Jeg har måttet betale for ekstra "perks" på Radisson Blu Plaza, dvs for ekstra bacon egg etc, er kun snakk om symbolske summer, men hovedfrokosten på rommet utenom det er inkludert i businessklasserom (og det så jeg på kvitteringa også)
Det stemmer nok det ja. Det som er inkludert er skandinavisk frokost, og egg og bacon er vel å regne som interkontinetal frokost og koster dermed ekstra. Jeg har i alle fall ikke vært i nærheten av å klare å spise opp det jeg har fått servert på rommet, og er heller ikke så glad i egg, så har ikke vært nødvendig for meg å bestlle noe ekstra
Hotell: Radisson Blu Sky City Min status: Concierge Rom booket: Billigst Oppgradert: Oh jess. Junior suite som var helt nyoppussett Andre fordeler: Fruktkurv etc. Frokost. Herlig, fresht flyplasshotell som leverer.
Hotell: Park Inn OSL Min status: Concierge Rom booket: Billigst Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nei. Bommet litt i dag, noe som er uvanlig her
Hotell: Radisson BLU Royal, Brussel Min status: Gull Rom booket: Billigst Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nei Jeg fikk ikke CC Concierge på MegaDo, men drister meg til å skrive et par ord her likevel jfr. tråden til @tommy777 . 1. Ca. 10 2. Bodd mer enn tidligere fra jeg fikk CC Gold ja. 3. Generelt meget skuffet over statusen. Veldig dårlig rate på fordeler/oppgraderinger/recognition. Kommer bevisst til å velge hoteller i SPG, Hyatt, Marriot eller IHG fremfor CC fremover.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, Oslo Min status: Concierge Rom booket: Billigst Oppgradert: Tja. Noe usikker der. Ikke business rom i alle fall. Andre fordeler: Imsdal og grønt epple. Hygglig service i resepsjon ved innsjekk og utsjekk.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, Oslo Min status: Concierge Rom booket: Billigst (som var svindyrt) Oppgradert: Ja til nyoppusset businessrom i 10 etasje. Andre fordeler: Imsdal og appelsin etter en påminnelse, som sikkert var min feil da at jeg takket nei til det første rommet jeg fikk da det lå rett ved heisen. 6. oppholdet her så langt i august, noe som ble bemerket av herren som sjekket meg inn
Hotell: Park Inn, Oslo Min status: Concierge Rom booket: Billigst (som var dyrt) Oppgradert: Ja, til hotellets nest beste businessready rom i 7. etasje Andre fordeler: Niks og nada, noe som er svært uvanlig på dette hotellet. En lite Park Inn Oslo sentrum top tips: De beste rommene etter min mening er 705 og 709, så be gjerne om disse når du bokker eller på innsjekk.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, Oslo (Bonusfeberhotellet ) Min status: Concierge Rom booket: Billigst Oppgradert: Business class rom Andre fordeler: Imsdal og et rødt eple
Hotell: Radisson Blu Airport Hotel Gardermoen Min status: Gold Rom booket: Standardrom med cash + points Oppgradert: Forrige gang ble det juniorsuite - denne gang ble det suite! Andre fordeler: Tidlig innsjekk kl 10
Hotell: Radisson Royal Dubai Min status: Concierge Rom booket: Standardrom Oppgradert: deluxe room på hjørne i 41 etasje. Men da ingen lounge tilgang, og resepsjonen påsto at frokosten ikke var complimentary Andre fordeler: sen utsjekk senest kl 15.
Hotell: Radisson Royal Dubai Min status: Concierge Rom booket: Standardrom Oppgradert: deluxe room på hjørne i 37 etasje. Andre fordeler: Ble gjenkjent i køen av en ansatt som dro meg rett opp i loungen og lot meg sjekke inn i ro og mak der oppe.
Det er på Royal det skjer altså. Booket rom i taxien fra flyplassen, på Radisson Downtown. Ligger ved bassenget og chillar. Skal se om jeg ikke skal få bestilt wakeup call ca kl 21
Hotell: Radisson Blu Downtown, Dubai Min status: Concierge Rom booket: Standardrom Oppgradert: Ja. Junior suite (luktet høgg) - byttet til en annen junior suite (luktet også høgg) - så sa jeg: bare gi meg ett rom. Fikk så et business class rom i 13.etasje med utsikt mot Burj al Khalifa. Helt greit! Andre fordeler: Naj, forventet ikke det heller. Booket rommet via Club Carlson-appen i taxien på vei fra flyplassen til hotellet. Eller jo... Jeg fikk jo sjekket inn klokken 10.
Fikk tlf fra execuitive lounge nå med beklagelse på at de hadde glemt å informere meg om at jeg hadde tilgang. Ikke værst de oppdaget dette uten at jeg hadde sagt ifra til noen om det
Hotell: Radisson Royal Dubai Min status: Concierge Rom booket: Standardrom (2-for-1) Oppgradert: Deluxe hjørnerom + lounge-tilgang Andre fordeler: Fikk velkomstdrikk ved innsjekk. Sjokolade og velkomstbrev på rommet. Gratis vann og kaffe/te.
Det ble en copy and paste for Sky City siden oppholdet var identisk med det forrige og igjen helt konge Hotell: Radisson Blu Sky City Min status: Concierge Rom booket: Billigst Oppgradert: Oh jess. Junior suite som var helt nyoppussett Andre fordeler: Fruktkurv etc. Frokost. Herlig, fresht flyplasshotell som leverer.