Flyselskap: LH,AC Klasse: First, Business Avreise fra: Oslo Destinasjon: Toronto Enveis, T/R, Open Jaw: T/R Antall poeng brukt: 65000 Skatter & avgifter (per person): ca 3 400 NOK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Oktober 2018 Booket: September 2018 Etter opprinnelig booket rute MUC-MEX-YYZ åpnet det seg omsider 2 ledige plasser FRA-BOS. Tips til hva man bør få med seg i Toronto samt en kveld i Boston mottas med takk Flyvninger: OSL - FRA / LH C (A320) FRA - BOS / LH F (B748) BOS - YYZ / AC C (E175) YYZ - IAD / UA C (E175) IAD - FRA / LH C (B744) FRA - OSL / LH C (A320)
Companion ticket og foreløpig bare business hjem så 65.000 poeng. Reisefølget har brukt egne poeng på turen
Fikk du belastet to forskjellige kontoer ved bruk av CT, slik at også reisefølget bare betalte 65k poeng? I så tilfelle, er den booket via Tallinn eller 05400?
Booket tur for kona og venninne i desember. Kona har bare fløyet interkontinental business hos SAS, og venninnen har bare fløyet eco, så dette blir en litt annerledes "helgetur" for jentene. OSL-CDG, SK plus CDG-PEK, Air China, F. PEK-SIN, Singapore Airlines, C. SIN-ICN, Singapore Airlines, C. ICN-FRA, Asiana, F. FRA-OSL, Luftwaffel, C. 190.000 poeng, en CT og 3100 pr snute i kontanter. Fire dager i SIN, hvor de nekter å bo i Marina Bay Sands. Forstå det den som kan. Men; De skal få levere kofferten min til garantireparasjon. Det er hos Sands, så da får de iallfall se hva de går glipp av. /koffert.
Ja, via Tallinn. Endret reisen i dag tidlig via 05400 og da ble alle poengene trukket fra min konto, men etter en telefon til Tallinn fikk de ordnet det
Første CT tur booket! Flyselskap: TG, SQ, SK Klasse: Business Avreise fra: Oslo Destinasjon: Colombo, Sri Lanka T/R Antall poeng brukt: 120,000 med CT Skatter & avgifter (per person): 3,050 NOK Antall reisende: 2 voksne Reisen finner sted i: Februar 2019 Booket: Oktober 2018 OSL - BKK TG955 (777-300) - I BKK - SIN SQ973 (A330-300) - I SIN - CMB SQ468 (A330-300) - I CMB - SIN SQ469 (A330-300) - I SIN - LHR SQ308 (A380-800) - I LHR - OSL SK810 (A320) - I Gleder meg til å prøve både Thai og SQ business long haul, og ikke minst fornøyd med å få nok timer i Singapore til å nyte middag i byen på vei ned. Jeg klarer ikke å forstå seat config på TG955 på business, ser forskjellig når jeg prøver å velge sete selv og hva som er på f.eks seatguru. Noen som har erfaring med denne flighten / seat configen som kan anbefale seats for to some reiser sammen?
Seatguru er nok en sånn guru fra 80tallet.. Veldig populær blant sine følgere, men ikke helt korrekt nødvendigvis... Og det ser man fra utsiden, der man er mer opplyst.. Eks når man velger sete hos selskapet..
Takk for den! Mener jeg har lest om love seat config i nye SQ configs inter-asia også ; hvordan kan jeg sjekke om dette gjelder mine flights og hvilke rader det gjelder? For å være sikker, på A380 SIN - LHR så vil det ikke være noen forskjell mellom radene? Takk for hjelp!!
leste ang SQ308 a380 SIN-LHR att de ikke er forskjell. NRT-SIN med SQ637 och SQs nye B787 så är inte seatguru helt uppdaterad mot dems sin setting plan.
Da ble det bekreftet enda et F-leg. Fikk oppgradert BKK-SYD fra C til F med TG Ny rute: OSL-FRA LH C FRA-ICN OZ F ICN-BKK TG C BKK-SYD TG F // SYD-SIN SQ C SIN-CPH SQ F CHP-OSL SK Plus
Setene på SQ er sikkert A330 og de er 2+2. På SIN-LHR er det forskjell på mitt setene.Gå inn her på SQ og legg inn seter. https://www.singaporeair.com/en_UK/no/home#retrieveBooking
Jeg var egentlig livredd for å ringe Tallinn, men etter å ha ringt 05400 to ganger i løpet av helgen og de begge henviste til Amex kontoret fordi det var en CT, så ble det Tallinn kl. 0900 i dag. Snakket med ei kjempehyggelig dame, hun nevnte ingenting om to stopp i transittsone. Og det tok en liten halvtime så var alt utført
Prøvde meg på 05400 nå, da sa han at muligheten for å forandre ct billett var borte..Så får vel prøve meg på Tallinn