Tenkte ukritisk ikke gjennom at det står A340 i bookingen. Spent på hva det blir, antar A350 pga distansen?
Frem til nå har avgangene som er oppført med A340 blitt kansellert, så spørs hvor raskt SAS får snudd seg rundt og justert opp frekvensen igjen.
Helt enig i dette. Har jo ikke vært like praktisk å bruke e-post til bestilling av bonusreiser alltid. Men grunnen til at en del har benyttet e-post er kanskje at man har hatt mer tiltro til kompetansen der enn pr telefon. Hadde alle som besvarte telefonen vært kompetente og serviceminded hadde det å ringe vært førstevalget.
Da fikk jeg også pent beskjed om å kontakte "vår kundtjänst över telefon" for å booke om reise. Sendte til den danske gullmailen, fikk svar fra den norske/svenske. Jeg tror dette koker ned til at når svenskene/norskene svarer så er det samme gamle - det går ikke. Når danskene svarer så er det null stress. Mulig at de fordeler litt mailer videre nå som det er stor pågang på .dk-mailen?
Fikk ikke svar på danske mailen. Ringte derfor inn i dag. Hyggelig svenske, søkte opp leg for leg og fant det meste som Awardfares fant. Alt så veldig bra ut, men måtte høre med supervisor om poengberegningen her. Men fikk nedslående svar og ikke mulighet til å booke 2 enveis til LAX via HND i First som "normalt", dette ble 330 K poeng etter CT (med start fra Oslo, via London og ICN). Fikk heller ikke benytte poeng fra flere kontier samtidig.
Du kan bruke united.com for å lete opp flyvninger med Air Canada som kan bookes via partnere. Tilsvarende kan det være praktisk å søke på aircanada.com for å finne bonusbilletter på United
kjapt spm; får man alt refundert ved avbestilling av *bonus reise tilsvarende slik som med SK frem til 24 t før avreise?
Jeg ringte også inn i dag. Har ikke booket billetten, bare forhørte meg, og det virket ikke som om det var noe problem å reise ksu-osl-ist-jfk-hnd og retur hnd-jfk samme dag som ankomst Haneda.
Det er ofte ikke ett problem før agenten har reservert flightene og skal utstede billettene, da stopper det ofte opp hos en supervisor. Virker som alt må godkjennes høyere opp i systemet
Hei, da har vi opparbeidet oss 2 CT'er. Tanken er å bruke dette på meg, samboer og barn(3 år). Har noen erfaringer/råd om både tilgjengelighet på business-billetter samt destinasjoner?
-Hva kan dere hjelpe oss med da? "Hej K Tack för ditt mail. Det stämmer, vi har uppdaterat våra rutiner och vi kan ej längre göra ändring/uppdateringar som kostar pengar via e-post. Vi kan fortfarande hjälpa till med saker som sittplatser, boka in husdjur, specialbagage och liknande, som vi inte behöver ta betalat för. Jag önskar dig en trevlig dag." Da er fordelen med epost for statuskunder forbedret. K
Vi har vurdert å ta cruise(kanskje enkleste med en 3-åring?). Noe solfylt, uten alt for lang reisetid. Reiser fra Bergen evt med 2 stk CT evt.