DNB SAGA, Pros og Cons

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 26. jan 2018.

1. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,961
    Bonuspoeng:
    183
    Ja ja ja, nå skjønner jeg :) Man kan jo bare gjøre dette annenhver opptjeningsperiode :)

eventyrer liker dette
  2. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,853
    Bonuspoeng:
    293
    Som @Jorge og @holmen sa, ja.

Samt 10k til I samme kalenderår ved passering av det 500k forbruk. Da er vi i andre halvår, og jeg er inne i ny periode hos SAS.

Dash liker dette
  3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,853
    Bonuspoeng:
    293
    Nja 40k level points en gang og så 30k level points hver SAS periode er også en mulighet :)

Forutsatt max av hva kortet kan gi selvsagt.

4. pinpoint

pinpoint Medlem

Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Har plutselig lagt merke til at jeg ikke får noen månedlige opptjeninger av level points ved bruk av DNB saga. Får kun bolkene med 10.000 poeng. Mener man før fikk status poeng hver mnd for det man har brukt (sånn som sas mc) eller husker jeg feil?

5. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,851
    Bonuspoeng:
    93
    Du husker feil. Alltid vært 10k ved 100k, 200k og 500k omsetning.

tobeornot999 and pinpoint like this.
  6. Pepeu

Pepeu Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,111
    Bonuspoeng:
    93
    Lenge siden det har vært noe nye innlegg om trusler om å bli kastet ut av saga. Har de satt det på pause, eller blir folk fortsatt kontaktet?

7. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ble kontaktet for 2-3 uker siden, i hovedsak for å forsøke å få meg til å flytte boliglån, men hun maskerte det som "nye krav til SAGA-kunder".. Ikke hørt noe mer siden da :p Håper ikke jeg hører noe mer før jeg har cashet inn mine 20k nivåpoeng i år også.

8. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,853
    Bonuspoeng:
    293
    Yes.

Det eneste nye er at det er tydelig på regningene hvor mye man har spart opp, samt info om nivåene med samme tekst som du skriver.

9. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,186
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg innrømmer gledelig at dette var selvpåført og jeg som ikke fulgte med på beløp på fakturaene. Sjekket med DNB på chat på hva jeg hadde i faktisk spend, skjønte da at jeg hadde bommet med så latterlig få kroner, og spurte pent om det var noe jeg kunne gjøre. Fikk en beklagelse om at det var det ikke, og jeg postet her om min flotte glipp for å i det minste få en sympati-like.

Så går det et par dager og den samme kundebehandleren jeg chattet med ringer meg opp igjen og forteller at han har sjekket, og han fikk lov til å gjøre et unntak siden jeg var så nærme. Fikk beskjed om at 500k-poengene skulle komme neste måned. Og som lovet, i går dukket det opp SMS om at nivåpoeng var overført!

Veldig hyggelig (og litt uventet) gest fra DNB. Om det tippet i min favør at jeg betaler for PB-kundeprogrammet og de ville strekke seg litt ekstra langt vet jeg ikke, men det var i hvert fall generøst av dem, og de fortjener skryt.

Teknolai, stekus, Mysterio and 21 others like this.

Del denne siden