Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

1. kongenamundsen

kongenamundsen Medlem

Likes mottatt:
    88
    Bonuspoeng:
    18
    Samme hær:(

2. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,163
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, samme problem her nå. Jeg fikk sjekket inn i ti-tiden i dag tidlig, så det har oppstått etter det. Og vi klager over SK IT?

3. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    6,374
    Bonuspoeng:
    183
    Alt fungerer for meg, booket akkurat en natt.

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,628
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, nå er det tilbake her også.

5. senorwafflez

senorwafflez Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    53
    Hotell: Radisson Blu Gardermoen
    Min status: VIP
    Rom booket: 1 x Standard
    Oppgradert: Ja, Family Room
    Rom: 6501
    Andre fordeler: Sjokolade og frokost inkludert.

Lynrask innsjekk og oppgradering med den største selvfølge.Utsikt til rullebanen er jo alltid litt stas.

IMG_2499.JPG

haifinn, Nordlands, Kalsnes and 5 others like this.
  6. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,309
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Radisson Blu Royal Hotel Bergen
    Min status: Premium
    Rom booket: 1 x Standard enkeltseng
    Oppgradert: Ja, tror det...?
    Rom: 240

Første opphold på Radisson etter at jeg matcha med dem til Premium. Veldig hyggelig innsjekk. Ble spurt om jeg ville ha dobbelt eller enkeltseng. Tok dobbelt.

Tror jeg ble oppgradert, men appen viste hele tiden standard rom. I så fall god størrelse på standard rom. På døra stod det Business Class. Det er ikke verst. Stort rom. Kjedelig med badekar på badet. God seng, fine puter. God frokost med bra utvalg.

Nydelig lokasjon på Bryggen. Rom 240 var i 2. etg, men opplevdes veldig lav. Var på FaceTime med datteren hjemme som ville se rommet og skulle vise henne utsikten (hadde ikke helt sett den selv) og der kom det haug turister gående på rekke og rad rett utenfor rommet... Haha.

Ellers var aircon litt rar, men fikk slått den av så jeg kunne sove godt. Vil sikkert bo her par ganger til for å prøve å bygge status/beholde premium.

20260310_164055.jpg 20260310_164217.jpg 20260310_164222.jpg 20260310_164240.jpg 20260310_164251.jpg 20260311_082628.jpg

7. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,857
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Radisson Blu Oslo plaza
    Rom booket: Standard x2
    Oppgradert: Nei
    Rom: begge i 31 etasje
    Andre fordeler: nei

mye om og men at få sjekket inn på begge rommene uten resten av følget var med, men gikk til slutt.
    Fine rom, men ingen oppgradering.

8. kongenamundsen

kongenamundsen Medlem

Likes mottatt:
    88
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Radisson Blu Resort, Phu Quoc
    Rom booket: Suiter x2 med sjøutsikt og loungetilgang
    Oppgradert: Nei/tja hvem vet
    Rom: begge i 6 etasje
    Andre fordeler: Som VIP har man frokost, lunch eller middag inkludert med 2 enheter inkludert..Siden jeg hadde bestilt lounge på begge rom fikk jeg både lunch og middag. PS! Maten var god enten man valgte fra sett meny, eller fra buffet. Alt var prima mht maten.

Hotellet har den beste stranden i området med privat strand, med nydelig og lang-grunt..Sjekket helt bort til Melia som ligger lengere nord på beachen, og der var det også fint, men en smakssak gjorde at jeg syntes Radisson var finest.
    Vil jeg bo flere ganger på Radisson Phu Quoc? Tja, fint område, og om man reiser flere i lag er det hyggelig å kunne gå inn til Grand World og spise/ta seg et glass og se på folkelivet.
    Men hotellet i seg selv er et fint charter hotell til en ok billig pris for oss fra Norge..Opplevde mye rart teknisk med at dem ikke fant bestillingen vår ved innsjekk, måtte faktisk 5-6 ganger til Premium-desken for å få dem til å fikse opp i småting mht betaling og det jeg hadde inkluderto_O Tror jeg trakk kortet mitt 5 ganger totalt på 11 dager, da dem skulle ha depositum for på depositum etc. Fikk til svar at vi hadde brukt så mye av rom-kreditten:) Ga tilbakemelding etter oppholdet, og dem ville gi meg 10 000 poeng for tort og svie..

Booket 2 rom på min konto, der en venn som ikke samler poeng bodde. Skal ikke dette rommet tilskrives min konto, eller har Radisson begynt med noe nytt?

livinspeed, Rscott, jgroneng and 2 others like this.
  9. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,243
    Bonuspoeng:
    293
    De godskriver det, så lenge du er logget på egen konto og booket 2 rom samtidig (ie samme reservasjon).

Fungerte for meg så sent som 2 uker tilbake, I alle fall.

kongenamundsen liker dette
  10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,028
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Park Plaza Amsterdam
    Rom booket: Standard x2
    Oppgradert: Ja, til executive
    Rom: 2 + 3 senger
    Andre fordeler: Gratis vann x5, bananer til tidligfrokost, 15% rabatt i restauranten på kvelden

Helt straight konferansehotell 10 min fra flyplassen. Gratis shuttle til hotellet, men koster €5 å komme seg til flyplassen, rart opplegg. Executive room var høyt oppe, og dersom disse var større enn standardrom, så er standardrommene knøttsmå…

11. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,774
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Radisson Blu Abidjan airport
    Rom booket: Garden view
    Oppgradert: Ja, til suite
    Andre fordeler: Frokost og nok av vann.

Ligger 500 m unna flyplassen. Shuttle kom raskt når jeg ankom og ventet på meg når jeg skulle dra. Ok mat. Oppgradert til en stor suite med gang, stue, soverom bad og eget wc i tilknytning til stuen (som var angitt i appen som juniorsuite. Hele badegulvet (som ikke hadde sluk) ble fylt med en halv cm vann ved dusjing, dørene til skapene skrapet opp taket og gardinene var laget slik at de ikke var lystette, så klart Afrika, men hyggelige folk og ting fungerte bra ellers.

Også oppgradert på Radisson OSL på vei ut.

12. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,309
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Park Plaza London Westminster Bridge
    Rom booket: 1 bedroom suite big Ben view
    Oppgradert: Nei
    Rom: 1223
    Lengde: 3 netter

Påsketur med familien
    Booket et non-refundable opphold i november 2025 under et førjulssalg. Samme romkategori ble ca. 3 000 kr billigere (ca. 1 000 kr per natt) under januarsalget. Sendte en e-post for å høre om prisjustering, men fikk avslag – med beskjed om at jeg eventuelt kunne endre dato.
    Dagen før ankomst fikk jeg e-post om mulige tillegg, blant annet £29 per natt for høy etasje eller £99 per natt for oppgradering (ved tilgjengelighet). Sjekket appen, men det var ingen alternative romkategorier for 5 personer tilgjengelig under oppholdet. Eneste høyere kategori er 2-roms suite.

Ved innsjekk fikk vi rom 1223, som jeg antar er høyeste etasje.

Innsjekk
    Ankom kl. 16:20, og rommet var ikke klart. Fikk drikkevoucher til alle mens vi ventet, men måtte vente ca. 30 minutter. Litt svakt når innsjekk er fra kl. 15. Spurte om sen utsjekk som kompensasjon, men måtte ta det på selve utsjekksdagen.

Rommet
    Stort rom med fantastisk utsikt mot Westminster Bridge og Big Ben – et klart høydepunkt å våkne til. Sengen var komfortabel med gode puter. Sovesofaen var som forventet ganske dårlig, men barna brydde seg ikke. Lenestolen kunne også gjøres om til seng, så vi endte opp med tre soveplasser som fungerte greit.
    Badet hadde både badekar og dusj. Prima.
    Suite hadde også en kjøkken med apparater (mikrobølgeovn blant annet), som kommer godt med.

Room service
    Testet room service to ganger. Oppgitt leveringstid var 40 minutter, men maten kom etter ca. 20 minutter begge gangene. Betydelig dyrere enn å spise i baren, men også mer komfortabelt.

Kids Club
    Et stort konferanserom omgjort til aktivitetsområde for barn. Ikke noe luksusfølelse, men bra utvalg: VR, PS5, retrospill, bordtennis, tegning, fotballspill, fotobooth m.m.
    Barna elsket det.

Basseng
    Stor pågang gjorde at man måtte booke 30-minutters slots. Book flere dager i forveien. Litt begrensende fasiliteter, men de hadde også badstue. Ikke noe jeg prioriterer neste gang, men igjen – barna var fornøyde.

Frokost
    Skuffende. Omelett kostet ekstra (£8), og utvalget var generelt begrenset til å være et hotell i denne klassen. Frokosten var inkludert, men jeg ville ikke betalt ekstra for den – spiser heller ute neste gang.

Service
    Generelt god service gjennom oppholdet. Telefonen på rommet fungerte ikke, men vi fikk utsatt utsjekk med én time via WhatsApp, noe som fungerte fint – spesielt siden det passet med bassengtiden.

Oppsummert
    Et godt familiehotell med flott beliggenhet og utsikt. Noen svakheter (innsjekk og frokost), men totalt sett et opphold vi er fornøyde med.

Bor gjerne her igjen – anbefales for barnefamilier.

20260330_165901.jpg 20260330_165903.jpg 20260330_165925.jpg 20260330_165930.jpg 20260330_165942.jpg 20260330_170027.jpg 20260330_170046.jpg 20260330_173158.jpg 20260330_200110.jpg 20260330_172033.jpg

Del denne siden