Er det håp om å få slått sammen 3 bookinger til 1? Bonus for 5 booka med 2 CT og 1 singel, så har 3 reservasjoner.
Er det mulig å legge på feeder i øko samtidig som man bestiller tur og retur i biz? Eller må man bestille (og billettere?) biz-delen først, før man får lov til å legge på feeder? (Hvis ikke jeg får lagt på øko-feeder samtidig, så ender jeg opp med dobbel open jaw, og det går jo ikke).
Jeg har fått svar at det ikke er mulig å slå sammen, men de kan sette opp referanse mellom bookingene om at de er samme reisefølge (spesielt hvis det er barn som er alene på en av bookingene).
Biz legs må billetteres før du kan legge til øko feeder. Unntaket er dersom du møter på en super agent.
Hva er siste status ift å sy sammen en bonusreise? Går det an å booke leg-for-leg via telefon? Eller er det kun det som kommer opp gjennomgående på nettsiden som er bookbart?
For de med gull og diamant er det mulig å booke leg for leg. Det har vært slik en stund nå. For de andre er jeg usikker på.
Vi har gjort det på denne måten, men har (heldigvis) ikke opplevd noen problemer på reisen, så hvordan det fungerer i praksis vet jeg ikke.