Fikk den også på mail og har gjennomført den. Får se om mine meninger faller i god jord hos dem 3000 enkle poeng i alle fall.
Hotell: Radisson Blu Astrid Sted: Antwerpen Status: Concierge Romtype: Vanlig dobbeltrom Oppgradering: Nix, ingen antydning... Annet: Har bodd her en gang før, og da oppfattet jeg det som et veldig greit hotell med god frokost, og det er det jo egentlig enda, men... Ved innsjekk bekreftet de rom uten frokost, jeg påpekte at jeg kanskje burde få gratis frokost pga. staus så da fikk jeg det. Ellers null, nix nada ekstra eller gave. Det var feil på aircondition på hele hotellet, men allikevel fikk jeg ikke informasjon om dette ved innsjekk. Først etter å ha ringt ned fikk jeg min egen "personlige a/c". (Utetemperaturen var 30C...) Ved utsjekk spurte de som vanlig om jeg hadde hatt et "a nice stay", og jeg sa noe jeg sjelden sier: "No, acctually not". Eneste jeg fikk var "Sorry about the a/c". Dette er overhodet ikke den service jeg forventer med topp status på et hotell. Concergie personal aircondition:
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Concierge Rom booket: Billigste gruppe rate Oppgradert: Ja, nyoppusset business rom i 6 etasje Andre fordeler: Standarisert og upersonlig velkomstbrev med feil navn! Og et lite fruktfat og en stor flaske boble vann. Supert å få oppgradering på tross av at kortet mitt ikke lå inne før innsjekk Heia Brasil liksom...
Suksessen fortsetter .... Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Concierge Rom booket: Billigste corporate Oppgradert: Ja, hjørne- Businessrom i 2. etasje Offergave: Et lite fruktfat og en stor flaske boblevann samt et upersonlig standardbrev. Kun en patron til nescaffen. Decaffinert regner jeg ikke med .. Kort natt.
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Gold Rom booket: Formapris Oppgradert: Ja, juniorsuite fra 1998 i 6 etasje Andre fordeler: Standarisert og upersonlig velkomstbrev. Og et lite fruktfat og en stor flaske boble vann. Ikke kapsler til nespressomaskin.
Hotell: Park inn Osl Min status: Gold Rom booket: Cash&points Oppgradert: Ja, family room (samme som business friendly uten morgenkåpe og såpe/shampo) Andre fordeler: fruktfat med to appelsiner, to epler, to appelsiner, to plummet og masse druer. Litt forskjell fra andre siden av flyplassen.
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Concierge Rom booket: Billigste gruppe rate Oppgradert: Ja, chilli-business rom i 6 etasje ved siden av takterassen. Andre fordeler: Nope. Siden kortet ikke lå inne før jeg sjekket inn, og jeg ikke gadd å be om vann og frukt på innsjekk, ble det ingenting. Ellers så er middagsalternativene på sommeren usedvanlig crappy. I restauranten serverer de kun småretter om sommeren, da ala carte ikke er tilgjengelig. Siden vi var på todagersmøte og hadde booket med mat, ble det verdens dårligeste middagsbuffet på oss i frokost/lunsj salen. La meg si det slik: Samme kaldmaten som til lunsj, minus salatbaren og to varme retter (kjøtt og fisk) som ble skjert opp og servert av en sur kvinnelig kokk. Dette til den nette sum av 375 nok per person pluss drikke, er nesten som ran å regne. Gleder meg til customer review eposten fra Radisson for å si det sånn. Har 5 netter på 3 ulike Radisson hoteller resten av uka, så blir greit å måle dem opp mot Blu OSL
Hotell: Radisson Blu Cardiff Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til Business class Andre fordeler: Meget bra lounge tilbud for Business Class, med egen lobbybar fra 17-22 hver ettermiddag med gratis øl, vin, musserende samt ost/spekemat og div delikatesser. Til frokost (som jeg hadde inkludert) hadde de eget avdeling for Business Class, men siden man henter maten med alle andre så er det i grunn kun en stille og rolig avdeling man får.
Hotell: Radisson Blu Plaza Min status: Concierge Rom booket: Business Oppgradert: Nei, fikk som vanlig ikke oppgradering på denne lokasjon. Andre fordeler: Fruktfat. Business rommene må oppgraderes, med flere kontakter etc. Holder ikke å måtte lade telefon på skrivepulten i 2014...
Hotell: Park Inn Oslo sentrum Min status: Concierge Rom booket: Billigst mulig Oppgradert: Ja, business ready rom. Andre fordeler: Nope. Kommenterte det ved utsjekk og damen ble veldig sorry. Hun skulle ta det videre med kjøkkenet, da det var hun som hadde bestilt vann og frukt til rommet mitt. Perfekt lokasjon under fotball VM, da det er 3 minutter å gå til Kontrasjæret
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Concierge Rom booket: Billig, firmaavtale Oppgradert: Ja, business-rom. Andre fordeler: Det kom ei flaske vann, litt frukt og et masseprodusert velkomstbrev etter hvert. Stussa på at det var anført at frokost ikke var inkludert i prisen da jeg betalte. Mulig det er noe nytt de har begynt med, for slik var det ikke da jeg bodde der i forrige uke.
Hotell: Radisson Blu Ålesund Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, business-rom. Andre fordeler: 3 kjeks, en bringebær og litt nøtter. Oppussing av hotellet er på sin plass. Måtte betale for frokost på rommet - det er første gang jeg har opplevd det på et Radisson-hotell i Norge.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia (Oslo) Min status: Concierge Rom booket: Business Oppgradert: Nei. Andre fordeler: Et epple og en flaske vann! Måtte vente 1 time før rommet var ledig når jeg kom til innsjekk klokken 15! Som vanlig ingen oppgradering, og i tillegg fikk jeg ikke utsikt selv om spesifikt ba om det når jeg reserverte rommet mitt. Dette hotellet hadde jeg vesentlig bedre oppgraderingsrate med når jeg bare var SAS gull, og etter hvert CC gold enn jeg har nå som Concierge.
Hotell: Radisson Martinique, NYC Min status: Gold Rom booket: Vanlig standard Oppgradert: Jepp, både for meg og foreldre til executive floor i 18 etg (ph 2), store og fine rom Offergave: sjokolade første dagen, vannflasker ellers. I tillegg noen kuponger for diverse Ellers sånn middels fornøyd med hotellet. Beliggenhten er grei i 32nd street, men fy flate for noen insane treige heiser. Kun en i drift til toppetasjen, tok år hver gang jeg skulle opp og ned. Rommet var heller ikke klart ved ankomst, ventet nesten 3 timer for dette ( fikk fantastiske 2 kuponger til frokost som plaster på såret ). Ellers veldig mye crew på hotellet fra Allitalia, Klm, Airfrance og Aeroflot. Stod omtrent 10-15 i lobbyen konstant.
Hotell: Radisson Blu Astorija (Vilnius, Litauen) Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Ingenting Min kollega fikk et oppgradert rom, uten å ha medlemskap i Carlson. Han fikk også sjekke inn med det samme vi kom (rundt kl 1200), mens jeg måtte vente 2 timer på at et rom skulle bli klart. Ikke mye nytte av gullstatusen på dette hotellet w