Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,119
    Bonuspoeng:
    293
    Kom til Radisson Blu på Gardermoen på torsdag (29.01) kveld etter å ha reist hele dagen fra Reunion.

Fra klagen til Radisson:
    "Vi hadde bestilt og fått bekreftet et Superior rom med flyplassutsikt og King bed, se vedlagte bekreftelse. Vi hadde bestilt et superior rom fordi vi visste at vi ville være slitne og ville bruke poeng på oppgradering.

Da vi ankom ble vi møtt i resepsjonen av en resepsjonist (Stian??) som beklaget at det bestilte og bekreftede rommet var utsolgt, han slo litt oppgitt ut med armene og sa "jeg vet ingenting fordi jeg kom på jobb klokken 22".
    En kommentar som minner om en gammel britisk komiserie "I don't know nothing, I'm from Barcelona"

Han tilbød oss et standardrom, med frokost som kompensasjon. Jeg sa vi ikke hadde behov for frokost fordi vi skulle spise på flyplassen. "Jeg slenger på frokost likevel sa resepsjonisten"
    Vi fikk da rom 2412 og det var definitivt en skikkelig nedtur. Et kaldt rom og et HC utstyrt baderom og frysekaldt gulv. Det hele var utrolig skuffende. Det var så kaldt på badet at vi ikke orket å dusje fredag morgen. Vi sov svært dårlig den natten fordi vi ikke fikk opp varmen i rommet."

Earl, Preference, livinspeed and 7 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,119
    Bonuspoeng:
    293
    Det nytter å klage …
    «Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre gjester, selv når opplevelsen ikke har vært som forventet.

Vi vil først og fremst beklage på det sterkeste for den skuffende opplevelsen dere hadde under oppholdet deres hos oss den 29.–30. januar. Vi forstår hvor frustrerende og slitsomt dette må ha vært etter en lang reise.

Vi har gjennomgått saken, og vi ønsker å gjøre det riktig. Som et uttrykk for vår oppriktige beklagelse vil vi tilbakeføre alle Radisson-poengene (73192) som ble brukt til å bestille rommet. Du vil motta en bekreftelse når poengene er tilbakeført på din konto.

Vi håper dette kan bidra til å gjenopprette litt av tilliten til Radisson Hotell Gruppe, og vi vil gjerne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning for å gi dere den opplevelsen dere opprinnelig forventet.

Igjen, vi beklager på det sterkeste for ulemper dette har medført, og takker for at dere gjorde oss oppmerksomme på saken.

Med vennlig hilsen

Umut Baris Akleyin

Service Manager»

October, Liza, Travellingalf and 17 others like this.
  3. Jon_Noj

Jon_Noj EBD, ROP Gold

Likes mottatt:
    512
    Bonuspoeng:
    93
    Imponerende. Når jeg har tatt kontakt med Radisson kundeservice for å fikse at overføring av poenger til EuroBonus feiler får jeg bare god-dag-mann-økseskaft svar. Har prøvd flere ganger over lang tid. Deres kundeservice kunne ikke vært mindre hjelpsomme.

4. baniii

baniii Nytt Medlem

Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    3
    Har booket opphold hos Radisson via jobben - og da altså Berg-Hanens portal.
    Hvordan får jeg knyttet statusen min opp til denne bookingen? Det funker ikke å legge inn bookingnummeret jeg fikk fra Berg-Hansen på nettsiden til Radisson.
    Sende mail direkte til hotellet?

5. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    645
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan sende direkte til hotellet ja. Leter du litt tipper jeg du finner en lengre bookingref enn det ca 5-7 tegnene Berg-Hansen opererer med (Amadeus).

For fremtidige bookinger kan du legge inn alle fordelskortene dine i profilen din hos Berg-Hansen om du ikke har gjort det.

btm liker dette
  6. sday

sday EBG, Avis pres, Hertz pres,Sixt Plat

Likes mottatt:
    304
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Radisson Media harbour Dusseldorf
    Min status: VIP
    Rom booket: 1 x Standard
    Oppgradert: Ja, Superior
    Rom: 622
    Andre fordeler: Flaske vin, sjokolade og frokost inkludert.

Fint hotell med grei beliggenhet og parkering tilknyttet hotellet.

DJasko, holmen, Rscott and 3 others like this.
  7. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    13,118
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Radisson Riga Old Town
    Status: Premium
    Rom booket: 1 x Standard
    Oppgradert: Ja, beste rom i høyere kategori (tror ikke de har suiter uansett)
    Andre fordeler: 2 makroner levert til rommet og (nesten) frokost, men øl istedet :)

Hyggelig resepsjonist kjente meg igjen fra noen få uker tilbake, og tildelte beste beliggenhet i bygningen. Fin utsikt og all grunn til å være happy.

Han ville gjerne, men beklaget at han ikke kunne oppgradere med gratis frokost også.

Jeg ba aldri om noe, men fikk en gratis halvliter øl fra lobby bar som "trøst" for ikke-frokost. Jeg er ikke stor på frokost, så den ville jeg sikkert sovet forbi likevel....

livinspeed, DJasko, eventyrer and 5 others like this.
  8. Mobiltelefon

Mobiltelefon Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Spør bare her i stedet for å lage en ny tråd: er det andre som har hatt problemer med å logge inn på Radisson de siste dagene? Får verken logge inn eller bytte passord ved å trykke "glemt passord" -knappen. Funker verken på web eller app.

upload_2026-2-16_8-53-30.png

PederFTime and kongenamundsen like this.
  9. kongenamundsen

kongenamundsen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Samme her, da bare en loop med samme feilmelding som du.

Mobiltelefon liker dette
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,102
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her.
    Var faktisk logget inn i går (eller lørdag?), men nå funker det ikke.

11. PederFTime

PederFTime EBD, SEN, Rad. VIP

Likes mottatt:
    162
    Bonuspoeng:
    28
    Samme her.

12. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,162
    Bonuspoeng:
    183
    Har vært i kontakt med VIP-support. De sier at det er et globalt problem som de jobber med. Har vært slik minst 24 timer.

marekz and holmen like this.
  13. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,162
    Bonuspoeng:
    183
    Da er nettsiden halvveis oppe igjen. Appen har fortsatt utfordringer. Man kan bare spekulere i hva dette har kostet Radisson i tapte inntekter. To døgn uten mulighet for online booking...

IMG_5923.png

kongenamundsen liker dette
  14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    13,118
    Bonuspoeng:
    293
    Var heller ikke mulig å web-registrere en kampanje om ekstra bonus i går.

Men det virket for 10 minutter siden, så ting har gått til det bedre nå.

Appen var død, med samme melding som i bildet ditt. Den er like død i dag.

15. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,162
    Bonuspoeng:
    183
    De er kreative hos Radisson. Det skal de ha. Dagens special treat var...

Basilikumfrø for hjemmeplanting, no less! :p

IMG_5927.jpeg IMG_5926.jpeg

Earl, Maggie, freddyen and 6 others like this.
  16. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    13,118
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig originalt! :p

Sjekket nettopp inn på Radisson for 10 minutter siden selv (i Riga), og fikk de vanlige 2 makronene. Gode de, så jeg har ingen klager over manglende basilikum frø :D

Fikk automatisk sen utsjekk til kl 15, og oppgradering til beste rom. Er frequent på det hotellet etterhvert, men bare Premium medlem.

freddyen and Rscott like this.
  17. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,979
    Bonuspoeng:
    350
    Hvilket av de bor du på? Testa Elizabete og Conference & spa sist jeg var i Riga. Førstnevnte er rimelig stusselig, mén Conference & spa borti gata var knall. Jr suite og gratis drinker var fint:)

18. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    13,118
    Bonuspoeng:
    293
    Radisson Old Town. Gammel og fin bygning. Har testet alle de forskjellige typene av rom de har på superior/høyeste nivå. Booker bare standard rom, får alltid upgrade.

Han som jobber nesten alle kvelder i resepsjonen kan navnet mitt og har holdt av rom før jeg sjekker inn. Jeg har et par favoritt-rom forlengst, og får alltid et av de.

Trikken går direkte utenfor fronten av hotellet, for dem som våkner lett. Selv sover jeg fint forbi...

Blant superior rommene har de noen med enorme bad og diger jacuzzi. Andre med badekar og enkel jacuzzi/boblebad og andre med bare dusj.

Selv har jeg aldri tid til å fylle opp jacuzzi når jeg er her, men det er jo digg hvis man først vil bruke det :)

Edit; slengte på et bilde

Screenshot_20260218_174345_Radisson Hotels.jpg

Last edited: 18. febr 2026
    Maggie and Nordlands like this.
  19. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,979
    Bonuspoeng:
    350
    Ahaa, så på det også. Men da skal det definitivt forsøkes neste gang. Takk for fyldig info!!

tobeornot999 liker dette
  20. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,102
    Bonuspoeng:
    293
    Og i dag er det tilbake til samme problem hos meg iallfall.
    Flere som også har problemer?

Del denne siden