Hotell: Radisson Blu Airport Hotel Gardermoen Min status: Concierge Rom booket: Standardrom med cash + points Oppgradert: Suite 6210 Andre fordeler: Frokost, men ingen fruktkurv eller noe som helst på rommet. Fine, nye rom, men de kunne jaggu hive seg rundt og ha en velkomstgave
*Og når jeg kom tilbake fra Helsinki igjen lå det på med fruktfat, en flaske vann og standardbrev på spisestuebordet. Er ikke frokost inkludert uansett?
Hmm hvor står det at man må ha fysisk kort for å få 15% rabatt? Prøver febrilsk å overbevise at jeg er concierge via appen men neida
Skal til Oslo til helgen, og har foreløpig en 2-4-1 booking inne hos Blu OSL. Jeg skal bare på en konferanse i Oslo på lørdags formiddag, og ankommer sent på fredagen og reiser (tidlig nok) til Bodø søndag morgen. Men nå ser jeg at Plaza også har åpnet for 2-4-1 på mine datoer. Er ikke concierge-recognition på Plaza litt... ymse, at the best? Mens suiteoppgraderingene florerer oppe på Jessheim virker det som. For meg er det egentlig hipp som happ altså. Begge hoteller vil gjøre jobben for meg, men hadde vært moro med en suite
Hehe og der dukket det opp 15% rabatt på Radisson hotellene i Dubai takket være deres partnerskap med Emirates. Noe som er fiksa fra Bonusfeber sin side?
har et spørsmål angående kampanjen dem kjører "få 3000 ekstra poeng når du booker via appe`n" det jeg lurer på er om jeg får en noe form for bekretfelse fra dem at kampanjen er registrert eller noe bare jeg så vet at det er ok
De 3 siste oppholdene på OSL har vært suiter. Dette begynte etter de var ferdig med oppussingen i 6. etasje.
Hotell: Park Plaza Beijing Science Park Min status: Concierge Rom booket: Standardrom med cash Oppgradert: Hjørnesuite på toppetasjen med fantastisk panoramavindu i stuen. Andre fordeler: Frokost, men spiste ikke, da dette kun gjelder for 1 pers. Hadde en pakke (tørre) makroner, og et fat med 3 epler i stuen. PS. Når jeg sjekket inn på hotellet, ble jeg spurt av manageren om de kunne ta bilde av meg og kjæresten, da jeg var VIP... Er dette vanlig? Hvorfor?
Jepp, jeg fant anmeldelsen på nett! http://www.dn.no/privat/2014/09/09/2202/Hotelltesten/dyrt-og-skuffende-p-gardermoen
Hotell: Radisson Blu Airport Hotel Gardermoen Min status: Concierge Rom booket: Standardrom, 2-for-1 Oppgradert: Jeeeepp, suite! Andre fordeler: Vann, fruktfat, og tannbørste (Takk for at dere surra bort bagasjen på direkteflighten BOO-OSL, SAS...)
Hotell: Radisson Blue Alna Status: Concierge Bestilt: billigste Oppgradert: junior suite Annet: Tidlig innsjekk kl 11. Trenger bare rommet i 9 timer før jobb ikveld.
Jeg skal tilbake til Alna på onsdag. Sist jeg var der klaget jrg til GM på manglende elite recognition og dårlig kvalitet på tv og aircondition. Fikk beskjed om å booke igjennom han neste gang så de fikk rette opp mitt inntrykk av hotellet. Så nå er jeg spent. Rapport kommer onsdag
Hotell: Country Inn & Suites, Phoenix Airport South, Phoenix, AZ Min status: Gold Rom booket: Standardrom, points+cash (10,000 poeng + $47) Oppgradert: Oppgradert fra standard til 1-room suite (tror de kun har 2 romtype tilgengelig) Andre fordeler: Ikke noe annet, frokost er inkludert for alle Kjapp innsjekk. Papirlomme for romnøkkel var allerede klart med et "upgraded" klistermerke på. Rommet var stort (alt i et rom) med spiseområde, minikjøkken, og god plass til sofa, tv-stol med mer. Frokost var helt grei, Standard continental med litt ekstra (breakfast burritos blant annet). Alt i alt en ganske bra opplevelse, og hadde lett bodd der igjen. Rolig område også.
Hotell: Country Inn & Suites, Salt Lake South (South Jordan, UT) Min status: Gold Rom booket: Whirlpool suite, points+cash (5,000 poeng + $80) Oppgradert: Ingen oppgradering Andre fordeler: En liten gavepakke med noe vann og snacks Tror ikke de hadde noen rom over hva jeg booket. Fikk beskjed om at de hadde gjort klart et fint rom til meg. Jeg var litt utslitt etter mye fjellturer og ville ha et sted å "soake" vannblemmene mine Frokost var blant de bedre kontinentale jeg har hatt i USA, med bedre utvalg. Litt frokostpoteter, bacon og bedre-enn-normalt egg patties med salsa og ost. En liten rar ting var at en kunne oppgradere gratis etter booking online, men jeg klarte aldri å oppgradere til ønsket rom, uansett hva jeg valgte. Kategori høyere enn standardrom så kunne jeg kun "oppgradere" mellom rom i samme priskategori. Hotellet var også et "high rise" og fremstod mye mer fancy enn andre Country Inn & Suites. Det har nok vært med i en annen kjede tidligere og så blitt rebranded. Veldig profesjonelle ansatte
Hotell: Country Inn & Suites, Billings, MT Min status: Gold Rom booket: Standard, points+cash (10,000 poeng + $77) Oppgradert: Oppgradert 2 kategorier til 1-Bedroom Suite. Andre fordeler: En liten gavepakke med noe vann og snacks Et eldre Country Inn & Suites og veldig standard bygget. Likte meg godt her, da jeg ikke er så glad i noe fancy hotell når jeg er på road trip. Føler et lite press på meg da. Standard frokost, som betyr jeg ikke spiste så mye utenom bacon og poteter (som var ganske greit).