Det har jeg prøvd på før i en tilsvarende situasjon. Fikk bare svada som svar og velkommen tilbake. Hele dette bonusprogrammet er helt uten verdi, da man får akkurat det samme som concierge i de fleste tilfellene, som man får med sølv (eller ingen status).
Jeg har klaget på opphold tidligere hvor den viktigste delen var mangel på Concierge-gjenkjenning. Fikk da 75000 Gold Points som plaster på såret.
Det samme skjedde forleden her på Radisson i Stavanger, ingen gjenkjenning eller noe som helst av oppgradering / frukt e.l., så er vant med at statusen ikke gir noen fordeler . Uansett har jeg alltid tenkt at fordeler som eks oppgradering etc er en bonus og ikke noe jeg kan forvente, så har ikke tenkt å klage. w
Hotell: Radisson Blu Atlantic, Stavanger Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, Business Class-rom Andre fordeler: 2 sjokoladehjerter i rødt papir på senga, pluss ett jordbær delt i to - og 3 blåbær.
Hotell: Radisson Blu Berlin Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, Business Class-rom Andre fordeler: 2 sjokoladehjerter i airberlin-papir av alle ting, vannflaske og diverse frukt.
Hotell: Radisson Blu Alna Min status: Concierge Rom booket: Jr Suite Oppgradert: Nei (men de har vel ikke så mye mer enn jr suite heller) Andre fordeler: Ingen.... Var forøvrig 27-28 grader på rommet. Oppdaget raskt at varmekablene sto på 40grader... det skrudde vi ned i bunn. Men tempen var ennå alt for høy. Fikk samme fantastiske AC løsning som tidligere nevnt. bare at vi fikk 2 vifter... Fikk også tilbud om å bytte rom, men siden ungene endelig hadde sovnet var det utelukket. Sendte en tilbakemelding via Club Carlsson, og har fått en ny gratis overnatting world wide. Men faktisk litt skuffet at de overhode ikke hadde noe recognition samt at personalet ikke kunne forstå at man ikke fikk justert tempen. Men når mailen fra en av lederne ved hotellet kom, så kunne han fortelle at de sliter med AC anlegget.... De åpnet 1 april i år.
Hotell: Radisson Blu Royal Helsinki Status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert til business class rom Andre fordeler: Sjokoloade, og en drikkebong til hotellbaren. Ellers et helt ok hotell, frokosten skuffet meg noe. Burde kanskje bruke plaza neste gang.
Hotell: Park Inn OSL Lokasjon: Gardermoen, Norge Status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Nei. Businessrommene var stort sett i bruk som familierom om sommeren og var booket Andre fordeler: Ikke annet enn frokost... Har en hitrate på rundt 50% på "gave ved ankomst" som de reklamerer med, skjønner ikke hvorfor de driver med det når de ikke greier å følge opp. Det gir jo dårligere reklame å love noe og ikke levere, enn å ikke love noe og levere innimellom.
Hotell: Radisson Martinique Lokasjon: New York, USA Status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja. Business suite (stort to-roms) Andre fordeler: Vann på rommet, frokost og to små bokser med belgisk sjokolade som ble levert på døren kort tid etter innsjekk (de får det til i USA!= Frokost-buffeten hadde greit innhold, men var et konstant kaos pga. dårlig plass. En lokal diner hadde vært et bedre valg...
Hotell: Radisson Blu Caledonien Kristiansand Lokasjon: Ja vel Kristiansand Status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: JA! Til en hjørnesuite med stor balkong og greier, denne ble benyttet til frokost og øl. Helt ok frokost levert på rommet, det er jo klart det er mindre fancy enn det man får i buffeten, Grunnen til at jeg tok det på rommet var ganske enkel at det var kaos i bufetten da jeg sjekka første dagen. Balkongen frista så mye mer da. Andre fordeler: Litt sjokolade og en liten kake + et kort. Litt slitt, balkongdøren greide jeg å få av hengslene og jeg la meg flat og sa dette til respesjonen, de sendte en for å se på det og de fortalte at de ville få noen til å reparere det når det var bemanning på teknisk avdeling igjen (såklart etter at jeg var ferdig med mitt opphold). Da var det like greit å ha seperat dør til soverom og stua. De tilbød meg tom å bytte rom, men det sa jeg nei takk til. Trivdes utmerket der jeg var selv uten balkongdør. Det må jeg si var service og langt over forventet. Senga var myk og kanskje et av det herligste hotellrommene jeg har hatt.
Hotell: Radisson Blu Edwardian Grafton Sted: London Status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Nei, fikk ikke noe bedre rom, det eneste jeg fikk ekstra var frokost inkludert. Ikke noen andre "perks" eller kort. Har forresten fortsatt ikke fått noe Concierge kort fra CC, har bare det vanlige hvite og røde. Får heller ikke logget meg inn på siden min der. De krever nytt passord og alle passordene jeg prøver å bytte til, uansett hvor intrikate de er, blir avvist som ikke sikre nok.
De har tatt helt fyr mht. passordsikkerhet. I tillegg til x antall tegn, må du har store og små bokstaver, tall og ikke minst: $¥mbo!€r.
Passordet må møte følgende retningslinjer: være minst 8 tegn og ikke mer enn 20 inneholde et tall fra [0—9] inneholde en liten bokstav [a—z] inneholde en stor bokstav [A—Z] inneholde et av følgende spesialtegn: ! @ # $ % ^ & * ( ) + ? Så f. eks. "Concierge@2014" ville blitt godkjent "husket ikke helt riktig, men nå er det rett"
Klagde på oppholdet mitt på Radisson Blu Edwardian Kenilworth i London. Fikk nå tilbakemelding at jeg var rød medlem i systemet deres og at de beklaget det. De vil som plaster på såret gi meg en suite neste gang jeg booker noen av deres hoteller i London. Ikke akkurat ekstra poeng som jeg hadde håpet (ja jeg tok klagen med Club Carlson sentralt som sendte den videre til London), men helt ok plaster på såret.
Kan legge til et par opphold som jeg husker fra tidligere i vår: Hotell: Park Inn Heathrow (mars 2014) Lokasjon: Heathrow, London Status: Gold Elite Rom booket: Billig easter rate for standardrom Oppgradert: Ja, til business rom Andre fordeler: Vann og kjeks på rommet Hotell: Radisson Ronald Reagan Airport (siste helg i april 2014) Lokasjon: Washington D.C., USA Status: Gold Elite Rom booket: Billigste Oppgradert: Nei Andre fordeler: Null og niks Tilbakemelding/klage: 15k poeng Hotell: Radisson Blu Manchester Airport (ukedag i mai 2014) Lokasjon: Manchester (flyplass) Status: Gold Elite Rom booket: Billigste rom Oppgradert: Nei Andre fordeler: Null og niks. Var forøvrig fult av arbeid som foregikk på hotellet, og det var noe grusomt med bråk på mitt rom. Til og med når jeg gikk ned for å høre om det var mulig å bytte, fikk jeg bryskt til svar at det ikke gikk an. Tilbakemelding/klage: 20k poeng Hotell: Radisson Hotell Gardermoen (første helg i juni 2014) Lokasjon: Oslo Status: Gold Elite Rom booket: Standardrom med cash + points Oppgradert: Jupp, fikk meg en meget fin junior suite Andre fordeler: Tidlig innsjekk kl 8 om morgenen. Når jeg returnerte fra min første MR til ATH den helgen lå brev og en flaske vann på rommet. Hotell: Park Inn Hotell Gardermoen (første helg i juni 2014) Lokasjon: Oslo Status: Gold Elite Booket: Standardrom gjennom reisebyrå av noen andre. CC-kort først registrert ved innsjekk. Oppgradert: Ja, til Business Class rom Andre perks: Tidlig innsjekk kl 12. Når jeg returnerte fra min andre MR til ATH den helgen stod det en stor skål med masse forskjellig frukt på bordet (sikkert to bokser druer bare, var overraskende stor). Hotell: Radisson Park Hotel Athens (andre helg i juni 2014) Lokasjon: Athen, Hellas Status: Gold Elite Booket: Standardrom med cash + points Oppgradert: Ja, til superior room. Andre perks: Sen utsjekk kl 18 og gratis frokost. Ellers veldig god service på dette hotellet, noe jeg satte stor pris på.