Diskusjon om CT flyvninger eller andre poengreiser

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av artanis, 14. des 2020.

  1. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,171
    Likes mottatt:
    7,510
    Bonuspoeng:
    293
    Det er jo tydeligvis tilgjengelig, ihvertfall i enkelte tilfeller, for United og Avianca
     
    Jonkebassen liker dette
  2. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,609
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Feil kan jo forekomme. Husker den gangen LH åpnet F for oss langt frem i tid.
     
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    12,082
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp, bare ringte inn og spurte om det var ledig F. Jajamensan, så var det LH F til HND med retur fra ICN. Det var ganske tidlig i min bonuskarriere og tok lang tid før eg skjønna kor flaks der var :p
     
  4. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    933
    Likes mottatt:
    3,460
    Bonuspoeng:
    93
    Hva viste hos UA og hva sa agentene hos SAS til LX F? Fant de det du fant uten noe om og men?
     
  5. Loffen

    Loffen Medlem

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    239
    Bonuspoeng:
    33
    UA viste 3 billetter, mens SAS fant to. De sto ikke som saver.
    Første agent satt meg på hold i 30 min mens hun skulle finne dem, så ble samtalen brutt. Agent nr 2 fant dem først, men så skulle han snakke med en kollega og sa deretter at de ikke finnes. Agent nr 3 bare fant og reserverte de med engang. Selvom søket til UA kun viste FRA-ZRH-NRT, så fant SAS dem direkte ZRH-FRA.

    Venter på tickets nå og håper de kommer i tide, selvom de har forsikret om det :rolleyes: Null kommenterer på at det var LX
     
    Rapolo liker dette
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,419
    Likes mottatt:
    3,358
    Bonuspoeng:
    113
    Er et eller annet rart med de. Første agent fant de ikke på zrh-nrt, men så de på fra-zrh-nrt. Gjorde alt klart men «måtte sjekke noe» og etter 10 min var de gone, kunne kun settes på waitlist. Ikke vært synlig på United.com etter det.
     
  7. AirMags

    AirMags Medlem

    Innlegg:
    235
    Likes mottatt:
    505
    Bonuspoeng:
    93
  8. AirMags

    AirMags Medlem

    Innlegg:
    235
    Likes mottatt:
    505
    Bonuspoeng:
    93
    Hold oss oppdatert på hvordan det gikk. Spent på om man kan få til en tur i LX F snart også!
     
  9. Skyline

    Skyline Medlem

    Innlegg:
    95
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
    Hei! Jeg er i ferd med å bestille min første langdistanse Star Alliance CT-reise og lurer på om man får mulighet å velge/reservere seter etter at bookingen blir gjennomført via SAS-nettsiden? Reiser økonomi én vei og business på returreisen. Flere segmenter og ulike flyselskaper i bildet her.
     
  10. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,904
    Likes mottatt:
    8,191
    Bonuspoeng:
    183
    Ja det er mulig. Enkelte selskap må du inn på deres side for å reservere sete. Alternativt kan CT telefonen / mail gjøre det for deg.
     
    Skyline liker dette
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,419
    Likes mottatt:
    3,358
    Bonuspoeng:
    113
    Til info har ana sluppet en del seter med ny c mellom lhr-hnd i januar for 2 personer. Flere datoer tilgjengelig fra i natt, kan bookes på sas.no. Eksempel 11 og 12.januar
     
    Upsaker, Ruby and paramberg like this.
  12. Loffen

    Loffen Medlem

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    239
    Bonuspoeng:
    33
    Der var billetter utstedt hvertfall, så da skal den være i boks. Så får man se om man kommer seg i LX F i morgen :). Tilslutningsflyet med helvetic har ikke vært on-time siden 14. desember seg jeg nå :rolleyes:
     
  13. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,789
    Likes mottatt:
    21,903
    Bonuspoeng:
    293
    Den reisen ned er tøff med tre barn ..?
     
  14. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    En av disse to CT går ut i morgen, så her er det ikke så mye å endre på, men spør likevel.

    PTY-CUN har ofte B737MAX9 som er nyere og har flatbed, men akkurat den dagen jeg skulle, var det bare 737-800. Andre dager har flere flyvninger med Max 9. Er det noe mulighet for at det endrer seg?

    CUN-IST står på AF og SAS at det er et fly med TK og B787-9 som er også ny, men svensken fant ikke flyvningen og da ble det 777-300ER. Er det noe å gjøre her?
    Egentlig ringte jeg en gang før og da sa hun som tok telefonen at Turkish hadde venteliste og kunne ikke bookes noen av de mulighetene. Men med neste agent gikk det bra. Burde jeg være bekymret for at jeg egentlig ikke får den?
    Altså står det masse CPH-OSL-TRD som var tidligere, men han så kun direkte CPH-TRD ganske sent. Vits å prøve?
     
  15. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    ja litt, skulle gjerne ha noe enklere, men fant ikke det dessverre.
    det kommer an på dagen da, noen ganger er TRD-OSL-FRA-AGP lett som bare det og TRD-OSL-CPH forferdelig o_O
     
    indahla and Spielhaug like this.
  16. Ddan

    Ddan Medlem

    Innlegg:
    152
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Går det an å legge ekstra legs på en CT flyvning i neste uke, hvir CTen går ut ved midnat?
     
  17. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    268
    Likes mottatt:
    804
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, det vil ikke være mulig. Alt av endringer må gjøres før CT går ut.
     
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,493
    Likes mottatt:
    62,853
    Bonuspoeng:
    293
    Meningsmåling:

    LOT biz 787-9, eller LH biz 747-400?
    Eventuelt TK biz 777.

    Reisetidspunkter og -ruter er relativt like, så det er egentlig kun fly/sete/service det går på her.
     
  19. ccurrahee

    ccurrahee Fly sa du?

    Innlegg:
    10,180
    Likes mottatt:
    36,734
    Bonuspoeng:
    293
    Det produktet du ikke har fløyet før? Alternativt 2 egt på 747, fordi det er kult med 2 etg.
     
    AirMags liker dette
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,493
    Likes mottatt:
    62,853
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg heller mot 2. etasje på 747 ja. Det har jeg ikke testet.
     
    Lillegutt liker dette

Del denne siden