Hotell: Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport Min status: Concierge Rom booket: Standard - Dreamdeals Oppgradert: Ja, til Business - Rom 501 med utsikt mot rullebanen Andre fordeler: Fat med ymse bær og sjokolade. Ikke dårlig for drøye 600 spenn. Med triple CC-poeng og 1500 EB-poeng kan jeg ikke klage
Du fikk vel med frokosten i Business class rommet her? Eller? For jeg ble også oppgradert på nettopp dette hotellet som du, men betalte ikke en Zloty for frokost
Hotell: Radisson Blu Seaside, Helsinki Min status: Red Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nada Kollega som hadde booket rommet gjennom Hotels.com, så verken poeng eller godskrevet natt. Helt greit hotell, men noe slitt og som @Herlov sier, bad fra begynnelsen av 90-tallet...
Hotell: Radisson Blu Daugava, Riga Min status: Red Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nada Dårlig og slitt hotell. Valgte dette da det var grisedyrt på det vi pleier å bo på inne i byen siden det var EU-møte samtidig (Latvia har formannskapet), og det er siste gang jeg skal bo der. Litt billigere enn Radisson Blu Hotel Latvija midt i byen, men så utrolig mye dårligere. Hadde ikke en god natt der (tre netter totalt).
Hotell: Radisson Blu Viking, Stockholm Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Jepp! Viking Suite Andre fordeler: Konfekt, vann, fruktkurv, tidlig sjekk inn kl. 0900, sjekket ut kl.1600. Flott hotell! Fikk 2 roms suite med badstue og balkong! fantastisk utsikt!
Hotell: Park plaza Victoria Amsterdam Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: ja til Urban Room Andre fordeler: Tidlig innsjekk og sen utsjekk -------
Hotell: Radisson Blu Sky Hotel, Tallinn Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, Business class Andre fordeler: Fruktfat og en hilsen fra front desk. Fikk et hjørnerom i en høy etasje, som gav god utsikt mot både gamlebyen og havnen.
Hotell: Radisson Blu, Gdansk Min status: Concierge Rom booket: Standard med Points+Cash (270 PLN + 10000 poeng/natt) Oppgradert: Ja, til suite! (dog uten utsikt..) Andre fordeler: Egentlig ville de ha ekstra betalt for frokost, men det ordnet seg til slutt allikevel.. På rommet sto 4 flasker vann med og uten bobler. (Tror det er standard..) Etter innsjekk og en liten tur ut av rommet, hadde de satt frem et lite fat med ymse nøtter og dadler. Litt skuffende, da jeg foretrekker sjokolade! (Legger inn kommentar om dette ved neste booking! ) Senere utsjekk enn kl 14 lot seg ikke gjøre, da de visstnok var HELT fullbooket på avreisedagen vår. Noe senere var strengt tatt heller ikke nødvendig for oss denne dagen. Annet: Generelt meget fornøyd med dette hotellet. Hyggelig betjening, og bra standard på alle romtyper. Til og med standardrommene (dobbelt) er relativt romslige på ca 30 kvm. Jeg har dog lagt merke til at prisene varierer veldig på dette hotellet, så man må følge med..
Hotell: Park Inn by Radisson Hamburg Nord Min status: Gold Rom booket: Superior Oppgradert: Nei, allerede "beste" rom Andre fordeler: Ingenting Dama i resepsjonen visste ikke at det var noen fordeler med Club Carlson Dette hotellet var helt ubrukelig dårlig, hold dere unna
Hotell: Radisson Blue St. Helen i Dublin Min status: Gold Rom booket: Bonus helg Oppgradert: Dobbel Deluxe Andre fordeler: Gift Basket på rom. Nydelig hotel, like utenfor Dublin sentrum. Vi oppdaget utenfor at Irske taxier ikke nødvendigvis tar kort, men resepsjonist lederen kom straks til unsetning med 20€ fra kassen & sa at det ordner seg sikkert før dere drar. Bredeste ( 210-15 cm ) & beste ekte dobbelseng jeg har sett på en stund. Hotellet er opprinnelig en større & verneverdig herregård fra 1700 tallet, og ligger midt i sin egen sin egen enorme vakre park/hage. Flott service, og veldig klassisk "britisk" stil på det hele. Store rom, med alle mulige små & store ekstra detaljer på plass.
Hotell: Radisson Blu Hotel, Ålesund Min status: Concierge Rom booket: Billigste standard rom Oppgradert: Stort business rom med fabelaktig utsikt over sjø og øyer Andre fordeler: Nei Bra rom, men det var også det. Litt skuffende siden dette var mitt første opphold hos Radisson etter at jeg ble Concierge og sist vi bodde på det samme hotellet da jeg var Gold, fikk vi både velkomstbrev, snacks, frukt og flere flasker vann.
Hotell: Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport Min status: Concierge Rom booket: Standard med points + cash (ca 700,- NOK + 10000 poeng) Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nei Veldig nytt og fresht hotell med veldig god beliggenhet i forhold til terminalen på Værnes. Krypeavstand. Parkerte bilen i nærmeste garasje og spurte ved ankomst i resepsjonen om bilen kunne stå der mens vi reiste videre med fly til Lofoten og det var selvfølgelig helt greit. I tillegg fikk vi som gjester halv pris på hele parkeringen, så vi sparte nesten inn hele hotelloppholdet bare på det. Fikk også en beklagelse av resepsjonisten om at de ikke kunne oppgradere oss siden hotellet nesten var helt fullt. Litt skuffende at de ikke hadde noen form for mat eller snacks til salgs etter 2300 på kvelden siden en i følget ankom sent. På ett flyplasshotell burde man kunne forvente muligheten for å kunne kjøpe noe å bite i døgnet rundt. Men til gjengjeld hadde de en meget hyggelig og entusiastisk bartender og mye godt lokalprodusert øl!
Hotell: Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim Min status: Concierge Rom booket: Billigste standard med points + cash (ca 760,- NOK + 10000 poeng) Oppgradert: Suite Andre fordeler: Diverse sjokolade, vann, en liten flaske rødvin og gratis aviser Dette ene oppholdet er i seg selv god nok grunn til at slike "tullinger" som oss jager etter bonuspoeng og status. Velkomsten i resepsjonen var fabelaktig og det var ikke måte på hvor velkomne vi følte oss. Vi ble oppgradert til "Nidaros" suiten og det er nok det flotteste hotellrommet jeg har bodd på i Norge. Nytt, moderne og svært romslig med separat soverom og stort oppholdsrom med to gode stoler og sofa i tillegg til både flott bad og separat toalett. Til 760,- kroner og 10 000 poeng så var dette helt supert og selv om jeg vet at vi ikke kan forvente samme service hver gang så gleder vi oss allerede til neste opphold i august.
Har hatt over 50 netter på dette hotellet de siste månedene & kan bekrefte av de er veldig hyggelige med oppgraderingene når det er mulig. Har selv hatt noen ukelange opphold i de suitene du nevner for liknende minipriser. Samtidig så har de noen flotte 2 etasjes junior suiter i 6 etasje, som også anbefales. Et lite praktisk tips: Foran hotellet er det 24 timers parkeringsavgift, med agressive private kontrollører, selv 2 motorsykler plassert helt ute av veien for alle hadde fått bøter i morrest. Men om man parkerer på den andre siden av gaten/hjørnet så er det offentlig parkering & gratis mellom 20.00 & 08.00.
Hotell: Radisson Royal Hotel, Moscow - Hotel Ukraina Min status: Concierge Rom booket: Superior - Points + Cash Oppgradert: Ja, til Deluxe Andre fordeler: En flaske vann (i tillegg til de 4 jeg fikk hver dag), nøtter og oliven. Litt kjipt å ikke få Executive-rom og dermed ikke tilgang til loungen, men en kan nesten ikke klage når en betaler småpenger. Men for et hotell da! Det ble stengt i 2007 for renovering, og åpnet igjen 3 år senere etter at de hadde svidd av omlag 2 milliarder kroner på oppussingen. Det er en haug av barer, restauranter og butikker på hotellet - de kan til og med skilte med egen Rolls Royce-forhandler Rommet var i "russisk" stil og jeg ble smått sjøsyk av tapetet den første dagen. Badet var fint, og man kunne stå og se ned på Moskva-elva mens man dusjet. Renholdet var også veldig bra. Det som ikke var fullt så bra var resten av klientellet på hotellet. Det var stappfullt av nyrike russere med en arrogant framtoning jeg aldri har sett maken til - DYKWIA-faktoren var skyhøy og skal jeg tilbake til Moskva tror jeg at jeg kommer til å bestille et litt mer folkelig hotell.
he-he, crazy dekor og møblement! Trodde ved første øyekast at det var hodeskaller på stoffet på stolen og sofaen...
Problemet med russiske Radisson-hotell er at de ikke automatisk ser Club Carlson statusen i systemene. Ihvertfall pr oktober 2014 så man må nesten slenge kortet på disken. Ja - et hotellet er brillefint. men jeg ble tvunget til å flytte meg til et annet bord på frokosten av en dust som mente at bordet var hans. Det var ikke noe i nærheten av okkupert med noe mat eller noe annet da jeg slang jakka for å forsyne meg av buffeten der.
Tar noen hoteller i ett jeg bear with me. Radisson Blu Hamburg: Status: Concierge Booket: Billigste på poeng Oppgradert ja, til businessklasse Radisson Blu Royal Copenhagen Status Concierge: Booket: Billigste på poeng Oppgradert, ja til en høy etasje og tilgang til lounge. Forøvrig også fruktfat og en flaske vann. Radisson Blu Bratislava: Status Concierge Booket: Booket billigste på poeng Oppgradert, ja til business klasse Radisson Blu Sobieske Warsawa: Status - ja dere har skjønt tegninga Booket: Billigste tilgjengelige 1 room suite (ganske billig sånn egentlig til ca 600 kroner natta) Oppgradert: Nei, men jeg tror ikke man kom høyere i kategori. Radisson Blu Scandinavia Copenhagen: Booket: Billigste på poeng+cash Oppgradert, ja til business-klasse Forøvrig kø inn i frokostsalen. Det gadd jeg ikke i dag og jeg har vært litt syk mens jeg har vært her. Så nå i dag følte jeg meg litt sulten etter litt potetgull så tenkte jeg måtte prøve, men KØ - nei det tyder på at dette hotellet har for dårlig kapasitet. Aldri opplevd kø inn til frokostsalen noengang Ingen av hotellene gav meg noe særlig med velkomstgaver, men booket såpass kort varsel - typ samme dag, men i Vilnius fikk de det til med øl fra litauisk mikrobryggeri og da booka jeg også samme dag så det er ikke alltid unnskyldning. Det verste er jo at jeg nesten med trippelpoeng kampanjen da jeg bodde i Bangkok nærmest har gått i pluss antall netter jeg har kunnet bruke poengene på...