Gitt hva som har blitt booket opp gjennom årene så er ikke det veldig grensesprengende. Så mye enkelte klager og offer seg over manglende tilgjengelighet til typ BKK så burde det være noe mange strekker seg etter.
Jeg har i økende grad gått over til å booke revenue økonomi i stedet for kronglete business når jeg reiser alene. Reiser man derimot sammen med mindre reisevante kan det være spennende å gjøre lounge safari til en del av reisen. Ifm et jobbprosjekt har jeg booket endel intra-asia revenue for gruppe og her er Skyteam overraskende svak ift *A, med få direkteforbindelser. Mye må gå via Vietnam.
Litt perifert - men jeg ble for litt siden møtt med en "Takk for at du er premium-kunde"-hilsen, og gitt inntrykk av litt kortere kø på tlf. Den meldingen får jeg ikke lenger, selv om statusen er uendret - har bare SAS lagt om litt på telefoni-siden?
Det har vært diskutert i en annen tråd så legg gjerne inn dine erfaringer der. Skal oppdatere for meg også. https://insideflyer.no/forums/threads/opplever-dere-noen-diamant-service.3591/page-190
Jeg har helt motsatt erfaring. Mindre reisevante vil bare frem på minst mulig tid. Selv kan jeg gjerne ta både en og to (og tre) omveier
Jeg tenker disse menneskene ikkje har vært på TK-loungen i IST, VS-loungen på LHR, FCT i FRA, AF-loungen på 2F på CDG, The Loft etc.