Radisson Blu Plaza Bangkok Status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert til businessklasse i 24 etasje. Andre fordeler - tallerken med frukt. Ellers utrolig serviceminded - resepsjonisten insisterete på å bli med meg opp på rommet og vise alt hva rommet hadde. Jeg bare nikket anerkjennende til det. Så får man se hva jeg skal gjøre i Bangkok i 6 dager da. Forøvrig oppdaga jeg at taxisjåføren ikke hadde meteret men da var vi allerede langt uti gokk på motorveien så ble nok litt lurt for noen bather. Småirriterende men jeg var sliten.
Hotell: Radisson Blu SkyCity Hotel Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til Business. Andre fordeler: 1 flaske vann, fruktfat og personlig velkomsthilsen Internett var borte et par timer på kvelden, noe jeg kommenterte da jeg fikk en questback i etterkant av oppholdet. Fikk beklagelse på e-post dagen etter, samt 10.000 CC-poeng som kompensasjon
Hotell: Radisson Blu Scandinavia Oslo Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business class Andre fordeler: nada
Hotell: Radisson Værnes Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business. Andre fordeler: en liten frukttallerken
Hotell: Radisson OSL Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Stor toroms suite. Andre fordeler: 1 flaske vann, fruktfat og personlig velkomsthilsen
Hotell: Radisson Blu Sobieski (Warszawa) Min status: Gold Rom booket: Business Oppgradert: Nei, ved innsjekk på fredag ble jeg lovet at jeg skulle oppgraderes dagen etterpå, men på lørdag fikk jeg beskjed om at det ikke gikk allikevel, da ba jeg pent om oppgradering til et enda bedre rom (som jeg visste de hadde ledig) det gikk ikke sa de, på bakgrunn av at vi bare kunne oppgraderes 1 kategori! Veldig dårlig løst, terningkast 1. Andre fordeler: Nei
Noen som har noen erfaringer fra Club Carlson hotellene i Kina, spesielt i Shanghai? Reiser dit i sommer.
Hotell: Radisson Blu Hotell, Ålesund Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til Business. Andre fordeler: 2 jordbær, litt nøtter og en rosa kjeks. Svært lytt mellom rommene. Ble holdt våken av snorkinga til naboen i natt...
@Schlandy Bor en del på Radisson Blu Scandinavian og har lagt merke de siste 3 - 4 gangene er det ikke noe velkomstgave, ei heller noe velkommen tilbake...Rart...
Hadde en weekend der for noen uker siden, og ble litt skuffet over at det ikke sto noen ting på rommet da vi ankom. Gadd heller ikke å si ifra. Mulig jeg har blitt litt bortskjemt av tidligere opphold på andre hoteller, men ble uansett skuffet.. (Var gold ved dette oppholdet)
Hotell: Radisson Hotels and Suites, Fallsview, Canada Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til Jurassic Park (aner ikke hva de kaller dette rommet). Bestillte to standardrom, begge ble oppgradert. Andre fordeler: 2 vannflasker, gratis frokost til alle fire, tre barkuponger samt gratis parkering (koster eller 20 daler). Veldig bra uttelling. Jeg kan ikke annet enn å flire, når jeg havner på slike steder som dette. Jeg oppfatter vanligvis kanadiere som siviliserte folk, og et opphold i Toronto bekrefter stort sett dette, bra hoteller og mye gode restauranter - særlig asiatiske. Spiste strålende sushi forrige dagen. Ikke kostet det all verden, heller. Men Falls View.... Phuuu. Jeg blir helt matt, det er vanvittig. Så vulgært, diger og fylt av dårlig junk food at jeg ikke har sett maken. Rommet er stort som en hangar, minst femti kvadratmeter og fylt med blant annet to senger så gigantiske at hele Kentucky Fat Swingers Convention (om det finnes) kunne lagt årsmøtet hit. Til dette ene rommet. Som lille meg disponerer helt alene. Det er boblebad med plass til en blåhval, og madrassene kan selvsagt blåses opp med trykkluft så man finner sin fasthet (fungerte ikke så verst, egentlig. Sikkert spesielt fint om man veier 250 kilo). Aircondition-anlegget skrangler som en to år gammel Chevrolet, men klarer tross langt fremskreden Kols å pipe og harke ut mengder av iskald luft i retning senga. Fast-food restaurant med elendig mat, "Tony Roma's" ( ja, særlig...) fungerer som hotellrestaurant. Forklaringen på galskapen i dette området er nok at selv om det ligger i Canada, er det sannsynligvis bygget for amerikanere Altså; et slikt sted som det er morsomt å ha vært innom, bare for å få bekreftet fordommene sine. Også treffer man jo mange hyggelige folk. Særlig med tidenes ice-breaker av et hypersosialt ett år gammelt barnebarn som går foran og brøyter vei. I morgen går turen videre til ei trehytte som bare nås med kano og litt klatring. Det skal bli godt. Edit; Da vi kom inn etter middag i går, stakk resepsjonisten til oss ytterligere fire kuponger til baren. Antallet da er oppe i sju... Et rimelig bra gode, får man si. De setter pris på sine Consierger i Niagara Falls!
Radisson Blu OSL Status: Gold (venter på Concierge etter MD15) Bestilt: Std rom FF rate Fikk: Suite, snacks, vann og brev
Hotell: Radisson Blu Arlandia Hotel Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til junior suite. Andre fordeler: Niks. Fryktelig ustabilt internett, akkurat som under MegaDO.
Hvordan etterregistrerer man opphold hos de? Finner ingen info etter jeg har logget meg inn på kontoen min...
Hotell: Radisson Blu Oslo plaza Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: ja, til juniorsuite Andre fordeler: en pose karameller
Hotell: Radisson Blu Atlantic, Stavanger Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Business class Andre fordeler: En liten sjokoladekule og 1 jordbær, pakket I celofanplast
Hotell: Radisson Blu Wroclaw Min status: Gold Rom booket: Standard (´Special discounted rate´ (opptjener ikke poeng)) Oppgradert: Business class Andre fordeler: Fruktfat, vann, personlig hilsen og sen utsjekk. Ellers: Fin beliggenhet, god frokost (ikke inkludert - men billig) og veldig stort rom. Bor her gjerne ved senere besøk.
Hotell: Radisson Blu Seaside, Helsinki Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til superior Andre fordeler: En drikkebong Kurant hotell med delvis småslitne rom (bad fra 1993) på vestsiden av Helsinki sentrum. Hyggelig personale. Jeg endte opp med å betale 34 Euro for 2 netter (2-for-1-pris, pluss at jeg brukte julegavekort fra CC) inkl. frokost, så kan ikke klage.
Hotell: Radisson Blu Madrid Prado. Min Status: Gold etter match mot Eurobonus. Rom booket: Suite. Oppgradert: Nei, men det var fordi de ikke hadde noe bedre. Andre fordeler: Fruktkurv og vann og personlig hilsen. Fint hotell med fin beliggenhet. God frokost med Ibericoskinke på bordet hver dag, og bordservice med omlettsteking og kaffeforespørsel.