Jeg har booket denne uten problem, bare si at du vil fra BKK til SGN og den routingen er det eneste de finner så da tenker de ikke at det er unaturlig.
Sånt er så gøy når man har utløpende CT Har en retur fra LHR som jeg helst skulle fikset før 31. januar. Jeg lander i London to dager senere enn datoene SAS har lagt ut billetter til
Ja han booket oss på CPH-HAU-TRD av alle ting med SAS Link. Fant ikke den routingen når jeg gikk på sas.no..
Hvor er det mest fornuftig å ha ca 12 timers mellomlanding, valget står mellom BKK og TPE. 12 timer dag/kveld i Bangkok eller hele natta på TPE. Gjelder en tur til SGN og reise i biz.
Noen som har erfaring med å reise til karibiske øyer med SA carriers? Hvilke øyer er enklest å komme til med CT + poeng?
Hva er du ute etter? Sigtseeningmessig får du mer ut av 12 timer på dagen i BKK. Hvis du vil se templer og sånt og kjøres tur retur flyplassen feks. Reisen inn til TPE tar en god time. så hvis du bare skal sove vil jeg foreslå hotell ved flyplassen. Det spørs veldig hvordan du tror formen og lysten er til å oppleve på et stopp. Selv er jeg evig optimist på sånne stopp og planlegger alltid for mye, og for lite søvn.
Hvis jeg bestiller en *award reise nå som skal være i april og klarer og tjene neste års CT før den tid, vil kundeservice ha mulighet til å legge den inn før reisen starter og få tilbakebetalt halvparten av poengene?
Jeg mener at CT på være opptjent før bookingen starter. Men at en kan legge til en CT i ettertid om en har en fra før. Jeg gjorde om en enveis booking til tur retur forrige uke og la da til CT. Fikk returnert 60% summen og trukket 50% pga CT. Men det var en CT opptjent før bookingen ble gjort. Arrester meg gjerne om jeg roter med CT regelen her. Dette bør stå med liten skrift på sas sine hjemmesider.
CT må være opptjent før booking. Du kan gjerne legge til en CT på en booking i etterkant, men CT må være opptjent før booking.
Jeg fikk lagt til en CT i dag som var opptjent etter booking. Det var kundebehandleren som foreslo å legge den til..
Det er ingen direktefly fra Europa til karibiske øyer som jeg vet om (med Star Alliance ihvertfall). Du må nok fly United via USA, Copa via PTY eller Avianca via BOG. Det er såklart mulig å fly med europeiske flyselskaper over atlanteren til de forskjellige hubene. Det kan også være noen muligheter med Air Canada, men de har satt ut de fleste flyvningene til karibien til Air Canada Rouge som jeg tror ikke er bookbar med Eurobonus. Jeg ville brukt flightconnections.com og filtrert på de forskjellige flyselskapene for å se muligheter og så søkt på sas.no, awardhacks eller awardfares.
Jeg ble svært overrasket da han spurte. Men takket gladelig ja. Han fikset alt jeg spurte om på en kjapp og god måte, hadde skikkelig styring på hva han drev med. Alt var mulig, virket det som.
Veldig mye ledig med Avianca fra LHR til BOG i biz, og videre i biz eller eco til øyene (stort sett korte flyturer).
hehe.. Ringte vanlig SAS kundeservice på en lørdag, han var svensk, og pratet en del mens han søkte og holdt på. Han var hyggelig, og skjønte at jeg hadde gjort hjemmeleksen min før jeg ringte. Det hjelper å være forberedt, og å være hyggelig og litt ydmyk.