Kanskje det var der de hadde suiter i "gamle dager", den gangen SAS hadde innsjekkingskranke og baggasjeinnlevering i resepsjonen? Rett ved siden av inngangen til Nattklubben .....
Takk for svar, skal ha nyttårsaften på Park Plaza Victoria i London så hadde vært kjekt med en oppgradering
For et datapunkt geografisk enda nærmere, fikk jeg oppgradering fra King Superior Room til Suite med terasse på Park Plaza Westminster Bridge ved et fire dagers opphold tidligere i år. Og med sitteplasser til ti-tolv personer på terrassen og utsikt til London Eye rett over gata, kan jeg tenke meg at det hadde vært helt magisk på nyttårsaften
Hvordan var loungen her? Et alternativ til middag under "happy hour" eller bare snacks? Regner med at øl fungerer, men var det ok vin og bedre sprite enn "Red Label"?
Hotell: Radisson Blu Olumpia Hotel, Tallinn Min status: VIP Rom booket: Standard prepaid Oppgradert: Junior Suite m/bastue Rom: 1210 Andre fordeler: drink voucher, sjokolade, sen utsjekk
.... Og svinedyrt London-hoteller selv uten utsikt legger prisen til 2x minst og ofte 3x akkurat natten fra 31 desember til 1 januar. Har gjort det mange ganger selv, og gjentar det i år.
Haha - nei, de største attraksjonene ellers er vel McDonalds og CirkleK. Men bare 12 min til jobb, så jeg bor her fra tid til annen for å slippe morgenrushet
Skal til London på nyttårsaften og har foreløpig bestilt 3 netter på Park Plaza Victoria, vurderer nå å avbestille dette oppholdet for å heller booke på Park Plaza Westminster Bridge. Noen som kan si meg om det er verdt det? Er Radisson Blu VIP og håper egentlig på en oppgradering.
Hei, man skal helst ikke kryssposte samme spørsmål i flere tråder Jeg sendte deg omfattende svar på det samme spørsmålet her: https://insideflyer.no/forums/threads/london-på-nyttårsaften.22412/#post-598547
Hotell: Radisson Blu Bodø Min status: VIP Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Rom: 1221 Andre fordeler: nei Ikke en god opplevelse. Gulvet i rommet var løst på to steder. Såpen i dusjen var ikke fylt opp igjen og helt tomt. Støy fra rengjøringsrommet. Eggerøren til frokost var nesten uspiselig og kaldt. Ingen oppgradering på et hotell som føltes praktisk talt tomt (natt søndag-mandag).
Noen som kjenner til gangen i statusmatch hos Radisson nå om dagen? Hva? Hvordan? Hvem? Skulle gjerne matchet.
Hotell: Radisson Blu Bond street Min status: VIP Rom booket: Premium Oppgradert: Nei Andre fordeler: nei Booket pga beliggenhet. Ligger på Elisabeth Line på stoppet Bond street. Som er en sidegate til Oxford street. Så ganske midt i «julestemningen». Der stopper det positive. På et litt forsiktig spørsmål om utsjekk smalt det umiddelbart hardt tilbake at det var 12. Og hun var da klar over VIP statusen. Sånn var vel resten også. Kaldt rom, hvor en sovesofa var oppredd til tross for at rommet var tilordnet meg dagen før, ikke noe skrivebord eller stol og man følte støymessig at man bodde midt i Oxford street. À la carte meny til frokosten, men den stussligste eggs Benedict jeg har fått tror jeg.
Ymse erfaringer med Radisson fra høsten: Hotell: Radisson Blu Olumpia Tallinn Min status: VIP Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til suite Andre fordeler: Sen utsjekking, litt snacks på rommet Det er jo strengt tatt innertier å bli oppgradert til suite men når rommet består av en gigantisk stue med spisebord for 8 personer (vi var 2 stk. på tur) så blir det litt antiklimaks allikevel. Ellers litt kjip frokost på hotellet, og vi heller ingen housekeeping under oppholdet, som varte i 3 dager. Kommer nok til å velge et annet hotell om vi reiser tilbake til Tallinn. Hotell: Radisson Blu Plaza Oslo Min status: VIP Rom booket: Standard Oppgradert: Premium panorama-rom Andre fordeler: Sen utsjekking, litt snacks på rommet Hotell: Radisson Blu Atlantic Stavanger Min status: VIP Rom booket: Standard Oppgradert: Panorama Andre fordeler: Sen utsjekking, litt snacks på rommet Som sedvane med opphold i Norge så ble vi ikke oppgradert høyere enn til premium panorama-rom. Hotellet i Stavanger var smekkfullt så skal være fornøyd med at vi i det hele tatt ble oppgradert men i Oslo var det flere rom i høyere klasse tilgjengelig.
Hotell: Radisson Blu OSL. Min status: VIP. Rom booket: Standard. Oppgradert: Suite. Andre fordeler: Senere utsjekk, gratis frokost for alle fire, personlig hilsen med sjokolade på rommet. Bestilte rom på kampanje i forbindelse med et tidlig fly til Paris, med én overnatting ved OSL. Dagen før ankomst viste appen oppgradering til suite, noe resepsjonisten ved innsjekk bekreftet, det var faktisk én av hotellets kun to suiter. På rommet lå det et personlig kort med flere eksklusive sjokoladeplater (89 kr per stykk hos Smak av Italia). Jeg må si jeg setter stor pris på slik oppmerksomhet og oppgraderinger uten å måtte ta diskusjonen i resepsjonen, særlig sett i lys av Strawberry siste året Da det tidlige flyet ble kansellert, fikk vi også brukt hotellet som base frem til nytt fly senere på dagen, noe som var svært praktisk. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med at jeg på mine tre siste Radisson opphold har blitt oppgradert til suite direkte i appen. Barna fikk også gratis frokost, selv om VIP i utgangspunktet kun inkluderer to, samme positive erfaring som i Barcelona.
Hotell: Radisson Blu Plaza Oslo Min status: Premium Rom booket: Premium panorama-rom Oppgradert: Munch suite Antall netter: 1 Andre fordeler: Sen utsjekking Veldig trivelig å få en oppgradering, selv om de "i utgangspunktet ikke oppgraderer til suite" (ifølge resepsjonsdama).
Hotell: Park Plaza Victoria London Min status: VIP Rom booket: Standard rom Oppgradert: Ja, først til excutive room første natten. Deretter til one bedroom apartment 2 siste nettene. Antall netter: 3 Andre fordeler:
Noen som har matchet til Radisson VIP I det siste? Fra hvilket kort? Jeg fikk nei til Avolta trikset (fra Platinum), men kan jo ha vært uheldig med agenten jeg traff. Svaret var bare at de ikke matchet for tiden.