Ja det stemmer der, men i appen er reisen som er markert med blå ring plassert der den blå streken er. Så datoene er rett, men den er av en eller annen grunn ført opp som reise 2 i stedet for reise 3.
Hadde lignende før der "reise 3" var markert som en senere dato, men vistes før "reise 2" inne på SAS sine sider. Reisene var korrekt via SAS sine interne systemer og via reisen på mail, i tillegg til eks Lufthansa sine sider. Kundeservice sa dette skulle gå greit. Reiste ikke på denne, da reisen ble avbestilt.
Fikk i dag et lite problem som sikkert dette ekspetbesatte forum kan bidra med løsninger til. Hadde en fin CT-rute i biz fra BKK til OSL, via TPE og VIE. BKK til TPE med Thai ble i dag endret til en lite ønsket avgang. Andre avganger (med EVA) som passer tidsmessig bedre har kun plasser i x-klasse. Har EVA fra TPE til VIE. Bortsett fra at vi blir sittende i et baksete, er det andre kompliserende faktorer å tenke på, f.eks: 1. Innsjekking som normalt ved biz-skranke og loungtilgang i Bangkok? 2. Bagasjemengde? 3. Kan det være noe håp om oppgradering ved gate? 4. Eventuelle coronakrav om man skulle finne på å ta ventetiden inne i Taipei? På førehand takk
Jeg kan ikke svare på spørsmålene dine, men er det risikofritt å endre en intra-asiatisk flygning når du har en EVA flygning fra TPE-VIE? Kan du miste EVA flygningen dersom det hele skal rekalkuleres i backoffice?
Synes helt klart det er en fordel å overnatte, slik at langturen er den eneste dere skal på den dagen. Fløy selv med vår på 7,5 mnd til BKK i desember. Gikk helt fint. Og er det ett sted jeg definitivt kunne vært 4 uker uten å kjede meg, både som voksen og barn, så er det California. Tror dere kommer til å få en flott tur!
I og med at reisen starter med X EVA fra BKK til TPE må du vel sjekke inn i øko med mindre du kan bruke *A gold/biz innsjekk pga status som jeg mener de har. Men du kan vel ikke bruke Thai sin biz innsjekk. Bagasjemengden skal styres av lengste strekke som er EVA biz så masse bagasje. Aner ikke hvordan EVA oppgraderer, men alle mine strekk har vært fulle i biz kabin med dem nå nylig. Ingen krav per i dag, annet en utstrakt maskebruk. Følg skiltene til flytoget. Ta ut cash på ATM rett ved maskinene eller luken som selger billetter og kjøp helst expresstoget med mindre det blir lang ventetid på det, og kort på det regulære. Flytoget på express er komfortablet og relativt raskt. Alternativt er det fine sights som kan nås med en guide fra flyplassen og bil. Har jeg rota eller glemt noe da?
https://www.tripadvisor.com/Attract...om_Taipei_with_Pickup-Zhongzheng_Distric.html Dette er bare for referanse. Har ikke peiling på guidetet turer i området. Reiste selvstendig dit selv med tog. Men tenkte på YeLiu Geopark og byen ved siden av, for sightseeing og lunch feks. Ellers anbefales stop over i Taiwan om dere får det til. Fint land og by å besøke.
Jeg søkte meg gjennom hver vei manuelt og noterte dager med ok connection, så fant jeg heldigvis en t/r som passet. Det var 25% promo til MEX i desember.
Noen som kan vise meg hvor man får laget disse fine kartene flere legger ut for flystrekninger i Vellykkede bookinger med CT?
Tipper de fleste kommer fra http://www.gcmap.com/ Der legger du inn reiserute, feks OSL-FRA-HND-KIX-HNL-SFO-CPH-OSL, og får opp dette: Du kan også gjøre diverse innstillinger for farge på linjene, type kart, osv.
Jepp akkurat den jeg siktet til! Takk @Upsaker nå fikk jeg noen flighter å legge inn mens jeg er på jobb!
Gammelt visdomsord: "Sette et kryss hver gang du lærer noe, og en sirkel hver gang du lærer bort noe." Hvis uka er uten kryss eller sirkler; skjerpings! Dette er fra en verkstedformann i gamle Kongsberg Våpenfabrikk.
Fant dette hos united A boarding pass for travel in United Polaris business class for a long-haul international flight Customers in United Polaris business class may access a United Polaris lounge at departure, connecting and arrival airports along their eligible same-day routing. Sjekket united og IAD-PTY regnes ikke som long haul business. Videre står det at lounge ankomst kun gjelder når man ankommer med ett innenlands fly. Eks flydd LHR-EWR-IAD. Det gir mening ettersom man jo ikke kommer airside ved ankomst USA, men blir sluset til imigration. Re-entry to the airport after clearing customs is not permitted without further eligible onward travel. Access upon arrival is available to customers who have already made a domestic connection. Mulig vi kan komme oss inn mtp at vi har connecting flight, men dette går 0:49 så er jo strengt tatt ikke same day... får se hva dragene sier på IAD