Hotell: Radisson Blu New World Shanghai Min status: Concierge Rom booket: Deluxerom Oppgradert: Juniorsuite (tror jeg) Andre fordeler: Frokost for 1, et fruktfat i rommet og en 2 for 1 drinkvoucher til baren på toppen.
Noen flere som har problemer med bestilling i Club Carlson appen? tenkte jeg skulle kjøre inn litt bestillinger nå med 3000 bonuspoeng per booking via app, men så sil det dæven døtte meg ikke fullføre gitt. Stopper opp på siste steget hver gang. Har brukt både Amex og Diners kort, uten hell. Ser ut til at utgangsdato forandres til 08/22 - som da ikke er riktig utløp på noen av kredittkortene som ble lagt inn.
Mitt opphold ble flyttet til i dag, fredag. Ba om tidlig innsjekk, og fikk dette (jeg skal på jobb nå kl 15). Ble oppgradert til junior suite (hjørne) Rommet er flott. AC og TV virker fint. Velkomstgave og håndskrevet kort ligger på stuebordet! Har sett andre rapporter fra Elite Gold og Consierge medlemer om at de også har fått oppgraderinger og gaver, så at dette hotellet har skjerpet seg er jo helt klart! Så jeg kan bare si som Kjos: Good for business!
Noen som vet om Radisson deira har pusset opp rommene de siste 7 årene? Hvordan er dette i forhold til Rad downtown mtp reisevei til flyplass? Royal ikke aktuelt siden poeng skal brukes.
Noen som har bodd på begge Radisson hotellene i Reykjavik? (SAGA/1919) Prøver å bestemme meg for hvilket jeg skal booke.
Har bodd på Saga - var helt greit (veldig trivelig personale), men 1919 er både mer sentralt og tror de har nyere rom med bedre standard.
Bestilte Park Plaza Westminster kl.10:00 I dag morges, fra rommet på Doubletree by Hilton Westminster. Booket cash + points, £80+15,000 points, grei deal. Fikk sjekket inn kl.1200, men no treats her, men fornøyd med rommet, grei lobby bar; men etter 4 dager på konferanse og man vil slappe av så er det riktig "fælt" når man får beskjed om at nå får du faktisk 2 Mojitoer for prisen av en en; som god ola nordmann sier man ikke nei takk . Men faktisk mye koseligere på Doubletree egentlig...logging off....London er gøy, men "farlig"
Hvordan var de greiene med frokost, får man det free of charge som concierge uansett? takk for svar (spør fordi det var dårlig service I resepsjonen)
Hotell: Radisson Blu - Scandinavia - Oslo Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Nix Andre fordeler: Nil - Lettere løsemiddelskadet etter å ha ligget i malings-stank
Hotell: Radisson Royal St. Petersburg Bestilt: Billigste Oppgradert: Ja til et stort rom, aner ikke helt typen. Andre perks: Kjøpte to øl i hotellbaren i går, viste bartenderen concierge kortet da jeg skulle sette regninga på rommet. Da sa han at siden du er concierge så spanderer vi den ene. Hvem sier vel nei takk til gratis øl?
Hotell: Radisson Blu 1919 - Reykjavik Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business Andre fordeler: Fruktfat og vannflaske, håndskrevet NORSK hilsen fra GM Sendte mail noen dager i forveien for å sjekke om de hadde account nummeret mitt inne i systemet. Fikk aldri svar, så var jo litt skeptisk. Ankom hotellet litt før 13, og ble spurt om jeg skulle sjekke ut. Nei, jeg skal sjekke inn sa jeg. "What is your room number?" "Um, I don't know, you haven't told me yet?" "Oh! You are checking in!?" Litt confusion der, men bare gøy. Ble da bedt om å fylle ut innsjekkingsskjema med adress ol. Ba hun om å sjekke reservasjonen en gang til, da alt det burde ligge inne? Men nei. Viste kortet mitt, og etter litt frem og tilbake gikk det i orden. Skjønte fort at jeg nok måtte be om upgrade for å få det, og gjorde da det. Ble da tildelt deluxe rom i andre etasje. Meget pent rom, høyt under taket, rent og pent, stort bad, men ikke noe badekar som jeg hadde håpt jeg skulle få. Ble sittende å jobbe en liten stund, sjekket også online om det var mange ledige rom, og bestemte meg til slutt for å ringe ned å høre om jeg kunne få et rom med badekar. De har jo sånn fin 'one touch service' knapp på telefonen! Men den funket jo ikke. Ikke noen av de andre knappene heller. Sigh. Heldigvis stod eposten til Frode Jansson i info-boka, og sendte en rask mail til han om badekar, velkomstgave og litt andre ting. Få minutter senere ringer telefonen på rommet; "Er du norsk?" Sier Jansson i andre enden. Hyggelig samtale ensues, og venter nå på et rom litt høyere opp, med badekar og velkomstgave. Satser på en update om en time eller to. Nå skal jeg finne ut hvorfor det er en kjempelang kø foran pølsekiosken her. Update 1: Hands down, beste pølsa jeg har spist. Update 2: Business rom, 4 etasje, fruktfat, vannflaske, badekar og personlig håndskrevet velkomst fra godeste Jansson, på norsk! Tommel opp
Hotell: Radisson Blu Royal Viking, Stockholm Min status: Concierge Rom booket: Superior rom Oppgradert: Ja Business rom, men ekstremt kjipt at kollegaen min uten status fikk suite... Andre fordeler: Frukt, sjokolade og Loka, med den nest kjipeste (etter plaza) maskinskrevne lappen noen sinne.
Hotell: Radisson Royal Moskva Booket på poeng billigste Oppgradert ja, etter at jeg hadde bevist for dem at jeg hadde Club Carlson status Andre perks: I dag kom det jaggu inn et fruktfat og en stor flaske Evian vann... Forøvrig må jeg si det er grusomt inkonsekvent her. Prøvde å få rabatt i lobbybaren på Club Carlson, men der gav de ikke rabatt for Concierge - de sa de gjorde det i restaurentene. Da jeg i dag spiste på en av de restaurantene til lunch sa de at de ikke var en formell del av hotellet, men at man kunne sette regninga på rommet likevel. Burde jeg klage til Club Carlson i etterkant? Hm ser nå at omtrent SAMTLIGE Radisson, Park Inn etc i ex Sovjet er unntatt... FAEN. Noen som vet om det er noen grunn til dette?
Vet ikke om det er pusset opp eller noe, men Deira ligger mye nærmere flyplassen enn Downtown, om det er en viktig faktor. Forøvrig var Radisson Blu Downtown et helt kurant og greit hotell, det altså!
Hotell: Radisson Blu Oslo Plaza Min status: Concierge Rom booket: Billigste 2-for-1 Oppgradert: Ja Business rom i 31. etg. Andre fordeler: Frukt og sjokolade, og en fin håndskrevet hilsen av sjefen... Fikk også frokost for to levert til rommet.
Radisson Blu Caledonien Kristiansand Status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja til business rom Andre perks: Sjokolade, bit av en kake og et kort. Ellers hygggelig og fin service på dette hotellet, de virker veldig nøye på å oppgradere statuskunder. I sommer fikk jeg jo suiten, men det var høysesong og antagelig fullbooka overalt.