Jepp, bare ringte inn og spurte om det var ledig F. Jajamensan, så var det LH F til HND med retur fra ICN. Det var ganske tidlig i min bonuskarriere og tok lang tid før eg skjønna kor flaks der var
UA viste 3 billetter, mens SAS fant to. De sto ikke som saver. Første agent satt meg på hold i 30 min mens hun skulle finne dem, så ble samtalen brutt. Agent nr 2 fant dem først, men så skulle han snakke med en kollega og sa deretter at de ikke finnes. Agent nr 3 bare fant og reserverte de med engang. Selvom søket til UA kun viste FRA-ZRH-NRT, så fant SAS dem direkte ZRH-FRA. Venter på tickets nå og håper de kommer i tide, selvom de har forsikret om det Null kommenterer på at det var LX
Er et eller annet rart med de. Første agent fant de ikke på zrh-nrt, men så de på fra-zrh-nrt. Gjorde alt klart men «måtte sjekke noe» og etter 10 min var de gone, kunne kun settes på waitlist. Ikke vært synlig på United.com etter det.
https://www.flysas.com/en/book/flig..._class=BUSINESS&out_flight_number=LH430,NH111 https://www.flysas.com/en/book/flig..._class=BUSINESS&out_flight_number=LH430,NH111 Noen turer de kommende dagene.
Hei! Jeg er i ferd med å bestille min første langdistanse Star Alliance CT-reise og lurer på om man får mulighet å velge/reservere seter etter at bookingen blir gjennomført via SAS-nettsiden? Reiser økonomi én vei og business på returreisen. Flere segmenter og ulike flyselskaper i bildet her.
Ja det er mulig. Enkelte selskap må du inn på deres side for å reservere sete. Alternativt kan CT telefonen / mail gjøre det for deg.
Til info har ana sluppet en del seter med ny c mellom lhr-hnd i januar for 2 personer. Flere datoer tilgjengelig fra i natt, kan bookes på sas.no. Eksempel 11 og 12.januar
Der var billetter utstedt hvertfall, så da skal den være i boks. Så får man se om man kommer seg i LX F i morgen . Tilslutningsflyet med helvetic har ikke vært on-time siden 14. desember seg jeg nå
En av disse to CT går ut i morgen, så her er det ikke så mye å endre på, men spør likevel. PTY-CUN har ofte B737MAX9 som er nyere og har flatbed, men akkurat den dagen jeg skulle, var det bare 737-800. Andre dager har flere flyvninger med Max 9. Er det noe mulighet for at det endrer seg? CUN-IST står på AF og SAS at det er et fly med TK og B787-9 som er også ny, men svensken fant ikke flyvningen og da ble det 777-300ER. Er det noe å gjøre her? Egentlig ringte jeg en gang før og da sa hun som tok telefonen at Turkish hadde venteliste og kunne ikke bookes noen av de mulighetene. Men med neste agent gikk det bra. Burde jeg være bekymret for at jeg egentlig ikke får den? Altså står det masse CPH-OSL-TRD som var tidligere, men han så kun direkte CPH-TRD ganske sent. Vits å prøve?
ja litt, skulle gjerne ha noe enklere, men fant ikke det dessverre. det kommer an på dagen da, noen ganger er TRD-OSL-FRA-AGP lett som bare det og TRD-OSL-CPH forferdelig
Meningsmåling: LOT biz 787-9, eller LH biz 747-400? Eventuelt TK biz 777. Reisetidspunkter og -ruter er relativt like, så det er egentlig kun fly/sete/service det går på her.