Funfact: De beste bananene skal være slik. Oftest de som vanligvis er søtest og mest aromatisk. Hehe..
Om VIP hos Radisson: Har vært litt av og på med informasjon. Men det gamle Avolta knepet har ikke fungert på lenge. Har kommet tilbake nå, men gir maksimalt Premium level. Jeg er Premium fra før (Amex Platinum), så da kan man ikke oppgradere videre. Litt kjipt fordi jeg faktisk bor mye hos Radisson men bare er halvveis til VIP på antall opphold. Hvis noen vet om noen nye triks, post dem her. Det gamle VIP trikset var jo nesten altfor bra.- jeg bare kom litt sent til festen og rakk det ikke
Hvor mange opphold må man ha for å tjene opp til VIP? For å beholde er det 20 opphold i løpet av en toårs periode. (Iallfall hos meg)
Jeg bodde 12 netter det siste året og skulle nedgraderes fra VIP nå i mai. Men ble ikke det, har beholdt VIP men telleren for netter ble nullstilt. Noen andre som har opplevd det?
Samme her, hadde vel 15 netter bare men VIP statusen fortsatte etter telleren ble nullstilt. Dette var vel i Feb. Reisingen for min del er omtrent stoppet nå så har vel 2 netter hittil. blir overasket om dette fortsetter
Hotell: Radisson Red Heathrow Min status: VIP Rom booket: Premium Airport View Oppgradert: Nei. Hotellet var angivelig helt fullt - "not even a single room available" Andre fordeler: 2 drikkebonger, vann og snacks samt håndskrevet kort på rommet. Rommet var egentlig større og finere enn vi hadde trodd, med utbrettbar køyeseng til ungene, så det ble et meget bra opphold uansett. God frokost med stort utvalg (og pannekakemaskin som fascinerte ungene veldig). Hotellet var litt slitt, men stort sett rent og greit vedlikeholdt.
Det er to-års opptjeningsperiode hos meg. Så 20 opphold/30 netter på to år. Men, litt rart hvis telleren blir nullstilt.
Jeg hadde to år sist men mulig det var noe spesielt når de endret programmet sitt, at en del fikk to års opptjening. Nå har jeg begynt på nyåret år med VIP og det står ett år denne gang.
Fikk match via EuroBonus en eller annen gang, var bare å registrere seg for VIP. Og har to års opptjeningsperiode, tydeligvis.
Det var to år, fra 2024 til 2026. Så den skulle vært nedgradert nå. Men klager ikke, helt greit å beholde. Men denne gangen står det neste oppdatering er i 2027, så kun et år.
Fikk match fra Eurobonus Gold for ca 2 år siden. Brukte først en eksisterende konto og fikk 1 år, men skjønte så at man kunne få 2 år ved nyregistrering. Dermed ble det til at jeg opprettet ny konto på en annen epost-adresse
Samme som @holmen. Og de fikk betalt for matchen i mitt tilfelle. Samtidig er de suverent best på å anerkjenne status (min personlige mening og erfaring). 99% av mine opphold har vært på suite eller jr. suite. Booker premium.
Ja, jeg kom litt sent til den festen Bor der en god del, og har Premium gjennom Amex Platinum, men når bare nesten opp til VIP. Særlig nå som Strawberry er blitt dårlig (Spenn), så ble det endel Radisson plutselig i både Norden og lenger ut i Europa. Prøvde igjen nå, et halvår senere - men de sa altså stadig nei. Når det er sagt, får jeg alltid oppgradering som Premium på et av hotellene jeg bruker mest. Samtidig som de pleier å beklage at de ikke kan gi gratis frokost (fordi det er forbeholdt VIP antar jeg, men de sier det ikke høyt) Et nytt forsøk bør kanskje være å prøve å få dem til å matche IHG Diamond som jeg også har og beholder år etter år. Well, well, next time ...