Vi hadde også heng på millionutbetalingen for min samboer. Det løste seg da jeg sendte mail til Sara Klem direkte. Hun fikset det kjapt. Hennes mail er fornavn.etternavn krøllalfa sas.se
Takk for forslaget! Det triste er at jeg har prøvd det minst 4 ganger i de siste ukene: to caser ble stengt med en gang uten noen form av svar, to caser er aktive men ubesvarte... Kunne aldri tro at jeg skulle oppleve noe slik med SAS
Hei igjen, EndreD! Takket være deg, fikk vi millionene våre 2 dager etter jeg hadde skrevet til Sara. Mirakel! Tusen takk skal du ha!
Noel Phillips tok utfordringen, fikk poengene, og lagde deretter en video på 17 minutt hvor han klager på et fordelsprogram han åpenbart ikke har satt seg inn i.
Ja. Jeg ga meg vel kanskje på 17 og derav kommentaren. Hadde forventet litt mer av en som Noel Philips, men det høres ut som han har brukt ca. 2 minutt på å lese seg opp på et fordelsprogram som han har reist jorden rundt for å opptjene mye poeng i, ganske merkelig.
Jeg tenker det er fint at de uvitende sløser bort poengen sine på denne måten. Dårlig PR er også bra for oss, da vi slipper andre hiver seg på trenden.
Jeg gjør faktisk det ganske ofte. Tilgjengeligheten på partner-awards er bare tragisk dårlig. Men er ellers enig i at han ikke virker å peiling på hva han driver med. Det er jo ikke vanskelig å finne bonusseter med SAS til USA f.eks.
Der er jo blitt mindre trykk på billetter til Trumpistan, mye tyder på at antallet turister er falt med 20-40 % det siste året. Dermed blir det lavere etterspørsel og flere bonusbilletter blir lagt ut ..
Jeg liker at Noel Fillips gjør dette, nå trenger vi også at Sam Chui slenger litt dritt på SAS også, for han har advart mot at SAS er ett ustabilt selskap som en bør holde seg unna, så om enda flere hiver seg på bølgen å gir SAS og Eurobonus programmet dritt, så må SAS begynne med kampanjer ut over neste år. Men så kan det være at SAS lar programmet sitt forfalle i verdi, fordi eierne blir kjøpt ut uansett, og de får ikke så mye penger for den skraphauen uansett
Kjempebra reklame for oss. Hold 450millioner Amerikanere,med lett eller gratis tillgang til poeng unna SAS. Men Noel er ikke en idiot og vet godt hva han driver da jeg ser allt han gir ut, og han vet godt at man kan kjøpe en Delta innenriks billett for 15000 EBPoeng. Denne videon er laget for å skape debatt i kommentar-feltet. Det meste av inntektene man får fra Youtube er basert på "aktivetet i kommentar-feltet". Derfor spør ALLE på Youtube alltid noe alá,"jeg liker dette,hva liker du","Hva er din favoritt,min er". Jeg tror at Noel begynner og bli dessperat etter cash etter at han dro med seg familien til Texas og oppdager at f,eks sykeforsikring koster mindst 5000$ i mnd.