Eurobonus flytter til nytt system 12-15. mai

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jan Fredrik, 08. mai 2017.

Tags:
  1. Snabelfaen

Snabelfaen EBG Lærling :)

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk booket 2 turer med 8 segmenter for 21 svenske kroner i september :)

Eddie47 and Misterix like this.
  2. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Har du noen detaljer rundt denne dealen?

3. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,092
    Bonuspoeng:
    163
    Bortsett fra at det er oppspinn?

MilageRune liker dette
  4. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    My point excactly..

vegardg liker dette
  5. Snabelfaen

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg søkte intens i ITAmatrix, etter feilpriser, så fant jeg to datoer som jeg fikk booket. Den ene hadde tre billetter til 21 sek i Go, og den andre hadde 1 billett i Go light. Driver på med videre teppesøk i matrix, håper å finne tre hull til sånn at jeg at jeg får 12 segmenter til :)

6. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Ja da håper jeg du lager en manual.

Stig-Roger liker dette
  7. Snabelfaen

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Mye ovenifra og ned holdning her, er dette forumet en magnet for narrsisister? :confused:

8. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Her mente jeg faktisk at jeg håper du lager en manual, til glede for oss andre.

Stig-Roger liker dette
  9. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,092
    Bonuspoeng:
    163
    Legg gjerne ut bookingbekreftelsen din hvor det står 21 SEK. Du står fritt til å sensurere navn o.l.

Basert på hvor mye rart du har postet tidligere stiller jeg meg tvilende, men jeg håper jeg tar feil :)

Stig-Roger, Omaniac, milehigh and 2 others like this.
  10. Snabelfaen

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Trenger litt hjelp til å forklare hvordan en legger ut ett bilde på disse sidene, får fint til en Youtube lenke, men ikke ett bilde fra min egen browser, kan dere vise meg hvordan jeg gjør det? Ser at noen kan det :)

milehigh liker dette
  11. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,092
    Bonuspoeng:
    163
    ALT + PrintScreen i vinduet du vil ta bilde

CTRL+V her

12. Stig-Roger

Stig-Roger Frokost-frik

Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Hei og hå. Er nå godt installert nede på New Zealand. Var inne på min SAS app i natt, NZ tid. Fikk da se at min reise med SQ ned hit var kommet inn på konto, MEN ikke som basic Points. Men de var inne som Extra points. Ringte direkte opp til SAS, fikk pratet me en travel cons, eller en annen man der på kontoret. Fikk da beskjed om å sende inn en mail til riktig dep. Da de ikke viste hva som var riktig etter oppgraderingen, som var gjort i helga. Han sa også at de nå ikke lenger hadde mulighet til å se hva som var riktig eller feil lenger. Nå venter jeg bare på at det skal bli dag der hjemme i Norge, så jeg forhåpentlig vis får riktig svar, ellers så får jeg ta det med SQ. Der var noe av min frustrasjon borte og en pils eller 3 venter nede ved havna . Ha en super dag, alle der hjemme......

Last edited: 16. mai 2017
    Petter B-C and RoadKing like this.
  13. Stig-Roger

Stig-Roger Frokost-frik

Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Takker Ida. Skal tenke på deg når jeg drikker pilsen som er beregnet for deg ( en eller to)

Edit: LION RED SMAKER HELT TOPP HER NEDE. Det er ditt glass jeg holder på med nå Ida

lMartin and SASlovah4evah like this.
  14. Rohass

Rohass Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,100
    Bonuspoeng:
    93
    Denne nye utløps datoen så jo litt skummelt ut da.... sist jeg sjekket så var upløpsperioden i år 2049.
    Men håper / regner med at dette er en feil som rettes opp snart, hvis ikke så blir det stress her....selv de nyeste Mai turene utgår i September..

Capture3.JPG

Ser også at alt plutselig er konsentrert på de siste 12 mnd & bare fly grunnpoeng..

Capture4.JPG

15. Samui

Samui Wrong Planet!!! :S

Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Prøvde på dette, får det ikke til, jeg vil gjerne legge det i innlegg, ikke som vedlegg til innlegg, ser jo at noen har greid det med å skrive reisebrev på denne siden :)

16. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Regner med han betalte 100 000poeng, siden det kun er Beste tilgjengelige-kategorien senest 14 dager før avreise som gir han 5% rabatt.

17. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,683
    Bonuspoeng:
    293
    Litt vanskelig å gi en detaljert forklaring uten å vite hva du sitter på av utstyr, men hvis du sitter på en Windows-PC har du antageligvis en "Print Screen"-knapp. Trykk på den før du går inn i Paint. Hvis du ikke finner det kan du trykke windowstast + R og skrive inn mspaint. Der trykker du CTRL+V. Så kan du tegne og maskere og fjerne akkurat det du vil før du lagrer bildet på skrivebordet og laster det opp.

Fredrik81 liker dette
  18. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,683
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, det må du ikke. Du kan laste opp et bilde og trykke "Full Image" så får du det inn i posten.

Og mens jeg er inne på det. Vær vennlig å komprimere bildene så mye som mulig før du laster de opp. Det er nær sagt umulig å følge et reisebrev hvis man frekventerer tregt hotellwifi.

19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,683
    Bonuspoeng:
    293
    Det @Samui mener er jo at bildene skal være slik:

APC_1408.jpg

og ikke slik:

Attached Files:

Johnnie_Walker, Samui, Henrik and 5 others like this.
  20. Stig-Roger

Stig-Roger Frokost-frik

Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Ser
    Det har vist faktisk skjedd hos meg også, ser jeg nå? Men det er flere ting som ikke stemmer helt her. Må vist gi dem et par dager til. Er vel en del "små feil" som må rettes. Sender en ny mail så de vet man følger med.... Får ta noen dråper med god lokal vin, så får vi se hva som skjer de nærmeste dagene. Vel en time igjen før det er 17 mai og hurra her nede i New Zealand.

Del denne siden