Enig, var overrasket selv. Har en Concierge kollega som pleier å få dette på Royal Garden, men som Gold har det kun vært frukt og Farris tidligere. Det er jo ingen tvil om at man sover bedre på en halv Faustino
Hotell: Radisson Blu Scandinavia,Oslo Min status: Concierge Rom booket: Standard dobbeltrom en natt+ standard 2for1 Oppgradert: Ja - hotellets største suite -Oslofjord suite for hele oppholdet Andre fordeler: en flaske vann,et grønt eple og velkomsthilsen
Hotell: Radisson Blu Uppsala Min status: Concierge Rom booket: Standard rom, 2for1 Oppgradert: Ja, til er business class hjørnerom Andre fordeler: Velkomstbrev, hvit belgisk sjokolade på rommet ved ankomst. Fått bekreftet sen utsjekk til klokken 15:00 som holder i massevis siden jeg skal fly fra Arlanda kl 16:45
Hotell: Radisson Blu Sky City Arlanda Min status: Gold Rom booket: Standard rom Oppgradert: Ja, til er business class rom (viktig her ettersom standard rom ikke har frokost lenger) Andre fordeler: En flaske Cava på is! samt bra fruktfat. Fruen ble imponert (jeg også..) og har 2 av 2 med alkoholgaver når fruen er med nå, tror jeg må ha henne med oftere
Hotell: Radisson Blu Alna Hotel & Conference, Oslo Min status: Gold Rom booket: Standard rom Oppgradert: Nja, et litt stort rom med sofa gruppe etc. Andre fordeler: Velkomstbrev og en liten pose sjokolade/søtsaker. Gratis parkering, men bare fordi bomsystemet ikke er i gang enda. Fint og nytt som forventet, frokost bare OK, beliggenheten er eh.. sikkert grei hvis du trenger å være akkurat der. Jeg hadde bil og møte nede på Bryn neste morgen, kommer nok ikke til å bo her igjen hvis det ikke er konferanse etc. Føles rimelig kjipt lokasjonsmessig. Utsikt til Statoil Mcdonalds og E6.
Hotell: Park Inn OSL Min status: Concierge Rom booket: Cash & Points Oppgradert: Ja, til er business class hjørnerom, så ut som det største rommet de har Andre fordeler: nei. Intet brev, snadder, vann e.l
Hotell: Radisson Blu Scandinavia København Min status: Concierge Rom booket: Cash & Points Oppgradert: Ja, til er business class juniorsuite med separat soverom. En sikker vinner i København, de oppgraderer alltid Concierge til disse nyoppussede suitene Andre fordeler: Ja, full frokost, nøtter og vann på rommet Bakdel: veldig dårlig Internet når eiendommen er passe full. Var faktisk helt nede i timesvis
Hotell: Radisson Blu Plaza Min status: Concierge Rom booket: Konferanse rate (svin billig) Oppgradert: Ja, til business class i 30 etasje. Andre fordeler: Nope. Intet brev, snadder, vann e.l. Spurte hvorfor på utsjekk og de var veldig sorry, og mente at en eller annen liste ikke var oppgradert.
Hotell: Park Inn OSL Min status: Concierge Rom booket: F&F Oppgradert: Ja, til business friendly hjørnerom igjen Andre fordeler: Ja, denne gangen diska de opp med en stor fruktkurv. Ellers ett bra og vennlig hotell som kunne vært veldig bra med noen små justeringer, aka bli kvitt dispensere i dusjen, bedre dyner/puter/sengeklær
Hotell: Park Inn OSL Min status: Concierge Rom booket: Billigste mulig Oppgradert: Ja, til business friendly hjørnerom med utsikt mot fly! Andre fordeler: Ja, fruktkurv type stor og velkomsthilsen fra GM. Hyggelig mårråprat med posteren over
Hotell: Radisson Blu Nydalen Min status: Concierge Rom booket: Billigste mulig Oppgradert: Nope. Andre fordeler: Egentlig ikke og måtte be om det. Fikk da et fruktfat som var crappy. Norges dårligste Radisson hotell? Me think so!
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Gold Rom booket: Standard rom Oppgradert: Nei. Andre fordeler: Nada. Nyoppusset rom i 5. etg, meget bra standard, aner meg at jeg ikke fikk opprinnelig rom siden jeg ankom ganske fullt hotell i 00.30 tiden. Man kan vel ikke forvente allverden for 2000 kroner!
Hotell: Park Inn Oslo, Øvre Slottsgate Min status: Concierge Rom booket: Business Friendly Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nei. I føljetongen "say whaaaaat?": Kom akkurat tilbake fra en middag hos brodern på løkka. Jeg hadde egentlig regnet med at de ikke hadde satt ut noe som helst stæsj på rommet mitt aka vann mv. Spurte derfor om jeg som Concierge kunne få en flaske vann med opp. "Vannflasker kostar pengar, jag har bare dettan pure vatnet gratis, men vi har inga flasker, men du kan få med deg ett glass vann". Hvorpå jeg sannsynligvis så ut som Nordlands trompets største spørsmålstegn "Så du mener at du skal gi meg ett glass vann som jeg kan ta med meg opp heisen og jeg kan drikke av?" "Ja.". Han var dønn seriøs. Med de udødelige ordene til Mr. Pet Detective.. Aaaaaaalrighty then snudde Danielsen på hælen og bød god natt
Hotell: Radisson Blu, Oslo Airport Min status: Concierge Rom booket: C&P Oppgradert: Ja, til en av de største suitene deres i 6. etasje. Helt nyoppusset Andre fordeler: Nei, men da jeg nevnte at jeg ikke hadde mottat noe morran etter, compet de minibarregningen min. Flaks, eller er de blitt bedre?
Hotell: Radisson Blu Sky City Arlanda Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, til et business class-rom i 5.etasje med "flyplassutsikt" Andre fordeler: Tidlig innsjekk (11.00) og en liten tallerken med frukt