var ikke det en tråd der man kunne jamre frit?
jeg er så oppgitt etter så mange uheldige situasjoner. siste var nå at jeg hadde en Europa CT som gikk ut 31.12 og så var flere av mine barna syke i romjula så fikk ikke bestilt noe før helga. Telefonen var stengt så bestilte på nett. Det var ikke mulig å bestille til 2 voksne og 2 barn og legge til CT, så da måtte jeg bestille kun til 2 voksne med CT, og det var ikke mulig å bestille på nett til kun barn, uten voksne. Da måtte jeg vente til mandag for å ringe og bestille billetter til barna. Mens jeg ringer så ser jeg at bonusbillettene er borte. Alle andre datoer i den samme måneden hadde fortsatt, men ikke akkurat min dato. CT har gått utt, da går det ikke å endre dato, kunne bestille for penger for barna, men siden det må være samme klasse (PLUS) som voksne hadde det blitt alt for dyrt.
Så sånn mister jeg en CT.
I tillegg til det har jeg mistet en SA CT tidligere i år som ble utsatt flere ganger pga COVID og så glemte jeg å bestille pga feil dato registrert på Påminnelser i min telefon.
Så klarte jeg også å kansellere mitt AmEx kort en uke før jeg skulle få 30.000 poeng pga oppgradering.
Dette var 2022 eurobonus høydepunktene.
(klarte også å plassere meg 2 ganger på 2. plass når noen skulle gi bort EB Gull kort)
Godt nyttår da.
Vis alt...