Takk for svar, Radisson i Norge kunne ikke gjøre noe… Hotellet svarer ikke på telefon, og Mail har jeg heller ikke fått noe svar på♂️ Kundeservice sa at jeg måtte bare betale for hele oppholdet, også sjekke ut dagen før… Edit: hotellet tok telefonen, fikk kansellert siste natta. OG prisen ble halvparten av opprinnelig. Gikk fra 3300kr for 4 netter, til 1600kr for 3 netter
Hotell: Radisson Blu Plaza, Oslo Status: Gull Rom booket: Standard med frokost Oppgradering: Øverste etasje Rom: 3213 Opphold: 24t Andre fordeler: Gratis 2 flasker vann, hilsen og sjokolade. Måtte påpeke ved innsjekk at jeg var gull og fikk dermed sjekket inn kl 12:00. Det var gamle kebabrester på teppet, men pga manglende søvn og påfølgende konsert på kvelden så ble søvn prioritert.
Hotell: Radisson Red OSL, Oslo Status: Gull Rom booket: Standard Oppgradering: Stort flott hjørnerom som hadde veldig preg av en junior suite (klarte ikke å forstå romkategorien) Rom: 5341 Opphold: Natt før tidlig fly Andre fordeler: Gratis 2 flasker vann, hilsen på rommet med noen makroner og bær. Fikk beskjed ved innsjekk om at jeg var oppgradert. Når jeg kom opp i etasjen og så romnummeringen tydet det på at jeg skulle til enden, og der åpenbarte det seg noe som minner veldig om en junior suite. Flott pusset opp, veldig hyggelige og proffe i resepsjonen, baren og en sprudlende vaktmester i gangen. Noen har ikke bare vært på smilekurs, men har det tydelig bra på jobb. På OSL er nå Red klart over Blu.
Sikkert svart på men jeg orker ikke lese bakover .. Er det mulig å få EB ved overnatting på Radisson Blu? Eller kun Radisson Reward?
Lenge siden jeg har prøvd Viatrumf-Radisson kombinasjonen men før var de hvertfall notorisk på å avslå Viatrumf om man hadde opptjent RR poeng eller booket med noen form for rabatt.
Jeg skrev følgende: Hi I´m planing my travel year and would like to ask you if it´s possible to statusmatch me from my Scandinavian Airlines Eurobonus Gold to Radisson Reward Gold? I´m planing to stay on several of your hotels if matched. Please see photo for confirmation of status. Best regards
Hotell: Radisson Red Hotel Gardermoen Status: Gull Rom booket: Standard Oppgradering: Superior, kunne fått suite, men da måtte jeg og han jeg reiste med dele seng istedenfor 2 enkeltsenger Opphold: 16 timer Andre fordeler: Gratis 2 flasker vann Hotell: Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf Hotel London Status: Gull Rom booket: Standard Oppgradering: One bedroom suite med sovesofa Opphold: 2 døgn Andre fordeler: Gratis 2 flasker vann, tidlig innsjekk Jeg får suite hver gang jeg bor hos Radisson. Enormt med valuta for pengene og fantastisk service hver gang.
Hotell: Radisson Blu Gdansk, Gamlebyen Status: Gull, statusmatch vell og merke.. Rom booket: Standard rom uten frokost Oppgradering: Junior suite med utsikt over hovedgaten i gamlebyen Rom: 259 Opphold: Søndag-Onsdag Andre fordeler: 2 Flasker gratis vann
Hotell: Radisson Blu OSL Status: Gull Rom booket: Standard Oppgradering: juniorsuite Rom: 6116 Opphold: natt før flygning Andre fordeler: 2 flasker vann
Ved statusmatch til Gold, hva er kravene for å opprettholde status? Er det noen triks man bør kjenne til?
Så det er ingen krav om poengopptjening eller antall overnattinger som de følger opp? Høres jo forlokkende ut. Får kjøre en statusmatch neste gang behovet melder seg
Nei, ikke hos meg hvertfall. Men har ikke fått noe annet enn suite oppgraderinger på OSL tilbake for gulkortet. Og alltid helt ytterst med masse gangvei til rommet lengst unna terminalen på OSL
Suite på OSL er hyggelig nok det Jeg finner ikke ut når opptjeningsperioden min er. Er det alltid kalenderåret for Radisson?