avgifter (per person): 1 122 NOK + 450 NOK
    Booket: Mai 2026

OSL-CPH / SK Business A320 neo
    CPH-LAX / SK Premium A330-300
    LAS-LHR / VS Upper Class B787-9
    LHR-OSL / SK Business A320 neo

Det var mye ledig imed Virgin i Upper Class til og fra Las Vegas i februar. Men jeg valgte SAS Premium til Los Angeles da ruta med Virgin i Upper Class tok altfor lang tid. Enten via Amsterdam eller over 6 timer i London.

12. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    13
    Flyselskap: KLM, AF, SK, LA
    Klasse: Business + Premium Eco
    Avreise fra: BGO
    Destinasjon: GIG
    Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw (retur fra SCL)
    Antall poeng brukt: 95k + CT
    Skatter & avgifter (per person): 1837 NOK
    Antall reisende: 1
    Reisen finner sted i: August+September 26
    Booket: April 26

Flights (long haul):
    BGO-AMS / KLM Biz / E195-E2
    AMS-GIG / KLM Biz / 787-10

SCL-CDG / AF Biz / 777-200
    CDG-CPH / SK Biz / A320NEO
    CPH-BGO / SK Biz / E195

Flights (internt i Sør-Amerika):
    GIG-IGU / LA Premium Eco / A321
    IGU-BSB / LA Premium Eco / A321
    BSB-CGB / LA Premium Eco / A320
    CGB-GRU / LA Premium Eco / A321
    GRU-LIM / LA Premium Eco / A320
    LIM-PEM / LA Premium Eco / A320
    PEM-CUZ / LA Premium Eco / A320
    CUZ-SCL / LA Premium Eco / A320
    SCL-IPC / LA Biz / 788 (nyere 1-2-1 layout, de har fortsatt flere eldre 2-2-2 i sirkulasjon)
    IPC-SCL / LA Biz / 788 (nyere 1-2-1 layout, de har fortsatt flere eldre 2-2-2 i sirkulasjon)

Alle LA-flightene er betalt med penger. De fleste rutene har ikke Biz, og noen strekk valgte jeg Premium Eco fremfor Biz fordi førstnevnte har direkteflight (mens Biz er med layover og nesten dobbel reisetid). LATAM har for øvrig helt sykt krøkkete booking, og støtter ikke multi-city bookinger, så du er nødt til å booke masse individuelle enveis-reiser. Cirka-pris for alle LA-flightene er 35k NOK all-in, hvor cirka halvparten av det er turen til Påskeøyen i Biz (SCL-IPC-SCL).

Kommentar:
    Etter «forretten» til Argentina i Juni 26 var på plass, så ble det til slutt ordnet «hovedrett» til Brasil+Peru+Chile i August+September 26.

Blir overnatting i AMS på vei nedover (hele ettermiddag+kveld, så blir en tur inn til sentrum for en middag der). Ingen overnatting på returen. Booket i én runde per telefon uten problemer. Tur/retur destinasjoner på long-haul ble primært besluttet i at jeg ville «gjøre noe med/i/ved Amazonas på Brasil-siden», samt «tur til Påskeøyen», så da ble det GIG+SCL som gav mest mening.

Reisen går over 5 uker. Blir noen dager i Rio, deretter en kjapp tur innom Iguazu Falls. Så blir det jaguar-safari i Pantanal, etterfulgt av en dag i São Paulo før det blir noen dager i Lima. Videre går turen til jungelbesøk i Tambopata (3 timer med båt langt inn i Amazonas). Så blir det tur til Sacred Valley og Machu Picchu, før snuten vender sørover til Santiago. Der går turen videre til Påskeøyen, før jeg drar tilbake til Santiago for hjemreise.

Har ikke fått spikret alle detaljer enda. Mangler overnatting i en del av «layover»-byene (Rio, Iguazu, Cuiabá, São Paulo, Lima, Cusco, Santiago x2), samt aktiviteter i flere av byene (Rio, Lima, Santiago). Blir også en del restaurantbesøk jeg må få kartlagt/booket. Men! Det viktigste er på plass; fly er i boks, så da er «rammene» satt for resten.

Blir første gang i Sør-Amerika med internfly for meg... Man må visstnok møte opp ganske tidlig på de fleste flyplasser (typ 3-4 timer før avgang, selv på innenlandsfly). Så det blir spennende å se hvor «smooth sailing» det blir på alle disse flightene... (-:

map-alle.gif
    maplonghaul.gif map-shorthaul.gif

Last edited: 04. mai 2026
    afirm, Cumulus, Gribb and 26 others like this.
  13. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,045
    Bonuspoeng:
    93
    Fantastisk reiserute, @jocke !

Fire timer før rutetid høres voldsomt ut. Jeg har aldri møtt opp fire timer før for flyvninger i Sør-Amerika - som oftest mellom to og to og en halv - og så langt ikke hatt problemer med det.

Cumulus and jocke like this.
  14. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    13
    Ja, blir en fin tur dette, tror jeg :D

Av det som var relevant for min reiserute, så lister LATAM opp følgende «anbefalinger» (så kan man selvsagt diskutere hvor rigid man skal følge disse):
    • Innenlands i Brasil: 2 timer før avgang listet på nettside, 2.5 timer (2t30m) i ordrebekreftelse-PDF.
    • Internasjonal i Brasil (GRU-LIM): 3 timer før avgang listet på nettside, 4 timer i ordrebekreftelse-PDF.
    • Innenlands i Peru: 2 timer før avgang listet på nettside, 2.5 timer (2t30m) i ordrebekreftelse-PDF. Sistnevnte nevner også 3 timer for innenlands-avganger fra LIM.
    • Internasjonal i Peru (CUZ-SCL): 3 timer før avgang listet på nettside, 4 timer i ordrebekreftelse-PDF.
    • Avgang til/fra Påskeøyen (i praksis SCL-IPC-SCL): 3 timer før avgang listet på nettside, 2 timer i ordrebekreftelse-PDF («motsatt» av alle andre, hvor PDF har vært «strengest»).
    • Internasjonal i Chile (hjemreise, SCL-CDG): 4 timer før avgang listet på både nettside og ordrebekreftelse-PDF.

Jeg har relativt tett program, og dette er visstnok midt i høysesong/ferie for fastboende i Sør-Amerika, så jeg tilbringer heller en time eller tre for mye på flyplassene, enn å bomme på en avgang. Så kan det være jeg sitter igjen med en annen formening når reisen er ferdig (-:

edit: diskusjon rundt dette fortsetter i den andre tråden

15. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    954
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdatering til min tidligere post (#7291):
    Flyselskap: KLM, Virgin Atlantic og SAS
    Destinasjon: LAX, LAS
    Antall poeng brukt: 70000 + CT
    Skatter & avgifter (per person): 1 608 NOK + 450 NOK

OSL-AMS / KL Business B737-800
    AMS-LHR / KL Business
    LHR-LAX / VS Upper Class B787-9
    LAS-LHR / VS Upper Class B787-9
    LHR-OSL / SK Business A320 neo

Jeg bestemte meg for å endre turen til LAX fra SK Premium til KL/VS Business. Jeg ringte for tre dager siden og snakket med en engelsktalende. Han sa at det kunne ta et par timer før billettene var klare. I dag, 3 dager senere, var de fortsatt ikke klare. Og både SK- og KL/VS-flygningene sto i bookingen. Jeg bestemte meg for å gå inn på KL og VS for å se om jeg kunne reservere seter. Overraskelsen var stor da jeg bare kunne velge seter i Økonomi med VS. Jeg måtte betale mye for det også. Da så jeg at agenten hadde booket meg i Økonomi, selv om han bekreftet Upper Class på VS flere ganger.
    Jeg sjekket tilgjengelighet på sidene til SAS, og nå var alt av Business borte! Jeg ringte SAS, og forklarte hva som hadde skjedd. Jeg kom til en dansk agent som visste hva han drev med. Han beklaget det som hadde skjedd, og sa at han skulle rette det opp. Jeg sa at jeg ikke så noe ledig i Upper Class med VS, og svaret var "Det skal jeg fikse". Etter 5 minutter var nye billetter på plass og den opprinnelige SK-ruta var borte. Det kaller jeg bra service! Så nå er det Business hele veien, både fram og tilbake! Det er stor forskjell på agenter!
    map.gif

16. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,995
    Bonuspoeng:
    113
    Destinasjon: CPH
    Antall poeng brukt: 30000 + FP4
    Skatter & avgifter (per person): 684 NOK
    Antall reisende: 1 voksen & 1 barn
    Reisen finner sted i: Juni
    Booket: Mai

Flyvninger:
    OSL - BGO // SK (I)
    BGO - CPH // SK (I)

CPH - OSL // SK (l)

Kommentar:
    Det blir lite ferie på 11åringen i år med tvillinger hjemme, følte han fortjente en liten tur til køben og tivoli. Vi reiser på en 'guttetur' og lar jentene bli hjemme. Relativt dyre billetter så valgte å bruke bonuspoeng.

17. runesole

runesole Medlem

Likes mottatt:
    245
    Bonuspoeng:
    43
    Flyselskap: Kenya Airways, Air France
    Avreise fra: FNA :eek:
    Destinasjon: HAH
    Open Jaw: Retur til CMN
    Antall poeng brukt: 50000
    Skatter & avgifter (per person): 5500 NOK (alt for dyrt)
    Reisen finner sted i: .... kveld
    Booket: April

Tilsluttningsfly havnet på ca 10k

Flyvninger:
    SVG - CDG // Norwegian - Eco
    ORY - CMN // Royal Air Maroc - Eco
    CMN - CRY // Royal Air Maroc - Eco

FNA - NBO // Air Kenya - Biz
    NBO - HAH // Air Kenya - Eco (nedgradert:mad:)
    HAH - NBO // Air Kenya - Biz
    NBO - CDG // Air Kenya - Biz
    CDG - CMN // Air France - Biz

CMN - ALC // Royal Air Maroc - Eco
    ALC - OSL // SAS - Biz
    OSL - SVG // SAS - Plus

map.png

Last edited: 08. mai 2026 kl 10:43
    Gribb, afirm, Lillegutt and 11 others like this.
  18. PekkaM

PekkaM Medlem

Likes mottatt:
    449
    Bonuspoeng:
    53
    Flyselskap: KL, SK
    Destinasjon: BKK
    Antall poeng brukt: 190.000 EBP + 1 x CT
    Skatter & avgifter (per person): 2163 NOK
    Reisen finner sted: September 2026

OSL-ARN / SK Biz
    ARN-AMS / KL Biz
    AMS-BKK / KL Biz

BKK-AMS / KL Biz
    AMS-CPH / SK Biz
    CPH-OSL / SK Biz

Last edited: 08. mai 2026 kl 17:22
    Gribb, sunshine, EndreD and 14 others like this.
  19. PekkaM

PekkaM Medlem

Likes mottatt:
    449
    Bonuspoeng:
    53
    Flyselskap: KL, AF, SK
    Destinasjon: PVG
    Antall poeng brukt: 180.000 EBP + 1 x CT
    Skatter & avgifter (per person): 2384 NOK
    Reisen finner sted: Februar 2027

OSL-SVG / SK Biz
    SVG-AMS / KL Biz
    AMS-PVG / KL Biz

PVG-CDG / AF Biz
    CDG-AMS / AF Biz
    AMS-OSL / SK Biz

Gribb, sunshine, EndreD and 11 others like this.
  20. interface87

interface87 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,106
    Bonuspoeng:
    93
    Flyselskap: SK, AF, VS, KL
    Destinasjon: HND, ICN
    Antall poeng brukt: 360.000 EBP + 2 CT
    Skatter & avgifter (per person): 1878 NOK
    Antall reisende: 4 voksne
    Reisen finner sted: November/Desember 2026

OSL-CPH / SK Biz
    CPH-AMS / KL Biz
    AMS-CDG / KL Biz
    CDG-HND / AF Biz

ICN-LHR / VS Upper Class
    LHR-CDG / AF Biz
    CDG-OSL / SK Biz
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Flyselskap: SK, VS
    Avreise fra: LAS
    Destinasjon: OSL
    Enveis, T/R, Open Jaw: Enveis
    Antall poeng brukt: 84.000 EBP + 1 CT
    Skatter & avgifter (per person): 1185 NOK
    Reisen finner sted: Juli 2026

LAS-LHR / VS Upper Class
    LHR-OSL / SK Biz

Gribb, sunshine, Leon and 12 others like this.

Del denne siden