Ja, samme problem her nå. Jeg fikk sjekket inn i ti-tiden i dag tidlig, så det har oppstått etter det. Og vi klager over SK IT?
Hotell: Radisson Blu Gardermoen Min status: VIP Rom booket: 1 x Standard Oppgradert: Ja, Family Room Rom: 6501 Andre fordeler: Sjokolade og frokost inkludert. Lynrask innsjekk og oppgradering med den største selvfølge.Utsikt til rullebanen er jo alltid litt stas.
Hotell: Radisson Blu Royal Hotel Bergen Min status: Premium Rom booket: 1 x Standard enkeltseng Oppgradert: Ja, tror det...? Rom: 240 Første opphold på Radisson etter at jeg matcha med dem til Premium. Veldig hyggelig innsjekk. Ble spurt om jeg ville ha dobbelt eller enkeltseng. Tok dobbelt. Tror jeg ble oppgradert, men appen viste hele tiden standard rom. I så fall god størrelse på standard rom. På døra stod det Business Class. Det er ikke verst. Stort rom. Kjedelig med badekar på badet. God seng, fine puter. God frokost med bra utvalg. Nydelig lokasjon på Bryggen. Rom 240 var i 2. etg, men opplevdes veldig lav. Var på FaceTime med datteren hjemme som ville se rommet og skulle vise henne utsikten (hadde ikke helt sett den selv) og der kom det haug turister gående på rekke og rad rett utenfor rommet... Haha. Ellers var aircon litt rar, men fikk slått den av så jeg kunne sove godt. Vil sikkert bo her par ganger til for å prøve å bygge status/beholde premium.