SAS har blitt intervjuet om millionstuntet According to SAS, here are some more numbers about the challenge: 6-7 – their original guess of how many people would complete the challenge (!) 600-700 – the actual number of people that completed the challenge (exact number TBC due to retroactive sector crediting) with the largest group coming from South Korea! 30 – percentage of those that completed the challenge who were women 4 – age of the youngest person to complete the challenge 70’s – age of the oldest person to complete 100 – percentage of people who completed the challenge who entered China at least once 6 – the number of people that completed the challenge but DIDN’T go on SAS as one of their 15 SkyTeam airlines https://www.headforpoints.com/2025/01/26/barrys-sas-million-point-challenge-the-final-reckoning/
Om vi får tallet på de som har tatt 10 selskaper og fått 100 000 så har vi en ide. Må anta at nesten alle med minst 10 har prøvd på 15.
Hei, Endte på 16/15, men nå har det gått nærmere 4uker uten å få poeng. Regner med awardtickets bestilt gjennom SAS blir registrert automagisk?
Kompisen min fikk sine KQ-poeng nettopp også. Litt flere detaljer om kampanjen her: https://loyaltylobby.com/2025/02/05/sas-shares-tidbits-about-eurobonus-millionaires/
Garantert feilregistrerte Sør-Koreanere. Har sett screenshot fra et par uker tilbake hvor "Korea" sto dobbelt opp i landlisten på https://www.flysas.com/en/profile/settings/, noe som virker å være korrigert nå.
Fantastisk at de selger det som en stor suksess nå. "Vi trodde at bare 6-7 ville klare det, men det var faktisk over tusen millionærer til slutt, jippi!"
Det blir spennende å se hvor vi ender. For kort tid siden var det uoffisielle tallet 6-700, nå er vi allerede oppe på 900. Hvis IF er representativt er det ca 40% som fortsatt venter på etterregistrering av sin 15. flight. Da er vi plutselig på 1,500 millionærer.
Det ser ut til å være mange som klarte dette: SAS måtte ut med 900 millioner Eurobonus-poeng etter kampanje – NRK Nordland
Ja, og tallet øker nok fortsatt med endel sene etter-registreringer. Om vi helt rundt regnet sier at SAS har en snitt-kostnad på 0,05 kr per poeng, ble det en "reklame kampanje" til 45m kr. For den prisen kom de på alles lepper i fly-bransjen globalt, og langt utenfor de snevre fly/bonuspoeng gjengene. Bla med mye redaksjonell omtale i mainstream media. Ikke verst! ...til slutt kan man gjøre et tenkt og ganske stort fradrag i kostprisen til SAS, siden EB medlemmene som regel (når rev mgmt funker) får plasser bare på seter som ellers ville stått tomme.