Jeg sliter litt med å forstå PB. Her er min historie:
Har Saga i dag, og ble oppfordret av en på kundeservice til å sjekke ut PB. Han fikk PB til å sende meg en informasjonsmail, der de også inviterte meg til et telefonmøte for å avtale nærmere. Jeg var opptatt med annet og glemte det litt, men takket ja ved å svare på mailen som gikk til PB etter noen måneder. Fikk ikke noe svar, og hørte ingen ting.
Så kontaktet jeg kundeservice på 04800 og spurte om de kunne få noen til å kontakte meg, da jeg ikke hadde hørt noe. Det skulle de fikse.
Dette var i starten av juni, fortsatt ikke hørt noen verdens ting....
Så ikke akkurat det beste førsteinntrykket, der altså. Mulig de liker å fremstå så eksklusive at de er umulig å oppnå kontakt med...
Har egentlig lagt det på hylla nå, og er godt fornøyd med Saga (som til og med svarer på mail). Men hva er dere andres erfaring med "onboarding"?
Vis alt...