Gjort dette flere ganger, men du må da ringe inn for å lagt til returen. Lager du to bookinger får de ikke slått de sammen, må da kansellere den ene og da er det ikke alltid at billettene blir frigitt så det er bingo.
Bestill utreise først også ringer du inn å legger til retur når den er klar om 14 dager Det er desidert enklest og er ikke problematisk. Koster deg 150kr i gebyr om du ikke er EBD
Stemmer det at det er gratis for EBD? Trodde det kun var telefonavgiften som ikke ble belastet når man er EBD…
Bare jeg som ikke har bltit belastet de siste gangene da? Trodde det kanskje var en EBD fordel jeg ettersom jeg ikke har betalt for endringer de siste 5 gangene sikkert mens før når jeg var EBG måtte jeg betale My bad!
Hvor lenge siden er det du endret? Dette gebyret har jo vært på pause under pandemien og bare gjeninnført for en måned siden eller noe deromkring
Gjort 3 endringer siste ukene bare. Skal gjøre enda en i morgen - kan se om de trekker meg da eller ikke
Mine reiser var Panama i feb 2023, Mexico i nov 2022 og Tokyo i okt 2022 som jeg har gjort endringer på Den jeg skal gjøre endring på i morgen er en tur til asia med utreise i aug 2022 men returen er i sept 2022
Mhm! Jeg ble iallfall belastet for endringer for liknende reiser. Men når det er sagt, er det fint for deg, skulle bare ønske jeg fikk det samme bare
Jeg prøver akkurat nå å bestille en Star Alliance reise med Eurobonus poeng fra TRD til EVN. Utreise skal være Business og tilbake Economy. SK/LO begge veier. Dessverre får jeg meldingen "Prisen du valgte er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Velg en annen prisklasse.". Denne meldingen forsvinner når jeg reiser Business begge veier. Er det vanlig at man ikke kan kombinere Business og Economy? Jeg har nok aldri bestilt *A reiser med poeng.
Har selv forsøkt sikkert 10 ganger å bestille en ren bonusreise i dag via nettsiden til SAS, men dukker alltids opp en eller annen feilmelding. For min del gjelder dette T/R i Business med SK og ET fra Trondheim. Kommer så langt at jeg får skrevet inn passasjerdetaljene, deretter blir jeg sendt tilbake til søket...
Fungerer vel dårlig på nettsiden å bestille reise med kombinasjon eco/biz/first, må ringe inn er min erfaring. Har bare brukt ct når vi reiser, eventuelt fly premium rabatt.
Det blir bare mer og mer merkelig med SAS. Bestillingene gikk som sagt ikke gjennom, men det har nå likevel dukket opp to reiser i "Mine bestillinger" - med PNR. Men på LOT sin "Mange my booking" finner jeg selvsagt ikke noe av disse. Det ble ikke trukket noe poeng og jeg fikk heller ikke lagt inn kredittkortet.
Hvis du kommer langt nok i bestillingsprosessen (typisk til betalingssiden) reserveres billettene på deg, men de er ikke billettert enda. Reservasjonen vil forsvinne av seg selv etterhvert. Mulig du kan ringe inn til sas og be dem ordne betaling og poengtrekk manuelt for så å utstede billettene, men det har jeg aldri prøvd så ingen aning om det går.
Prøvde det her forleden, og det gikk ikke. Usikker på om det var kundeservice som var problemet eller ei, men billettene ble uansett sluppet tilbake, så ordnet seg greit.
Er det egentlig noe som helst sjanse å sende ønsket reiserute (som gir feilmelding på web) til diamant mailen og be dem om å fikse det? Jeg synes det er tungvindt å måte fikse slik på telefon.