Tja, jeg vil si passe store. Mange hoteller liker å fortelle at du har blitt oppgradert, hvor stor oppgraderingen er blir en annen sak.
Spørs selvfølgelig hva du legger i en oppgradering ja. Det kan jo være et rom innen samme kategori, men med bedre plassering/utsikt/høyere etasje f.eks.
Hotell: Radisson Blue Alna Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business øverste etasje Andre fordeler: Velkomstbrev og krukke med to makroner
Hotell: Radisson Blu Århus Min status: Gold Elite Rom booket: Standard dobbeltrom Oppgradert: Business class Andre fordeler: velkomstbrev og pakke med lakris i fancy boks.
Hotell: Park Inn by Radisson Krakow Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Oppgradert til "handikap" Stort og fint med sitteplass i dusjen! Andre fordeler: Ingen velkomstgave, men bra beliggenhet og generelt et greit hotell, litt dårlig frokost/restaurant
Hotell: Radisson Blu Rostock Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Ble oppgradert til et rom med ekstremt bra utsikt, men usikker på om det var superior/deluxe Andre fordeler: Fikk en kupong til et glass øl/vin i baren Veldig bra beliggenhet rett i hovedhandlegata, flott hotell
Det skulle tatt seg ut gitt, men nei det kan jeg bekrefte at det ikke var. Men sikkert en eller annen dusteoligark som tror han eier verden.
Er det noen som vet om jeg kan få kreditert stays og poeng til meg selv hvis jeg har med familien på tur og vi må ha 2 rom?
Da kom oppgraderingen. Jeg var ikke klar over weekend greia med 2 for 1 eller 4 for 2, det var interessant .
Ja, den er fin. Har brukt den flere ganger både innen- og utenlands og selv om det ikke er tilgjengelighet alltid så har jeg likevel spart en god del på dette.
Det står at radisson har prisgaranti(på en booking jeg gjorde gjennom clubcarlson for noen dager siden), noen som vet hvordan dette fungerer? Kan jeg bestille et rom på radisson og ta med utskrift at det er mye billigere på en 3rdparty side så matcher de prisen?
Bare pass på at det er samme "fare rules" - noen priser er jo billigere i kraft av å være mer restriktive på endring/kansellering, etc. Har dessverre ikke noen erfaring med prisgarantien til Radisson,selv.
Den er tricky.. Har benyttet meg av den en gang. Booket da tilsvarende rom på hotels.com og sendte mail umiddelbart og ba om at prisen på bookingen via radisson.com ble redusert til tilsvarende pris. Var litt akking og mukking og ikke HEEEELT tilsvarende betingelser, men prisen ble redusert..