Jeg har alltid fått oppgradert rom på alle mine opphold i Norge, Polen, Latvia og Estland, 2 flasker vann, velkomstgave i form av personlig hilsing, øl, vin, snaks... Beste oppgradering var i Gdansk hvor jeg gikk fra billigste rom til stor suite med utsikt over gamlebyen
Ser at Dagbladet (https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=60623) har bilde av Park Inn Gardermoen hvor bildeteksten omtaler det som ett av karantenehotellene. Noen som vet om dette stemmer? Har en booking der på søndag. Booket Comfort Runway like før jul, og fikk da dagen før innsjekk SMS om å sjekke inn på Clarion i stedet. Om det stemmer at Park Inn er karantenehotell, flytter de andre gjester til Radisson Blu?
Det stemmer at Park Inn er karantenehotell. En dame på nyhetene her om dagen synes det var luksus. Aner ikke hvor de gjør av gjestene sine.
For å svare på mitt eget spørsmål om Park Inn: Lite lyst å møte på folk i innreisekarantene som lufter seg ved ingangen, så no-brainer å flytte reservasjonen til Radisson Blu. Positiv til at det var enkelt å gjøre til samme pris, men litt skeptisk til at det ikke gjøres automatisk slik som hos NCC-hotellene.
Det lurte jeg også på. Måtte lese tre ganger før jeg (tror jeg) skjønte innholdet i mailen. Men har fortsatt ikke skjønt det helt.
De har vel delt "alt" i to ...en del for Amerika og en for resten ... Skulle booke et hotell i "resten" på den gamle appen og ble bedt om å laste ned den nye ... fungerte som tidligere.
Tror jeg kommer til å droppe Radisson Rewards helt. Bor der uansett ikke så ofte, og de 31.000 poengene på konto ser det ikke ut til at jeg får brukt fornuftig. Oslo Plaza, 1 natt 70.000 poeng eller 1483 kroner eller 1041 kroner + 20.000 poeng 450 kroner avslag? Ja jo.. hvis jeg hadde et opphold og ikke bare skal bruke penger for å kunne bruke poeng..
Flere som har problemer med Radisson Rewards konto? Jeg logget inn i dag, fikk melding om at jeg måtte resette passordet mitt. Ja vel, gjorde det, og når jeg til slutt kom inn var alle poengene og reservasjonene borte...
Ja! Fekk ikkje booka i appen, den sto i USA. Blei sendt til websida. Der fekk eg ikkje logga inn ei heller kom aldri eposten om passord. Men er fortsatt logga inn i appen på telefonen. Rinte inn å bestilte rom, alt OK kombinasjon av cash/poeng. Skulle få epost med booking, neida fekk aldri epost. Prøvde å legge inn reservasjon manuelt, sidan eg hadde skrivd ned nummeret. Nope, det virka heller ikkje. Sendte så epost til hotellet, dei kunne bekrefte booking å alt var i sin skjønnaste orden. Så konklusjonen er, ja det er noko muffens….